உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sheikh Hasina to Visit India: بنگلہ دیش کی وزیر اعظم شیخ حسینہ کا دورہ ہند،ہوگی تاریخی ملاقات

    وزیر اعظم نریندر مودی اور بنگلہ دیش کی وزیر اعظم شیخ حسینہ (فائل فوٹو)

    وزیر اعظم نریندر مودی اور بنگلہ دیش کی وزیر اعظم شیخ حسینہ (فائل فوٹو)

    Bangladesh PM Sheikh Hasina to Visit India: باغچی نے میڈیا کو بتایا کہ شیخ حسینہ نے آخری بار اکتوبر 2019 میں نئی ​​دہلی کا دورہ کیا تھا۔ حالیہ برسوں میں دونوں فریقوں نے اعلیٰ سطح کی بات چیت کی اور دونوں ممالک کے درمیان خوشگوار تعلقات کو برقرار رکھا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Bangladesh
    • Share this:
      Sheikh Hasina to Visit India: بنگلہ دیش کی وزیر اعظم شیخ حسینہ (Sheikh Hasina) 5 سے 8 ستمبر تک ہندوستان کا دورہ کریں گی۔ اس دورہ کے موقع پر کثیر جہتی دوطرفہ تعلقات کو مضبوط بنانے پر توجہ دی جائے گی۔ شیخ حسینہ کے دورے کے دوران دونوں ممالک کی جانب سے کشیارا ندی (Kushiyara river) کے پانی کی عبوری تقسیم پر ایک معاہدے پر دستخط کرنے کی توقع ہے

      ذرائع کے مطابق وزیر اعظم شیخ حسینہ کا راجستھان میں اجمیر جانے کا بھی امکان ہے تاکہ وہ مشہور صوفی بزرگ حضرت خواجہ معین الدین چشتیؒ کی درگاہ پر حاضری دیں۔ شیخ حسینہ کے دورہ کا اعلان کرتے ہوئے وزارت خارجہ کے ترجمان ارندم باغچی (Arindam Bagchi) نے کہا کہ وہ وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ دو طرفہ بات چیت کریں گی اور صدر دروپدی مرمو (Droupadi Murmu) اور نائب صدر جگدیپ دھنکر (Jagdeep Dhankar) سے ملاقات بھی کریں گی۔

      واضح رہے کہ ہندوستان نے 1971 کی جنگ کی 50 ویں سالگرہ کے موقع پر متعدد تقریبات کی میزبانی بھی کی جس کی وجہ سے بنگلہ دیش کی آزادی ہوئی۔ 16 دسمبر 1971 کو تقریباً 93,000 پاکستانی فوجیوں نے ہندوستانی فوج اور مکتی باہنی کی مشترکہ افواج کے سامنے ہتھیار ڈال دیے تھے، جس سے بنگلہ دیش کی تخلیق کی راہ ہموار ہوئی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Swiggy, Zomato جیسے ایپ سے آن لائن کھانا منگانا 60 فیصد تک مہنگا؟ سروے سے بڑا انکشاف

      ان کے علاوہ وزیر خارجہ ایس جے شنکر (S Jaishankar) حسینہ سے ملاقات کریں گے۔ گزشتہ ماہ ہندوستان اور بنگلہ دیش نے کشیارا ندی کے پانی کی عبوری تقسیم کے معاہدے کو حتمی شکل دی تھی۔ اس دوران مفاہمت برائے یادداشت (MoU) کے متن کو ہندوستان-بنگلہ دیش مشترکہ ندیوں کے کمیشن (جے آر سی) کی 38 ویں وزارتی سطح کی میٹنگ میں حتمی شکل دی گئی جو 25 اگست کو دہلی میں ہوئی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      مرد اس خاتون کو گڑیا کے طور پر سمجھتے ہیں لیکن حقیقی زندگی میں نہیں رکھنا چاہتا کوئی رشتہ، جانئے پورا ماجرا

      باغچی نے میڈیا کو بتایا کہ شیخ حسینہ نے آخری بار اکتوبر 2019 میں نئی ​​دہلی کا دورہ کیا تھا۔ حالیہ برسوں میں دونوں فریقوں نے اعلیٰ سطح کی بات چیت کی اور دونوں ممالک کے درمیان خوشگوار تعلقات کو برقرار رکھا ہے۔ انہوں نے کہا کہ دونوں ممالک کے مضبوط تاریخی اور ثقافتی تعلقات باہمی اعتماد اور افہام و تفہیم پر مبنی ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: