ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

West Bengal Elections 2021: بنگلہ فلموں کی داکارہ سرونتی نے تھاما بی جے پی کا دامن

کولکاتا شہر کے ایک فائیو اسٹار ہوٹل میں ریاستی بی جے پی صدر دلیپ گھوش، آل انڈیا جنرل سیکریٹری کیلاش وجے ورگیہ کی موجودگی میں سرونتی نے بی جے پی کا جھنڈا تھاما۔ اس موقع پر سرونتی نے کہا کہ میں نے آج سے ایک نئے راستے کا انتخاب کیا ہے۔

  • UNI
  • Last Updated: Mar 01, 2021 10:31 PM IST
  • Share this:
West Bengal Elections 2021: بنگلہ فلموں کی داکارہ سرونتی نے تھاما بی جے پی کا دامن
بنگلہ فلموں کی داکارہ سرونتی نے تھاما بی جے پی کا دامن

کولکاتا: مغربی بنگال اسمبلی انتخابات کےلئے امیدواروں کے نام کا اعلان سے قبل اداکارہ سرونتی چٹرجی آج بی جے پی میں شامل ہوگئیں۔ اس سے قبل اداکار ہیران، یش داس گپتا، اداکارہ پائل سرکار بی جے پی میں شامل ہوچکی ہیں۔ کولکاتا شہر کے ایک فائیو اسٹار ہوٹل میں ریاستی بی جے پی صدر دلیپ گھوش، آل انڈیا جنرل سیکریٹری کیلاش وجے ورگیہ کی موجودگی میں سرونتی نے بی جے پی کا جھنڈا تھاما۔ اس موقع پر سرونتی نے کہا کہ میں نے آج سے ایک نئے راستے کا انتخاب کیا ہے۔


وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں ہی ملک ترقی کی راہ پرگامزن ہوسکتا ہے۔ مجھے یقین ہے کہ مودی جی بنگال میں حقیقی تبدیلی لاسکتے ہیں۔ اس لئے میں نے بی جے پی میں شامل ہونے کا فیصلہ کیا ہے۔ قیاس آرائی پہلے سے ہی کی جارہی تھی کہ امیدواروں کی فہرست کے اعلان سے قبل سروونتی بی جے پی میں شامل ہوجائیں گی اور وہ انتخابات میں پارٹی کی امیدوار بن سکتی ہیں۔ اگرچہ سروونتی نے یہ کہا ہے، لیکن اسے کچھ پتہ نہیں ہے، وہ امیدوار ہوں گی یا نہیں۔ ٹیم فیصلہ کرے گی کہ آگے کیا ہوگا۔

واضح رہے کہ سراونتی ایک طویل عرصے سے حکمران جماعت کے قریب رہی ہیں۔ وہ ستاروں میں ٹیم کے متعدد شوز میں اسٹیج پر نظر آتے ہیں۔ اس کے نتیجے میں، ان کی اچانک بی جے پی میں شمولیت نے سب کو کم وبیش حیرت میں ڈال دیا ہے۔ پارٹی ذرائع کے مطابق امیت شاہ کا اجلاس میں شرکت ہونا تھا۔ چونکہ امیت شاہ کا پروگرام رد ہوگیا ہے، اس لئے اب وہ مودی کے بریگیڈ ریلی میں شریک ہوں گی اور اسٹیج پر موجود رہ سکتی ہیں۔

Published by: Nisar Ahmad
First published: Mar 01, 2021 10:29 PM IST