உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بھارت بائیوٹیک نے کوویکسین پروڈکشن کو عارضی طور پر کم کرنے کا کیا اعلان، یہ ہے وجہ

    بھارت بائیوٹیک نے کوویکسین کے پروڈکشن میں کمی کرنے کا کیا اعلان۔

    بھارت بائیوٹیک نے کوویکسین کے پروڈکشن میں کمی کرنے کا کیا اعلان۔

    بھارت بائیوٹیک نے اپنے بیان میں کہا کہ کمپنی سہولت میں بہتری اور اپ گریڈ کو نافذ کرنے کے لیے پوری طرح پرعزم ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ COVAXIN کی پیداوار تمام عالمی ریگولیٹری تقاضوں کو پورا کرتی ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: COVAXIN:بھارت بائیوٹیک نے سہولت کی اصلاح کے لیے covaxin کی پیداوار میں عارضی کمی کا اعلان کیا ہے۔ بھارت بائیوٹیک کے مطابق یہ فیصلہ پروکیورمنٹ ایجنسیوں کو سپلائی کو پورا کرنے اور طلب میں کمی کے پیش نظر کیا گیا ہے۔ کمپنی کا کہنا ہے کہ اب وہ آنے والے وقت میں زیر التواء سہولت کی دیکھ بھال، عمل اور سہولت کی اصلاح کی سرگرمیوں پر توجہ مرکوز کرے گی۔ اس کے ساتھ ہی، کمپنی نے واضح کیا ہے کہ COVAXIN حاصل کرنے والے لاکھوں لوگوں کو جاری کیے گئے ویکسین سرٹیفکیٹ اب بھی درست ہیں کیونکہ ویکسین کی افادیت اور حفاظت پر کوئی اثر نہیں پڑتا ہے۔

      کوویکسین کے معیار سے نہیں کیا سمجھوتہ: بھارت بائیوٹیک
      بھارت بائیوٹیک کے مطابق، چونکہ COVAXIN تیار کرنے کے لیے تمام موجودہ سہولیات کی تزئین و آرائش کی گئی تھی، پچھلے سالوں کے دوران مسلسل پیداوار کے ساتھ، COVID 19 کی صحت عامہ کی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کے لیے، ان کو اپ گریڈ کرنا ابھی باقی ہے۔ اسی وقت، کووڈ 19 کی وبا کے دوران کچھ انتہائی جدید آلات دستیاب نہیں تھے۔ کمپنی کا کہنا ہے کہ اس عرصے کے دوران COVAXIN کے معیار پر کسی بھی وقت سمجھوتہ نہیں کیا گیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      تقریبا 5 لاکھ اموات، 4 کروڑ سے زیادہ معاملات، 2 سال بعد بھی ہندوستان کی کورونا سے جنگ جاری

      ٹیکہ اثردار ہے- سیکورٹی کی کوئی تشویش نہیں
      حال ہی میں WHO کے ای یو ایل معائنہ کے دوران، بھارت بائیوٹیک نے منصوبہ بند اصلاحاتی سرگرمیوں کے دائرہ کار پر WHO ٹیم کے ساتھ اتفاق کیا اور اشارہ کیا کہ انہیں جلد از جلد انجام دیا جائے گا۔ تاہم، کمپنی کا کہنا ہے کہ اصلاح کا کام ’کوواکسین کے لیے خطرے کے فوائد کے تناسب کو تبدیل نہیں کرتا، اور ڈبلیو ایچ او کو دستیاب ڈیٹا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ ویکسین موثر ہے اور کوئی حفاظتی خدشات موجود نہیں ہیں۔‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Covid-19 : اب خطرے والے ممالک سے ہندوستان آنے پر مسافروں کیلئے آئیسولیشن کی ضرورت نہیں

      بھارت بائیوٹیک نے جاری کیا بیان
      بھارت بائیوٹیک نے اپنے بیان میں کہا کہ کمپنی سہولت میں بہتری اور اپ گریڈ کو نافذ کرنے کے لیے پوری طرح پرعزم ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ COVAXIN کی پیداوار تمام عالمی ریگولیٹری تقاضوں کو پورا کرتی ہے۔ ویکسین بنانے والے کے طور پر، حفاظت کسی بھی ویکسین کے لیے بنیادی خیال ہے اور اس لیے حفاظت اور افادیت سب سے اہم رہے گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: