உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Power Crisis: پنجاب سمیت چار ریاستوں میں ہورہی بجلی گل، مزید گہرا سکتا ہے بحران ، جانئے وجہ

    Power Crisis: پنجاب سمیت چار ریاستوں میں ہورہی بجلی گل، مزید گہرا سکتا ہے بحران ، جانئے وجہ ۔ فائل فوٹو ۔

    Power Crisis: پنجاب سمیت چار ریاستوں میں ہورہی بجلی گل، مزید گہرا سکتا ہے بحران ، جانئے وجہ ۔ فائل فوٹو ۔

    Punjab News: گزشتہ چند ہفتوں سے پنجاب سمیت اتر پردیش، ہریانہ، مہاراشٹر اور آندھرا پردیش میں لوگوں کو بجلی کی کٹوتی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے، جب کہ مرکزی اور ریاستی دونوں سطحوں پر حکومتیں اس مسئلہ سے نمٹنے کے لئے اقدامات کر رہی ہیں۔

    • Share this:
      چندی گڑھ : گزشتہ چند ہفتوں سے پنجاب سمیت اتر پردیش، ہریانہ، مہاراشٹر اور آندھرا پردیش میں لوگوں کو بجلی کی کٹوتی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے، جب کہ مرکزی اور ریاستی دونوں سطحوں پر حکومتیں اس مسئلہ سے نمٹنے کے لئے اقدامات کر رہی ہیں۔ یہ کوئی غیر معمولی صورتحال نہیں ہے۔ پچھلے سال بھی کئی ریاستوں نے تھرمل پاور پلانٹس کو کوئلے کی ناکافی سپلائی پر تشویش ظاہر کی تھی۔ یہ ڈیمانڈ کی صحیح پیشن گوئی کرنے اور سپلائی فریق کی رکاوٹوں کو منظم کرنے میں ایک انتظامی نااہلی کی عکاسی کرتا ہے ۔

      موجودہ بحران کا پتہ ڈیمانڈ اور سپلائی دونوں عوامل سے لگایا جا سکتا ہے۔ بجلی کی ڈیمانڈ میں اضافہ ہو رہا ہے، کیونکہ وبائی امراض کے بعد سے معاشی بحالی میں تیزی آ رہی ہے۔ ملک میں گرمیوں کا موسم اپنے عروج پر ہونے کی وجہ سے ڈیمانڈ میں مزید اضافہ ہونے کا امکان ہے، جو موجودہ عدم مطابقت کو مزید گہرا کرتا جا رہا ہے۔ سپلائی فریق پر تھرمل پاور پلانٹس میں کوئلے کی کم سطح باعث تشویش ہے ۔

       

      یہ بھی پڑھئے : گزشتہ 24 گھنٹے میں کورونا کے 2527 نئے معاملات، 33 اموات، لگاتار چوتھے دن دو ہزار سے زیادہ معاملات


      نومورا کی ایک حالیہ رپورٹ کا حوالہ دیتے ہوئے انڈین ایکسپریس کی رپورٹ میں کہا گیا کہ پاور پلانٹس کے پاس اپریل کے وسط میں صرف نو دن کا کوئلہ ذخیرہ تھا، جو ان کے پاس پچھلے کچھ سالوں میں ان کے ذریعہ رکھے گئے اوسط اسٹاک سے بہت کم تھا۔ حقیقت میں ملک بھر میں تھرمل پاور پلانٹس کا ایک بڑا حصہ اس وقت اسٹاک کے کم ترین لیول پر ہے۔ تجزیہ کاروں نے کہا کہ یہ عوامل کے امتزاج کی وجہ سے ہے ۔ خاص طور پر تھرمل پاور پلانٹس تک کوئلہ لے جانے کے لیے ریلوے ریک کی کم دستیابی اور زیادہ قیمتوں پر کوئلے کی درآمد بجلی کی فراہمی کو بری طرح متاثر کر رہی ہے۔

       

      یہ بھی پڑھئے : پہلے گولیاں برسائیں، پھر گرینیڈ پھینکا، دیکھئے سی آئی ایس ایف کی بس پر دہشت گردانہ حملے کا CCTV فوٹیج


      بین الاقوامی کوئلے کی قیمتوں میں تیزی سے اضافے کے ساتھ جب تک پریشانی کا کوئی مستقل حل تلاش نہیں کرلیا جاتا ہے ، تب تک ہندوستانی تھرمل پلانٹس نے درآمدی کوئلے کی بنیاد پر 16.6 گیگا واٹ تھرمل پاور جنریشن کی صلاحیت میں سے 6.7 گیگاواٹ، یا تقریباً 40 فیصد کمی کردی ہے ۔

      رپورٹس کے مطابق کچھ ریاستیں جیسے مہاراشٹر، گجرات اور تمل ناڈو آنے والے وقت میں 10.5 ملین ٹن کوئلہ درآمد کرنے کا منصوبہ بنا رہی ہیں۔ خسارے کو دور کرنے کیلئے چند ماہ تک تال میل خراب ہونے کا امکان ہے۔ یہ ملک بھر میں بجلی بحران کو بڑھا دے گا ، جس سے ریاستوں کو یا تو زیادہ شرحوں پر بجلی خریدنی پڑے گی یا پھر بجلی کی کٹوتی کا سامنا کرنا پڑے گا ۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: