உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Nupur Sharma کو سپریم کورٹ سے بڑی راحت، تمام FIR کو ایک جگہ کرنے کی ہدایت

    Youtube Video

    Nupur Sharma: دہلی میں تمام معاملات کی جانچ ہوگی۔ جان کے خطرے کے پیش نظر تمام مقدمات کو دہلی منتقل کر دیا گیا۔

    • Share this:
      سپریم کورٹ نے نوپور شرما Nupur Sharma کے خلاف ملک بھر میں درج مقدمات کو جانچ ایجنسی کے حوالے کر دیا۔ دہلی میں تمام معاملات کی جانچ ہوگی۔ جان کے خطرے کے پیش نظر تمام مقدمات کو دہلی منتقل کر دیا گیا۔ سپریم کورٹ نے کہا کہ نوپور کے خلاف درج تمام ایف آئی آر کا ایک بڑا حصہ دہلی میں ہونے والی پیش رفت ہے، وہ مستقبل میں ایف آئی آر کو منسوخ کرنے کا مطالبہ کرنے کا اپنا حق کھو چکی ہیں، جس کے لیے وہ دہلی ہائی کورٹ بھی جا سکتی ہیں۔

      بنچ نے کہا کہ ایف آئی آر دہلی پولیس نے 8 جون 2022 کو درج کی گئی تھی۔ عدالت نے پہلے ہی درخواست گزار کی جان اور آزادی کو درپیش سنگین خطرے کا نوٹس لیا ہے، اس لیے یہ قدم اٹھایا گیا۔ سماعت کے دوران جج نے کہا کہ عام طور پر ہم ایف آئی آر کو کالعدم نہیں کرتے۔ اسے ہائی کورٹ پر چھوڑ دیتے ہیں۔

      CNG گاڑی والوں کیلئے بڑی خبر، دہلی میں آج رات 10بجے تک بند رہیں گے سارے پمپ، جانئے وجہ

      یوپی حکومت اپنے وزراء اور MLA کے خلاف درج مقدمہ واپس لے گی، آخری مراحل میں ہے یہ کام

      ’نوپور شرما کی جان کو خطرہ‘

      مینکا نے مداخلت کرتے ہوئے کہا کہ تمام ایف آئی آر دہلی منتقل کرنے کا مطالبہ ایک بار مسترد کر دیا گیا ہے۔ بہتر ہے کہ مشترکہ ایس آئی ٹی بنادی جائے۔ اس پر عدالت نے کہا کہ ہمیں بعد میں پتہ چلا کہ سکیورٹی وجوہات کی بنا پر درخواست گزار کا ملک بھر کی عدالتوں میں جانا ممکن نہیں ہے۔ مینکا نے کہا کہ اگر یہ خطرے کی بات ہے تو ہم سکیورٹی دیں گے۔ سپریم کورٹ نے کہا کہ ایس آئی ٹی دہلی پولس تشکیل دے گی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: