உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Bill Gatesنے ہندوستان میں200کروڑ ٹیکہ اندازی کے سنگ میل پار کرنے کی تعریف کی، پی ایم مودی کو یوں دی مبارکباد

    ہندوستان کے ویکسینیشن مہم کی بل گیٹس نے کی تعریف۔

    ہندوستان کے ویکسینیشن مہم کی بل گیٹس نے کی تعریف۔

    اب تک ہندوستان کے مقابلے چین میں کورونا ویکسین کی زیادہ خوراکیں لگائی گئی ہیں۔ جہاں اب تک تین ارب سے زائد خوراکیں دی جا چکی ہیں۔ چین میں اب 3.4 بلین سے زیادہ خوراکیں دی جا چکی ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی: مائیکروسافٹ کے شریک بانی بل گیٹس نے ہندوستان میں 200 کروڑ کوویڈ-19 ویکسینیشن کی کامیابی پر وزیر اعظم نریندر مودی کو مبارکباد دی۔ بتادیں کہ ہندوستان ملک کی آبادی کو دو ارب سے زیادہ خوراک دینے والا دوسرا ملک بن گیا ہے۔ اب تک ہندوستان کے مقابلے چین میں کورونا ویکسین کی زیادہ خوراکیں لگائی گئی ہیں۔

      ہندوستان میں، 12-14 سال کی عمر کے گروپ کے لیے COVID-19 ویکسینیشن 16 مارچ 2022 کو شروع ہوئی تھی۔ اب تک 3.80 کروڑ (3,80,72,341) سے زیادہ نوجوانوں کو COVID-19 ویکسین کی پہلی خوراک دی جا چکی ہے۔ اسی طرح، 18-59 سال کی عمر کے گروپ کے لیے احتیاطی خوراک بھی 10 اپریل 2022 کو شروع کی گئی تھی۔



      پی ایم مودی نے کہا- ہندوستان نے پھر تاریخ رقم کی
      پی ایم مودی نے ٹویٹ کیا کہ ہندوستان نے ایک بار پھر تاریخ رقم کی۔ ویکسین کی 200 کروڑ خوراکوں کے خصوصی نشان کو عبور کرنے پر تمام ہندوستانیوں کو مبارکباد۔ ان لوگوں پر فخر ہے جنہوں نے ہندوستان کی ویکسینیشن مہم کو منفرد بنانے میں تعاون کیا۔ اس سے کورونا کے خلاف عالمی جنگ کو تقویت ملی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ویکسین کے اجراء کے دوران ہندوستان کے لوگوں نے سائنس میں غیر معمولی اعتماد کا مظاہرہ کیا ہے۔ ہمارے ڈاکٹروں، نرسوں، فرنٹ لائن ورکرز، سائنسدانوں، انونٹرس اور کاروباری افراد نے ایک محفوظ زمین کو یقینی بنانے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ میں اس کے جذبے اور عزم کی تعریف کرتا ہوں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      اگنی ویر اسکیم: اپوزیشن کے الزامات کے بعد فوج نےذات سرٹیفکیٹ سے متعلق دیا یہ جواب

      یہ بھی پڑھیں:
      یوپی: LuLu Mall تنازع میں یوپی پولیس کا بڑی کارروائی، نماز پڑھنے والے 4 افراد گرفتار

      کورونا ویکسینیشن میں دوسرا ملک بنا ہندوستان
      اب تک ہندوستان کے مقابلے چین میں کورونا ویکسین کی زیادہ خوراکیں لگائی گئی ہیں۔ جہاں اب تک تین ارب سے زائد خوراکیں دی جا چکی ہیں۔ چین میں اب 3.4 بلین سے زیادہ خوراکیں دی جا چکی ہیں۔ اس موقع پر مرکزی وزیر صحت منسکھ منڈاویہ نے ٹویٹ کیا اور کہا، 17 جولائی 2022.. یہ دن ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ یہ ہمارے لیے فخر کی بات ہے کہ ہندوستان نے اب تک 2 ارب کورونا کی خوراکیں لوگوں کو دی ہیں۔ میں صحت کے کارکنوں اور شہریوں کو اس کامیابی پر مبارکباد پیش کرتا ہوں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: