ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Bird-Flu:ابھی تک 7ریاستوں نے برڈ فلو کی تصدیق کی:دہلی اورمہاراشٹر سے موصول نمونوں کی رپورٹ کاانتظار

Bird Flu in India: ہندوستان میں اب تک سات ریاستوں کیرالا ، راجستھان ، مدھیہ پردیش ، ہماچل پردیش ، ہریانہ ، گجرات اور اتر پردیش سے بڑ ڈ فلو Bird-Flu کی تصدیق ہوئی ہے

  • Share this:
Bird-Flu:ابھی تک 7ریاستوں نے برڈ فلو کی تصدیق کی:دہلی اورمہاراشٹر سے موصول نمونوں کی رپورٹ کاانتظار
ہندوستان میں اب تک سات ریاستوں کیرالا ، راجستھان ، مدھیہ پردیش ، ہماچل پردیش ، ہریانہ ، گجرات اور اتر پردیش سے بڑ ڈ فلو Bird-Flu کی تصدیق ہوئی ہے۔

مرکزی حکومت نے اتوار کے روز کہا کہ برڈ فلو کی وباء کی سات ریاستوں - کیرالہ ، راجستھان ، مدھیہ پردیش ، ہماچل پردیش ، ہریانہ ، گجرات اور اتر پردیش میں تصد یق ہوئی ہے ۔جبکہ دہلی اور مہاراشٹر کے نمونوں کی رپورٹ کا انتظار ہے۔ محکمہ جانوروں کے پالنے اور دودھ دینے والے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ چھتیس گڑھ کے ضلع برڈ فلو سے تعلق رکھنے والے جنگلی پرندوں کے کسی نمونے میں کسی بھی انفیکشن کی تصدیق نہیں ہوئی ہے جس کی جانچ پہلے کی گئی تھی۔


ہریانہ کے ضلع پنچکولا کے پولٹری فارم کے دو پولٹری فارموں میں ایویئن انفلوئنزا (برڈ فلو) کے انفیکشن کی تصدیق کے بعد ، ریاستی حکومت نے نو فوری ٹیموں کو تعینات کیا ہے اور دونوں مراکز پر روک تھام کی کاروائیاں جاری ہیں۔ ایون انفلوئنزا کی تصدیق گجرات کے ضلع سورت اور راجستھان کے ضلع سروہی میں کوےاور جنگلی پرندوں کے نمونوں میں ہوئی ہے۔ بیان میں کہا گیا ہے کہ اس کے علاوہ کانگرا ضلع (ہماچل پردیش) سے 86 کووں کی غیر معمولی موت کی اطلاعات موصول ہوئی ہیں۔


اس میں کہا گیا ہے ، "نہان ، بلس پور اور منڈی (ہماچل پردیش) سے بھی جنگلی پرندوں کی غیر معمولی ہلاکت کی اطلاعات موصول ہوئی ہیں اور نمونے لیبارٹری میں جانچ کے لئے بھیجے گئے ہیں۔ محکمہ نے متاثرہ ریاستوں میں اس انفیکشن کو مزید پھیلادیا ہے۔ اس کو روکنے کے لئے رہنمایا نہ خطوط جاری کردیئے گئے ہیں۔ بیان کے مطابق اب تک سات ریاستوں (کیرالا ، راجستھان ، مدھیہ پردیش ، ہماچل پردیش ، ہریانہ ، گجرات اور اتر پردیش) میں برڈ فلو کی تصدیق ہوگئی ہے۔Bird Flu: سات ریاستوں میں برڈ فلو کی تصدیق، دہلی میں پرندوں کی موت


بتایاجارہاہے کہ  دہلی اور مہاراشٹر  سے موصول  ہونے والے نمونوں  کو جانچ کے لیے لیبارٹری بھیج دیا گیا ہے  اور رپورٹ کا انتظار ہے۔ کیرالہ کے دونوں متاثرہ اضلاع میں بڑد فلو کی روک تھام کے لیے  مناسب اقدامات کیے جارہے ہیں۔ اس سلسلہ میں ریاستی حکومتوں کی جانب سے خصوصی ٹیموں کی تشکیل دی جارہی ہے۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jan 10, 2021 10:52 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading