உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    گجرات الیکشن سے پہلے ایکشن میں BJP، دو قدآور وزرا سے CM بھوپیندر پٹیل نے واپس لئے اہم محکمے

    گجرات الیکشن سے پہلے وزیر اعلیٰ بھوپیندر پٹیل نے دو سینئر وزرا سے اہم محکمے واپس لے لئے۔

    گجرات الیکشن سے پہلے وزیر اعلیٰ بھوپیندر پٹیل نے دو سینئر وزرا سے اہم محکمے واپس لے لئے۔

    کابینہ وزیر راجندر ترویدی کو محکمہ محصولات سے اور پورنیش مودی کو محکمہ سڑک اور عمارت سے ہٹا دیا۔ واضح رہے کہ ریاست میں کچھ ماہ بعد ہی اسمبلی انتخابات ہونا ہے۔ ذرائع کے مطابق فی الحال دونوں محکموں کا اضافی چارج وزیر اعلیٰ بھوپیندر پٹیل خود سنبھالیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Ahmadabad (Ahmedabad) [Ahmedabad] | Gandhinagar | Gujarat
    • Share this:
      احمد آباد: گجرات کے وزیر اعلیٰ بھوپیندر پٹیل نے اچانک ہوئے حادثہ میں ہفتہ کے روز کابینی وزرا راجندر ترویدی کو محکمہ محصولات سے اور پورنیش مودی کو محکمہ سڑک اور عمارت سے ہٹا دیا۔ واضح رہے کہ ریاست میں کچھ ماہ بعد ہی اسمبلی الیکشن ہونا ہے۔ برسراقتدار جماعت کے ذرائع نے بتایا کہ فی الحال دونوں محکموں کا اضافہ چارج وزیر اعلیٰ بھوپیندر پٹیل خود سنبھالیں گے۔ راجندر ترویدی اور پورنیش مودی دونوں بھوپیندر پٹیل سرکار میں کابینی سطح کے 10 وزرا شامل ہیں۔

      بھوپیندر پٹیل نے گزشتہ ستمبر میں وزیر اعلیٰ کے طور پر وجے روپانی کی جگہ لی تھی، جب پورے گجرات کابینہ کو بی جے پی کی اعلیٰ قیادت کے ذریعہ استعفیٰ دینے کے لئے کہا گیا تھا۔ وزیر مملکت برائے امور داخلہ ہرش سنگھوی کو محکمہ محصولات کا اضافہ چارج دیا گیا ہے اور صنعت، جنگلات اور ماحولیات محکمہ میں ریاستی وزیر جگدیش پانچال کو محکمہ روڈ اینڈ بلڈنگ کا ریاستی وزیر بنایا گیا ہے۔ راجندر ترویدی کے پاس اب ڈیزاسٹر مینجمنٹ، قانون اور انصاف، قانون سازی اور پارلیمانی امور کا محکمہ ہے۔ جبکہ پورنیش مودی ٹرانسپورٹ، شہری ہوا بازی اور سیاحت کے وزیر بنے رہیں گے۔

      گجرات BJP کے بڑے لیڈر مانے جاتے ہیں راجندر ترویدی

      واضح رہے کہ محکمہ محصولات سے ہاتھ دھونے والے راجندر ترویدی کی گجرات حکومت میں دوسرے نمبر کے لیڈر کی حیثیت مانی جاتی ہے۔ بھوپیندر پٹیل نے جب وزیر اعلیٰ عہدے کا حلف لیا تھا تب بھی ان کے فوراً بعد راجندر ترویدی نے حلف لیا تھا۔ وزیر ریونیو رہنے کے دوران انہوں نے محکمہ کے کئی دفاتر کا اچانک معائنہ کرکے کارروائی بھی کی تھی، جس کے کئی ویڈیو سوشل میڈیا پر آنے کے بعد راجندر ترویدی خصوصی طور پر سرخیوں میں آئے تھے۔

      ہرش سانگھوی اور جگدیش پانچال کا قد بڑھا

      وزیر اعلیٰ بھوپیندر پٹیل کی حکومت میں اب ہرش سانگھوی اور جگدیش پانچال کا قد بڑھ گیا ہے۔ ہرش سانگھوی کے پاس پہلے وزارت داخلہ، ڈیزاسٹر منیجمنٹ اور پولیس ہاؤسنگ، کھیل، نوجوان اور ثقافتی سرگرمیوں (آزادنہ چارج)، ایکسائز اینڈ پروہیبیشن (آزادانہ چارج)، بارڈر سیکیورٹی اور جیل (آزادانہ چارج) کے محکمے تھے۔ اب ان میں محکمہ محصولات بھی جڑ گیا ہے۔ وہیں جگدیش پانچال کے پاس کاٹیج انڈسٹریز، تعاون، مٹھائی صنعت، پروٹوکول اور صنعت، جنگلاتی ماحولیات، موسمیاتی تبدیلی، پرنٹنگ اور اسٹیشنری کا آزادانہ چارج تھا۔ اب اس میں محکمہ روڈ اینڈ بلڈنگ بھی شامل کر دیا گیا ہے۔

      گجرات میں اس سال کے آخر میں ہونے ہیں الیکشن

      آپ کی جانکاری کے لئے بتادیں کہ گجرات میں اس سال کے آخر میں اسمبلی انتخابات ہونے ہیں۔ ایسے میں اس تبدیلی کو بڑا مانا جا رہا ہے۔ ریاست میں اسمبلی انتخابات سے متعلق بی جے پی، کانگریس سمیت عام آدمی پارٹی بھی تیاریوں میں لگ گئی ہیں۔ عام آدمی پارٹی نے گزشتہ جمعرات کو ہی گجرات الیکشن کے لئے 9 امیدواروں کی اپنی دوسری فہرست جاری کی ہے۔ عام آدمی پارٹی نے اس سے پہلے 2 اگست کو 10 امیدواروں کی پہلی فہرست کا اعلان کیا تھا۔ دہلی کے وزیر اعلیٰ اور عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال مسلسل گجرات کا دورہ کر رہے ہیں۔

       
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: