உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Pak Spy: کانگریس اور حامد انصاری نے ملک کی سلامتی کو خطرے میں ڈال دیا: بی جے پی

    Youtube Video

    بی جے پی (BJP)نے ایک بار پھر انصاری اور کانگریس (Congress)کو سخت نشانہ بنایا ہے۔ بی جے پی نے کہا ہے کہ کانگریس کے پاکستان سےروابط ہیں۔ کانگریس آئی ایس آئی کے ایجنٹ (ISI Agent)سے دہشت گردی سے لڑنا سیکھ رہی تھی۔

    • Share this:
      سابق نائب صدر حامد انصاری (Former Vice President Hamid Ansari)کے بارے میں پاکستانی صحافی نصرت مرزا (Pakistani Journalist Nusrath Mirza)کے دعوے کے بعد ہنگامہ جاری ہے۔ اس دوران بی جے پی (BJP)نے ایک بار پھر انصاری اور کانگریس (Congress)کو سخت نشانہ بنایا ہے۔ بی جے پی نے کہا ہے کہ کانگریس کے پاکستان سےروابط ہیں۔ کانگریس آئی ایس آئی کے ایجنٹ (ISI Agent)سے دہشت گردی سے لڑنا سیکھ رہی تھی۔ بی جے پی نے سوال اٹھاتے ہوئے کہا کہ ہندوستان کی جاسوسی کرنے والا آئی ایس آئی کا ایجنٹ حامد انصاری کے ساتھ کیا کر رہا تھا؟

      کانگریس نے ملک کی سلامتی کو خطرے میں ڈال دیا:گورو بھاٹیہ

      بی جے پی کے ترجمان گورو بھاٹیہ نے پریس کانفرنس میں کہا کہ، کانگریس کو پاکستان سے کرنٹ ملتا ہے۔ آئینی عہدے پر بڑی ذمہ داری عائد ہوتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ حامد انصاری جی نے غلط معلومات پیش کیں۔ کانگریس پارٹی اور بی جے پی کے ذریعہ پوچھے گئے حامد انصاری کے سوالوں کے جواب میں حامد انصاری نے کانگریس حکومت پر یہ کہہ کر طعنہ زنی کی کہ نائب صدر کے پروگرام میں جن لوگوں کو بلایا جاتا ہے انہیں حکومت کے مشورے پر بلایا جاتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں :

      کانگریس پر سوال اٹھاتے ہوئے بی جے پی کے ترجمان نے کہا کہ کانگریس نے ملک کی سلامتی کو خطرے میں ڈال دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ 26/11 کے حملے کو ایک سال بھی مکمل نہیں ہوا تھا کہ اس طرح کا ایک سیمینار منعقد کیا گیا جس میں پاکستانی ایجنٹ بھارت کو سبق سکھا رہے تھے کہ دہشت گردی سے کیسے لڑنا ہے۔ مرکزی وزیر اس سیمینار میں کیا کر رہے تھے؟ سونیا گاندھی جی کو اس سوال کا جواب دینا چاہیے۔

      یادر ہے کہ پاکستانی صحافی نصرت مرزا نے حال ہی میں ایک یوٹیوب چینل کو انٹرویو دیا۔ جس میں انہوں نے انکشاف کیا کہ وہ اس وقت کے نائب صدر حامد انصاری کی دعوت پر ہندوستان آئے تھے جہاں سے انہیں ہندوستان کی بہت سی انٹیلی جنس معلومات ملی تھیں۔ اس نے یہ معلومات پاکستانی خفیہ ایجنسی آئی ایس آئی کو دی۔ اس انٹرویو کے بعد سے بی جے پی حامد انصاری اور کانگریس پر حملہ کر رہی ہے۔ بی جے پی لیڈر اس بارے میں روزانہ نئے سوالات اٹھا رہے ہیں جبکہ کانگریس کا کہنا ہے کہ بی جے پی نچلی سطح کی سیاست پر اتر آئی ہے۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: