ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

بالی ووڈ کوایک اوربڑاصدمہ :میوز ک کمپوزر واجد خان کا انتقال، ممبئی میں لی آخری سانس

اتوار کے روز ان کی اچانک طبیعت خراب ہوگئی ، جس کے بعد انہیں اسپتال میں وینٹیلیٹر رکھا گیاتھا۔ لیکن اتوار کی رات ان کا انتقال ہوگیا۔

  • Share this:
بالی ووڈ کوایک اوربڑاصدمہ :میوز ک کمپوزر واجد خان کا انتقال، ممبئی میں لی آخری سانس
صدمہ میں بالی ووڈنہیں رہے ،واجد خان

ممبئی۔ پارٹنر ، دبنگ ، (Wanted)جیسی فلموں میں سپر ہٹ گا نے دینے والے واجد خان( میوزک کمپوزرس جوڑی ساجد ۔واجد) ، اتوار کی رات 42 سال کی عمر میں انتقال کر گئے ہیں۔ واجد نے بطور گلوکار سلمان خان کے لئے 'ہما پن ہے' ، 'میرا ہی جلوہ' سمیت کئی ہٹ گانے بھی گائے ہیں۔ واجد کو اتوار کے روز ممبئی کے ایک اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ پچھلے کچھ سالوں سے ، وہ گردے کی تکلیف میں مبتلا تھے۔ اتوار کے روز ان کی اچانک طبیعت خراب ہوگئی ، جس کے بعد انہیں اسپتال میں وینٹیلیٹر رکھا گیاتھا۔ لیکن اتوار کی رات ان کا انتقال ہوگیا۔ ساجد ۔ واجد کے جوڑی کو سلمان خان نے1998ء میں اپنی فلم ’’پیار کیا تو ڈرنا کیا ‘‘ کے ذریعہ متعارف کروایاتھا ۔ جس کے بعد یہ جوڑی نے ہندوستانی فلمی دنیا کو کئی مشہور نغمے عطا کیے ہیں۔


واجد کی موت سے بالی ووڈ میں غم کی لہر دوڑ گئی ہے۔ موسیقار اور گلوکار اس کی موت کو ایک صدمہ سمجھتے ہیں۔ بالی ووڈ کی کئی مشہور شخصیات جن میں پرینکا چوپڑا ، سونو نگم ، سلیم مرچنٹ، مالینی اوستھی ، سلیل ارونکمار سانڈ نے ان کے انتقال پر افسوس جتایاہے۔


واجد خان کے انتقال پر پرینکا چوپڑا نے ٹویٹر پر لکھا ، “ یہ خوفناک خبر ہے ۔ ایک بات جو مجھے ہمیشہ یاد رہے گی وہ ہے واجد بھائی کی ہنسی۔ وہ ہمیشہ مسکراتے رہتے ہیں۔ وہ جلدی چلے گئے۔ان کے اہل خانہ اور غمزدہ ہر شخص سے میں تعزیت کرتی ہوں۔ ہمارے خیالوں اور دعاؤ ں میں آپ رہوگے۔


ورون دھون نے اپنے والد ڈیوڈ دھون کے ساتھ واجد کی ایک تصویر اپ لوڈ کی اور لکھا ، "واجدخان بھائی ، یہ خبر سن کر حیران رہ گئے۔ بھائی میرے اور میرے کنبے کے انتہائی قریب تھے۔ وہ آس پاس کے بہترین لوگوں میں سے ایک تھے۔ ہم واجد بھائی آپ کو یاد کریں گے ۔موسیقی کے لئے آپ کا شکریہ۔

وشال دادلانی نے لکھا ، “دل ٹوٹ گیاہے۔ ساجد خان اور واجد خان دونوں ہی میرے قریب اور حقیقی دوست رہے ہیں۔ مجھے یقین نہیں ہے کہ میں اب پھر کبھی واجد سے بات نہیں کروں گا۔
فلمساز میلپ زاویری نے ٹویٹر کیا اور لکھا ، " ساجد اور واجد میرے دوست واجد کے انتقال کے بارے میں سن کر دل ٹوٹ گیا۔ اس نے میری ہدایتکاری میں پہلی فلم # جانے کہاں سے آئی ؟خانہ سائیں ہی ہے اور تاجدار حرم" میں یادگار میوزک دیاہے۔ اس صنعت میں سب سے اچھے ، انتہائی حقیقی لوگ جن سے میری ملاقات ہوئی ہے۔ یاد آئے گا میرے دوست۔ ایک اور ٹویٹ میں انہوں نے مزید کہا ، "میں نے آج شام کو واجد کو اسپتال میں داخل ہونے کے بارے میں سنا ہے اور اس کی صحت کے بارے میں پوچھتے ہوئے اسے پیغام بھیجا۔ پیغام اسے نہیں ملا۔ اور اب یہ افسوس ناک خبر۔ "

فلمساز میلپ زاویری نے ٹویٹر کیا اور لکھا ، " ساجد اور واجد میرے دوست واجد کے انتقال کے بارے میں سن کر دل ٹوٹ گیا۔ اس نے میری ہدایتکاری میں پہلی فلم # جانے کہاں سے آئی ؟خانہ سائیں ہی ہے اور تاجدار حرم" میں یادگار میوزک دیاہے۔ اس صنعت میں سب سے اچھے ، انتہائی حقیقی لوگ جن سے میری ملاقات ہوئی ہے۔ یاد آئے گا میرے دوست۔ ایک اور ٹویٹ میں انہوں نے مزید کہا ، "میں نے آج شام کو واجد کو اسپتال میں داخل ہونے کے بارے میں سنا ہے اور اس کی صحت کے بارے میں پوچھتے ہوئے اسے پیغام بھیجا۔ پیغام اسے نہیں ملا۔ اور اب یہ افسوس ناک خبرآئی ۔ "

میوزک کمپوزر سلیم مرچنٹ نے اپنے غم کا اظہار کرتے ہوئے لکھا ، "ساجد واجد جوڑی کے میرے بھائی واجد کے انتقال کی خبر سے گہرام مچاگیاہے۔ اللہ کنبہ کو صبر عطا فرمائے۔ واجد بھائی آپ بہت جلد چلے گئے ہیں۔


ٹویٹر پر بہت سے لوگوں کا کہنا ہے کہ واجد کی موت کوویڈ 19 کی وجہ سے ہوئی ہے۔ ساجد واجد کی ہٹ میوزک کی وجہ سے پورے ملک میں ایک الگ شناخت تھی۔ اس جوڑی نے "دبنگ 3 ، ٹھاکر گنج کا گھرانہ ، پگلپنتی ، ، جوڈوا 2 ، فریکی علی ، کیا کول ہے ہم 3 ، سنگھ ایز بلنگ ، تیور ، دعوت ای عشق ، گولی راجہ ، مین تیرا ہیرو ، ہیروپنتی ، دبنگ 2 ، سردار کا بیٹا ، کمال دھمل ملال ، ایک تھا ٹائیگر ، تیری میری کہانی ، راؤڈی راٹھور ، ہاؤس فل 2 ، کوئی مسئلہ نہیں ، دبنگ ، ویر ، مطلوب ، خیرمقدم ، ساتھی ، تیرے نام ، ہم آپ ہیں صنم ، ہیلو برادر ، پیار جیسے فلموں میں ان دونوں نے بہت سے سپر ہٹ گانے دیئے ۔

یہ جوڑی ہمیشہ سلمان خان کے لئے ہٹ گانے بناتی رہی۔ بعدازاں واجد نے خود سلمان کے لئے گانا شروع کردیا۔ ان میں 'پانڈے جی سی ٹی ، فیویکول سی ، ماشااللہ ، ہمکا پنی ہے ، ہوڈ ہوڈ دبنگ ، جلوا ، ' جیسے گانے شامل ہیں۔
First published: Jun 01, 2020 04:30 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading