உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہریدوار میں سنگھ کا 2024الیکشن پراجلاس: حکومت-سنگھ میں تال میل اور دلتوں کو ساتھ لانے پر فوکس، یوپی سمیت 4 ریاستوں میں بدل سکتے ہیں آرگنائزنگ سکریٹری

    2024 انتخابات کو لے کر آر ایس ایس کا اجلاس۔ (فائل فوٹو)

    2024 انتخابات کو لے کر آر ایس ایس کا اجلاس۔ (فائل فوٹو)

    اس میں بنیادی طور پر پانچ نکات پر ذہن سازی اور مزید ایجنڈا طے کیا جا رہا ہے۔ ان میں 2024 کے لوک سبھا انتخابات کے ساتھ 2025 میں آر ایس ایس کے سنہری صد سالہ سال کا ایجنڈا نمایاں ہے۔

    • Share this:
      لکھنو: ہریدوار میں راشٹریہ سویم سیوک سنگھ کا پانچ روزہ اجلاس جاری ہے۔ حال ہی میں چار ریاستوں میں بی جے پی کی انتخابی جیت کے بعد ہونے والی اس میٹنگ کو لے کر کافی تجسس ہے۔ سنگھ کا یہ اجلاس دو مقامات پر ہو رہا ہے۔ جنوبی ہند میں الگ میٹنگ ہو رہی ہے، شمالی ہند کی میٹنگ ہریدوار میں ہو رہی ہے۔ اس میں بنیادی طور پر پانچ نکات پر ذہن سازی اور مزید ایجنڈا طے کیا جا رہا ہے۔ ان میں 2024 کے لوک سبھا انتخابات کے ساتھ 2025 میں آر ایس ایس کے سنہری صد سالہ سال کا ایجنڈا نمایاں ہے۔

      4 ریاستوں میں بی جے پی کے آرگنائزنگ سکریٹری بدلنے پر غور
      یونین کی میٹنگ میں چار ریاستوں یوپی، راجستھان، ہماچل اور بنگال کے تنظیمی جنرل سکریٹری کے بارے میں بات چیت ہوگی۔ ذرائع کے مطابق یوپی کی بی جے پی تنظیم کے جنرل سکریٹری 2014 سے یہ ذمہ داری نبھا رہے ہیں۔ 9 سال بعد اب ان کو بدلنے کی بات ہو رہی ہے۔ اس کے علاوہ تنظیم کے جنرل سکریٹری پر الزام تھا کہ انہوں نے مغربی بنگال اسمبلی انتخابات کے دوران ٹی ایم سی سے ملی بھگت کی تھی۔ اس کی شکایت بی جے پی اور آر ایس ایس کے عہدیداروں تک پہنچ چکی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      مسلم خواتین کو آبروریزی کی دھمکی دینے والے مہنت کا Video سوشل میڈیا پر وائرل

      ہماچل میں اگلے سال انتخابات ہونے ہیں۔ اس لیے ہو سکتا ہے کہ ہماچل پردیش تنظیم کے جنرل سکریٹری پون رانا کا چارج واپس نہ لیا جائے۔ تاہم راجستھان کے تنظیم جنرل سکریٹری کا دائرہ کار تبدیل کیا جا سکتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      UP MLC Election 2022:یوپی میں آج 36 سیٹوں پر MLC انتخابات، میدان میں ہیں 95امیدوار

      بتادیں کہ مدھیہ پردیش میں گزشتہ ماہ ہی تنظیم کو تبدیل کرکے جنرل سکریٹری بنایا گیا تھا۔ آر ایس ایس کے ذرائع بتاتے ہیں کہ ہریدوار میٹنگ میں سنگھ ان کاموں کے جائزے کی بنیاد پر کسی بھی وقت کوئی فیصلہ لے سکتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: