உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    BYJU’S Young Genius کو سیزن 2 کے رجسٹریشن کے دوران ملا زبردست ردعمل

    BYJU’S Young Genius کو سیزن 2 کے رجسٹریشن کے دوران زبردست ردعمل ملا ہے

    BYJU’S Young Genius سیزن 2 کے بڑے اور عظیم ہونے کا وعدہ کرتا ہے۔ جب سے اندراجات کھولے گئے ہیں، ملک بھر کے والدین اور ان کی باتوں میں جوش و خروش نمایاں طور پر دیکھنے کو ملا ہے ۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      اس میں کوئی شک نہیں کہ اسپاٹ لائٹ کے شوز ٹاپرز باصلاحیت لوگوں میں منتقل ہوگئے ہیں، خاص طور پر ٹوکیو اولمپکس کے تناظر میں جب ہم نے نیرج چوپڑا اور میرابائی چانو جیسے کھلاڑیوں کی شاندار صلاحیتوں اور ڈرائیو کو دیکھا تو اس کا اندازہ ہوا۔ ٹوکیو اولمپکس میں بالترتیب سونے اور چاندی کے تمغے جیتنے کے بعد ان کے تمغہ جیتنے کے راؤنڈ کے دوران پرسکون حوصلہ اور عزم نے ملک کو دکھا دیا کہ جب تک ایسے صلاحیت مند لوگ بڑے اسٹیج تک نہیں پہنچتے اس وقت تک صلاحیت پوشیدہ رہتی ہیں۔

      بالکل یہ وہی News 18 ہے، انڈیا کا سب سے بڑا نیوز نیٹ ورک، تیار ہوا اور BYJU’S Young Genius کی مدد سے کامیابی حاصل کی۔ چینل میں اپنی صلاحیت دکھاکر کامیابی حاصل کرنے والے نوجوانوں پر شو اپنی توجہ مرکوز رکھتی ہے جنہیں News18 کے ایڈیٹرز اور نامور شخصیات کے پینل کے ذریعے منتخب کیے جاتے ہیں۔

      اب، Young Genius کا دوسرا ایڈیشن رجسٹریشن کے لیے کھلنے کے ساتھ ہی، کم سے کم کہنے کیلئے درخواستوں کی سراسر تعداد اور معیار حیران کن رہا ہے۔ لیکن اس سے پہلے کہ ہم اس کے بارے میں بات کریں، آئیے ہم نے BYJU’S Young Genius کے پہلے ایڈیشن میں جو کچھ دیکھا اس کا اچھے سے جائزہ لیں۔

      سیزن 1 کے بہترین لیڈین ندھاسوارام (15 سال) کی چاہت کو دیکھا گیا جنہوں نے 190 بیٹس فی منٹ کی رفتار سے آنکھوں پر پٹی باندھ کر پیانو بجایا اور میگھالی مالابیکا (14 سال) کو اپنی لاجواب IQ کے لیے ‘Google Girl of India’ کے نام سے جانا جاتا ہے۔ کچھ دیگر نوجوان باصلاحیت افراد میں مینسا سوسائٹی کا ممبر، متعدد ایپس کے ڈویلپر اور ایک کتاب کے مصنف، رشی شیو پی (6 سال) 180 کے ناقابل یقین IQ کے ساتھ ساتھ؛ اونتیکا کمبلی (10 سال)، سب سے کم عمر شخص جس نے 6 ہندسوں کے اسکوائر روٹ عالمی ریکارڈ کی کوشش کی اور ٹِلک کیسم (13 سال)، جو گنیز ورلڈ ریکارڈ ہولڈر ہے، 'سلاخوں میں زیادہ فاصلہ لمبو سکیٹنگ' کا گنیز ورلڈ ریکارڈ ہولڈر ہے شو میں شامل ہوئے ہیں۔

      BYJU’S Young Genius  سیزن 2 کے بڑے اور عظیم ہونے کا وعدہ کرتا ہے۔ جب سے اندراجات کھولے گئے ہیں، ملک بھر کے والدین اور ان کی باتوں میں جوش و خروش نمایاں طور پر دیکھنے کو ملا ہے ۔ یہ نہ صرف BYJU’S Young Genius کی مقبولیت کی نشاندہی کرتا ہے، بلکہ اسپاٹ لائٹ کے منتظر نوجوان کامیابی حاصل کرنے والوں کی غیر استعمال شدہ صلاحیت کے بارے میں بھی بصیرت دیتا ہے۔

      پہلے دو ہفتوں میں 7,500 سے زیادہ اندراجات کے ساتھ، سیزن 2 نے پورے ہندوستان میں حقیقی جواہرات کا پتہ لگانے کا وعدہ کیا ہے جو یقینی طور پر اپنی صلاحیتوں اور مہارتوں سے سامعین اور ججوں کے ہوش اڑا دیں گے۔ شو کو پلیٹ فارمز پر زبردست پیار مل رہا ہے اور اسے News18 نیٹ ورک، ہسٹری چینل، اور چینلز کے ویاکوم جیسے نیٹ ورک سے فروغ دیا جا رہا ہے۔ BYJU’S Young Genius کے سیزن 2 کی سماجی رسائی پہلے ہی مختلف سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر 2 ملین تاثرات کو عبور کر چکی ہے اور شو کے مائیکرو سائٹ پر روزانہ دیکھنے والوں کی تعداد مستقل طور پر یومیہ تقریبا 1 لاکھ کے قریب ہے۔

      سینئر News 18 کے ایڈیٹر اور اینکر آنند نرسمہاں کی میزبانی میں یہ شو جنوری 2022 میں شروع ہوگا جس میں پرفارمنگ آرٹس، اکیڈمکس، ٹیکنالوجی، کاروبار، کھیل اور بہت سے مختلف شعبوں سے 6 سے 15 سال کی عمر کے بہت سے نوجوانوں شائقین کو دکھایا جائے گا۔ ہر قسط یقینی طور پر دیکھنے کا ایک دلچسپ تجربہ فراہم کرے گی کیونکہ نوجوان باصلاحیت بھی ہندوستان کی کچھ مشہور شخصیات کے ساتھ شامل ہوں گے تاکہ وہ بھی ان کے سفر کے بارے میں حوصلہ افزائی کریں اور ان سے بات چیت کریں۔

      اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا بچہ اس ناقابل یقین شو کا حصہ بنے جو انہیں بغیر کسی رکاوٹ کے یہ بتاتا ہے کہ وہ کون ہیں اور اس سے انہیں خوشی ملتی ہے تو یہاں لنک پر جائیں اور رجسٹریشن فارم پُر کریں۔ اس ابتدائی فارم کو بھرنے کے بعد، ایک تفصیلی فارم ہوگا جو متعدد مراحل کی تشخیصی عمل کو پورا کرنے کیلئے بچے کی ہر ایک تفصیل کا احاطہ کرنے کیلئے ہے۔ اس کے علاوہ، کوئی بھی BYJU’S ایپ ڈاؤن لوڈ کر سکتا ہے اور BYJU’S Young Genius سیکشن پر رجسٹر کر سکتا ہے۔

      اب وقت آگیا ہے کہ بچوں کو News18 کےBYJU’S Young Genius  سیزن 2 سے جلد روشناس کرایا جائے۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: