உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    BYJU’S Young Genius : پہلی قسط کے ساتھ دھوم مچانے کے ساتھ ہوا سییزن  2 کا آغاز

    BYJU’S Young Genius : پہلی قسط کے ساتھ دھوم مچانے کے ساتھ ہوا سییزن  2 کا آغاز

    BYJU’S Young Genius : پہلی قسط کے ساتھ دھوم مچانے کے ساتھ ہوا سییزن  2 کا آغاز

    #BYJUSYoungGenius2 : نوجوان کامیابیاں حاصل کرنے والوں اور بچوں کی شاندار کارکردگی کو ایک ایسے اسٹیج پر دیکھنے کی خوشی جو ان کی صلاحیتوں کی مکمل عکاسی کرتی ہے۔

    • Share this:
      نوجوان کامیابیاں حاصل کرنے والوں اور بچوں کی شاندار کارکردگی کو ایک ایسے اسٹیج پر دیکھنے کی خوشی جو ان کی صلاحیتوں کی مکمل عکاسی کرتی ہے۔ ان نوجوان باصلاحیت افراد کو اسٹیج پر مالک ہوتے ہوئے اور اپنی خاص صلاحیت کے ساتھ اس کے مالک ہوتے ہوئے دیکھنے کی سراسر خوشی سے انکار نہیں کیا جا سکتا، چاہے یہ ان کی آنکھوں کی چمک ہو یا ہندوستان کے نوجوان جینیئسز کو تسلیم کرنے میں ناظرین کا اطمینان۔

      ورلڈ کک باکسنگ چیمپیئن - دو بار اوور

      بالکل ایسا ہی ہوا جب BYJU'S Young Genius، News18 initiative، نے اپنا دوسرا سیزن کشمیر کے تارک پورہ سے تعلق رکھنے والے 14 سالہ نوجوان تجمل الاسلام کے ساتھ شروع کیا جس نے سماجی اصولوں اور عالمی کک باکسنگ چیمپئن بننے کے لیے اپنے والد کی مخالفت پر قابو پالیا۔

      اسلام، جس کی عمر اس وقت محض نو سال تھی، نے 2016 میں اٹلی کے شہر اندریا میں ورلڈ کک باکسنگ چیمپئن شپ جیتی تھی! اس نے مسلسل کئی دیگر تعریفیں اور تمغے جیتے ہیں، جن میں 2015 میں دہلی میں ہونے والی قومی کک باکسنگ چیمپئن شپ میں انڈر 13 زمرے میں سونے کا تمغہ بھی شامل ہے۔

      جب وہ پانچ سال کی تھیں تو اسلام نے ان کے والد کی ابتدائی مخالفت پر قابو پالیا اور انہیں اپنے سب سے پرجوش حامیوں میں تبدیل کر دیا۔ 2016 کی فتح کے بعد، اسلام کو کک باکسنگ کی کلاسیں پڑھانے پر مجبور کیا گیا جب وہ مالی بحران کی وجہ سے صرف 12 سال کی تھیں۔ 800 سے زائد طلباء کو ٹریننگ دینے کے بعد، اسلام کو اب امید ہے کہ اس کے طلباء کک باکسنگ میں چمکیں گے اور ایوارڈز جیتیں گے۔

      اس کی تازہ ترین کامیابی اکتوبر 2021 میں ہوئی، جب اس نے مصر میں ورلڈ کک باکسنگ چیمپئن شپ میں سونے کا تمغہ جیتا اور پورے اسٹیڈیم میں ہندوستانی ترنگا لہرایا۔ اگر 2028 میں کک باکسنگ باضابطہ بن جاتی ہے، تو اسلام کے بہت بڑے عزائم ہیں اور وہ اولمپک تمغہ گھر لانے کی امید رکھتے ہیں۔ ہم مدد نہیں کر سکتے لیکن اس کی منزل کے اتنے شاندار پس منظر کے ساتھ اس کی تلاش کے بارے میں پراعتماد محسوس کر سکتے ہیں، لولینا بورگوہین، شو میں اسلام سے ملنے کے بعد محسوس کرتی ہیں کہ وہ خود اولمپک برونز میڈلسٹ جیتنے والی ہیں۔

      ایک اولمپیاڈ اور ایوارڈ یافتہ ایپ ڈویلپر

      ہرمنجوت سنگھ، اگلی نوجوان جینیئس جو اس قسط میں شامل ہیں، ایک ایوارڈ یافتہ ایپ ڈویلپر اور اولمپیاڈ چیمپئن ہیں۔ 14 سالہ نوجوان صرف چند سو کلومیٹر دور رہتا ہے اور اختراعی زمرے کے تحت پردھان منتری راشٹریہ بال پرسکارین 2021 کا قابل فخر وصول کنندہ ہے۔ سنگھ کو Raksha Women’s Safety App بنانے کے لیے جانا جاتا ہے جو اپنی ماں اور دیگر خواتین کو محفوظ رکھنے کے خیال سے متاثر تھی۔

      ایپ صارفین کو پولیس یا فوری طور پر کنبہ کے افراد تک پہنچنے کے ساتھ ساتھ قریبی پولیس اسٹیشنوں سے رابطہ کرنے اور غیر متوقع مسائل کی صورت میں ہنگامی نمبروں کی فہرست پر کال کرنے کی اجازت دیتی ہے۔

      سنگھ کو Raksha Women’s Safety App کے لیے سلیکون ویلی کوڈ آف آنر بھی ملا جس کا اہتمام وائٹ ہیٹ آرگنائزیشن، سان فرانسسکو کیلیفورنیا، USA میں واقع ہے کی طرف سے کیا گیا، جو گوگل پلے اسٹور پر مفت دستیاب ہے اور اس کے 5000 سے زیادہ ڈاؤن لوڈز ہیں۔

      سنگھ کی پوری فیملی طبی پس منظر سے تعلق رکھتی ہے، تاہم جب وہ تیسری جماعت میں تھا تب طبیعیات اور کمپیوٹرز سے اس کی محبت نے اسے اولمپیاڈ ٹیسٹ کے لیے سائن اپ کرنے پر مجبور کر دیا۔ اس نے اس دوران سائنس میں اپنا پہلا تمغہ جیتا اور اپنی ساتویں جماعت میں کوڈنگ شروع کی۔

      جب اس نے Raksha Women’s Safety App کے لیے پہچان حاصل کی، سنگھ نے آگے بڑھ کر پچھلے سال دو اور ایپس بنائیں – سائبر بڈی، ایک اینٹی سائبر بلینگ ایپ اور کامیفائی، ایک دماغی صحت کی دیکھ بھال کی ایپ جو جذباتی تندرستی کے لیے ایک صحت مند نقطہ نظر اختیار کرنے میں مدد کرتی ہے۔

      ابھی کے لیے، سنگھ کے پاس نیا معروضی بشکریہ جیوری ممبر آر ایس سودھی ہے، امول کے ایم ڈی ہیں، جنہوں نے ایک ایسی ایپ تجویز کی ہے جو کسانوں اور دیہاتیوں کی ایک نتیجہ خیز اور بامعنی طریقے سے مدد کر سکتی ہے۔ ہم اس کا انتظار کریں گے!

      یہ سب نہیں ہے۔ ہم BYJU’S Young Genius کی دوسری قسط کے لیے بھی اپنی آنکھیں کھلی رکھیں گے جب یہ اگلے ہفتے نشر ہو گا اور ہندوستان کے بچوں کے مزید بچوں سے متاثر ہوں گے۔ قسط کو دیکھنا یقینی بنائیں اور اسے فالو کریں کیونکہ ہم آپ کو اپ ڈیٹ کرتے رہتے ہیں۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: