உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بی جے پی کے ساتھ اتحاد کریں گے Captain Amarinder Singh، کہا- ہم انتخابی جنگ کے لئے پوری طرح سے تیار ہیں

    امریندر سنگھ نے کہا- بی جے پی کے ساتھ اتحاد کرکے ہم انتخابی جنگ کے لئے پوری طرح سے تیار ہیں۔

    امریندر سنگھ نے کہا- بی جے پی کے ساتھ اتحاد کرکے ہم انتخابی جنگ کے لئے پوری طرح سے تیار ہیں۔

    Punjab Elections 2022,Captain Amarinder Singh: کیپٹن امریندر سنگھ نے کہا کہ ان کی پارٹی بی جے پی اور سکھدیو ڈھینڈھا کی پارٹی شرومنی اکالی دل (Shiromani Akali Dal) کے ساتھ اتحاد کریں گے۔ کیپٹن امریندر سنگھ (Captain Amarinder Singh) نے کہا کہ ہم انتخابی جنگ کے لئے بالکل مستعد ہیں اور ہماری پارٹی کی ممبر سازی مہم شروع ہوچکی ہے۔

    • Share this:
      چندی گڑھ: پنجاب کے سابق وزیر اعلیٰ کیپٹن امریندر سنگھ (Former Punjab Chief Minister Captain Amarinder Singh) نے پیر کو چندی گڑھ (Chandigarh) سیکٹر-9 میں اپنی نئی پارٹی پنجاب لوک کانگریس کے دفتر میں کام کاج کرنا شروع کر دیا ہے۔ کام شروع کرنے کے ساتھ ہی انہوں نے آئندہ اسمبلی انتخابات کو دیکھتے ہوئے ایک بڑا اعلان بھی کردیا ہے۔ اتوار کو کیپٹن امریندر سنگھ نے کہا کہ ان کی پارٹی بی جے پی اور سکھدیو ڈھینڈھا کی پارٹی شرومنی اکالی دل (Shiromani Akali Dal) کے ساتھ اتحاد کریں گے۔ کیپٹن امریندر سنگھ نے کہا کہ ہم انتخابی جنگ کے لئے بالکل مستعد ہیں اور ہماری پارٹی کی ممبر سازی مہم شروع ہوچکی ہے۔

      امریندر سنگھ نے کہا- جیت حاصل کرنا ہمارا مقصد

      اس کے ساتھ ہی کیپٹن امریندر سنگھ (Captain Amarinder Singh)  نے بتایا کہ ضلعی کمیٹیاں جلد ہی تشکیل دی جائیں گی۔ انہوں نے کہا، ’جیتنا ہمارا مقصد ہے اور اس میں شک کی کوئی گنجائش نہیں ہے کہ ہم جیتیں گے‘۔ اتحاد کو لے کر سابق وزیر اعلیٰ نے کہا کہ سکھدیو سنگھ کے ساتھ اخلاقی طور پر فیصلہ ہوچکا ہے، اب سیٹوں کی تقسیم کرنا باقی ہے اور میں دونوں پارٹیوں سے یہی گزارش کروں گا کہ ہمارا مقصد صدر الیکشن جیتنا ہونا چاہئے۔

      بی جے پی کے ساتھ ہوگی امریندر سنگھ کی میٹنگ 

      سابق وزیر اعلیٰ کیپٹن امریندر سنگھ نے جانکاری دیتے ہوئے بتایا کہ ان کی جلد ہی بی جے پی کے قومی صدر جے پرکاش نڈا (BJP National President JP Nadda) اور پنجاب کے ریاستی صدر کے ساتھ میٹنگ ہونے والی ہے۔ اس کے بعد وہ شرمانی اکالی دل (یونائیٹیڈ) (Shiromani Akali Dal united) کے ساتھ مل کر سیٹوں کی تقسیم کو بھی یقینی بنایا جائے گا۔ ٹکٹ تقسیم کے بارے میں انہوں نے بتایا کہ ایسے امیدوار میدان میں اتارے جائیں گے جو جیتنے کی صلاحیت رکھتے ہوں۔

      امریندر سنگھ نے نوجوت سنگھ سدھو پر بولا حملہ

      کیپٹن امریندر سنگھ نے ریاستی صدر نوجوت سنگھ سدھو (Congress President Navjot Singh Sidhu) پر بھی حملہ بولا ہے۔ انہوں نے نوجوت سنگھ سدھو کے اس بیان کی سخت مذمت کی ہے، جس میں انہوں نے کہا ہے کہ پاکستان کے ساتھ تجارت کے راستے کھولنے چاہئے۔ کیپٹن امریندر سنگھ نے کہا کہ پہلے پاکستان ہمارے فوجیوں کو گولی مارنا بند کرے، اس کے بعد ہی تجارت کی بات چیت کی جاسکتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں۔

      Punjab Elections 2022: عام آدمی پارٹی کا بی جے پی پر پنجاب میں خرید و فروخت کرنے اور پارٹی توڑنے کی سازش کا الزام



      کیپٹن امریندر سنگھ نے کہا کہ حالانکہ الیکشن کے لئے بہت کم وقت بچا ہے، لیکن یہ میرے لئے کوئی بڑا چیلنج ہے۔ انہوں نے کہا کہ میں موجودہ وقت میں پنجاب کا نمبر ون لیڈر ہوں۔ میں نے 1980 میں اکالی دل کے اجیت سنگھ سرہدی کو الیکشن میں 14 دن میں تقریباً ڈیڑھ لاکھ ووٹوں سے شکایت کی تھی۔ انہوں نے کہا کہ اجیت سنگھ کو حالانکہ اکالی دل نے 14 دن پہلے الیکشن میں اتار دیا تھا۔


      قومی، بین الااقوامی، جموں و کشمیر کی تازہ ترین خبروں کے علاوہ  تعلیم و روزگار اور بزنس  کی خبروں کے لیے  نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں.


      Published by:Nisar Ahmad
      First published: