உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیجریوال حکومت پر نئی مصیبت! 1000 بسوں کی خریدوفروخت گھوٹالے میں CBI نے درج کی ایف آئی آر

    دہلی میں 1000 بسوں کی خرید معاملے میں سی بی آئی نے درج کی ایف آئی آر

    دہلی میں 1000 بسوں کی خرید معاملے میں سی بی آئی نے درج کی ایف آئی آر

    CBI FIR DTC Bus: دہلی ٹرانسپورٹ کارپوریشن کے ذریعہ بس خرید کے سالانہ رکھ رکھاو معاہدہ ’بدعنوانی‘ کا معاملہ اس سال مارچ میں دہلی اسمبلی میں بی جے پی کے ذریعہ اٹھایا گیا تھا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      نئی دہلی: سی بی آئی نے اتوار کو دہلی حکومت کے ذریعہ 1000 بسوں کی خریدوفروخت اور رکھ رکھاو میں بے ضابطگیوں کے الزامات کے سلسلے میں ایف آئی آر درج کی۔ ایک افسر نے یہ جانکاری دی۔ انہوں نے کہا کہ مرکزی وزارت داخلہ کے حوالے سے انکوائری درج کی گئی ہے۔ دہلی حکومت نے بس خرید میں بدعنوانی کے ’الزامات‘ کی تردید کی تھی اور بی جے پی کی قیادت والی مرکزی حکومت پر سی بی آئی کا استعمال کرکے ‘پریشان‘ کرنے کا الزام لگایا تھا۔

      دہلی ٹرانسپورٹ کارپوریشن (ڈی ٹی سی) کے ذریعہ بس خرید کے سالانہ سالانہ بحالی معاہدہ (اے ایم سی) میں ‘بدعنوانی‘ کا معاملہ اس سال مارچ میں دہلی اسمبلی میں بی جے پی کے ذریعہ اٹھایا گیا تھا۔ جون میں سابق لیفٹیننٹ گورنر انل بیجل کے ذریعہ تشکیل کی گئی تین رکنی کمیٹی نے اے ایم سی میں طریقہ کار میں ’خامیاں‘ پائی تھیں اور اسے ختم کرنے کی سفارش کی تھی۔ افسران نے کہا کہ لیفٹیننٹ گورنر نے معاملے کو تفتیش کے لئے وزارت داخلہ کے پاس بھیجا تھا۔

      افسران نے کہا کہ لیفٹیننٹ گورنر نے معاملے کو انکوائری کے لئے وزارت داخلہ کے پاس بھیجا تھا۔ انہوں نے کہا کہ شکایت میں الزامات کا پتہ لگانے کے لئے ابتدائی جانچ پہلا قدم ہے کہ کیا وہ پہلی نظر میں ایف آئی آر کے قابل جرم ہونے کی نشاندہی کرتے ہیں۔

       
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: