உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    صبح 7:30 بجے سے ہی CBI مانگ رہی ہے منیش سسودیا سے ان سوالات کے جواب، اب ہوگی ED کی انٹری

    ای ڈی ہیڈکوارٹر کی طرف سے سی بی آئی کو خط لکھا گیا ہے۔ ای ڈی جلد ہی سی بی آئی کے ذریعہ درج اس کیس کو اوور ٹیک کر سکتی ہے۔ ای ڈی نے سی بی آئی کے ذریعہ درج ایف آئی آر کی کاپی سمیت دیگر دستاویزات کی کاپی مانگی ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      دہلی ایکسائز پالیسی کے معاملے میں آئی اے ایس افسر آرو گوپی کرشنا کے احاطے کے علاوہ دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا سمیت جمعہ کو 25 مقامات پر چھاپے مارے گئے۔ صبح 7:30 بجے سی بی آئی کی ٹیم منیش سسودیا کے گھر پہنچی اور سی بی آئی کے 6 افسران منیش سسودیا سے پوچھ گچھ کر رہے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی دہلی حکومت کی ایکسائز پالیسی اور اس سے متعلق بدعنوانی کے معاملے میں جلد ہی مرکزی تفتیشی ایجنسی انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) کی انٹری ہونے والی ہے۔ ای ڈی ہیڈکوارٹر کی طرف سے سی بی آئی کو خط لکھا گیا ہے۔ ای ڈی جلد ہی سی بی آئی کے ذریعہ درج اس کیس کو اوور ٹیک کر سکتی ہے۔ ای ڈی نے سی بی آئی کے ذریعہ درج ایف آئی آر کی کاپی سمیت دیگر دستاویزات کی کاپی مانگی ہے۔

      منیش سسودیا سے پوچھے گئے یہ سوالات
      1- ذرائع کے مطابق دہلی کے نائب وزیر اعلیٰ سے پوچھا جا رہا ہے کہ جس ایکسائز پالیسی کو لاگو کیا گیا تھا اور ان 11 افسران کو حکم دینے تک منیش سسودیا کی رضامندی کا کیا کردار تھا؟

      2- ٹھیکیداروں سے لائسنس کی فیس مقررہ سے کم کیوں لی گئی، بعض کی فیس کیوں معاف کی گئی؟

      3- ایکسائز ایکٹ میں غیر ملکی شراب پر صرف چند فیصد رعایت ہے لیکن بھاری رعایت سے کس کو فائدہ پہنچانے کی کوشش کی گئی، سرکاری خزانے کو 146 کروڑ روپے کا نقصان ہوا جو چیف سیکرٹری کی رپورٹ میں ہے۔

      اس معاملے میں سی بی آئی نے پہلے منیش سسودیا کے سامنے نارمل پوچھ گچھ کی اس پالیسی کو لانے کی وجہ درج کی اور پھر تحریری بیانات ریکارڈ کیے گئے۔ فی الحال منیش سسودیا کے گھر سے کوئی موبائل یا کوئی چیز ضبط نہیں کی گئی ہے۔

      یہ بھی پڑھئے: دہلی ایکسائز پالیسی معاملے میں منیش سسودیا سمیت 21 مقامات پر سی بی آئی کے چھاپے

      Twin Tower Blast: دھماکے کے دن 7000 افراد 9گھنٹے تک فلیٹس سے رہیں گے باہر

      تحریری طور پر بیان لینے کے بعد سی بی آئی سسودیا کو نوٹس دے گی اور سی بی آئی کے دفتر بلائے گی اور پھر وہاں پوچھ گچھ کرے گی۔ فی الحال سابق ڈپٹی کمشنر آف ایکسائز آنند تیواری کی گاڑی سے کچھ کاغذات ضبط کیے گئے ہیں۔

      سابق ایکسائز کمشنر اے گوپی کرشنا کے گھر وسنت کنج پر سی بی آئی کی ٹیم چھاپے مار رہی ہے۔ جہاں افسران گھر کے اندر پوچھ گچھ کر رہے ہیں وہیں ایک خاتون افسر بھی تفتیش میں شامل ہے۔ یہ سرکاری رہائش گاہیں ہیں جہاں چھاپے مارے جا رہے ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: