ہوم » نیوز » وطن نامہ

سی بی آئی نے خارج کئے راہل گاندھی کے تمام الزامات، کہا- مالیا کے فرار ہونے میں ہمارا ہاتھ نہیں

مرکزی جانچ بیورو (سی بی آئی) نے ہفتہ کے روز کہا کہ فرار کاروباری وجے مالیا کے خلاف ’’لک آؤٹ سرکلر‘‘ (ایل او سی) میں تبدیلی کا فیصلہ اجتماعی عمل کا حصہ ہے نہ کہ مذکورہ افسر کا فیصلہ۔

  • Share this:
سی بی آئی نے خارج کئے راہل گاندھی کے تمام الزامات، کہا- مالیا کے فرار ہونے میں ہمارا ہاتھ نہیں
وجے مالیا، نیرو مودی اور میہل چوکسی کی تصویر

مرکزی جانچ بیورو (سی بی آئی) نے ہفتہ کے روز کہا کہ فرار کاروباری وجے مالیا کے خلاف  ’’لک آؤٹ سرکلر‘‘ (ایل او سی) میں تبدیلی کا فیصلہ اجتماعی عمل کا حصہ ہے نہ کہ مذکورہ افسر کا فیصلہ۔ مالیا کو ملک سے فرار کرانے میں جانچ ایجنسی کے ایک ڈائرکٹر کے شامل ہونےکے کانگریس صدر کے الزام کو حقائق سے ماورا قرار دیا ہے

۔ سی بی آئی کے ترجمان نے سنیچر کو میڈیا کو جاری اپنی وضاحتی بیان میں مسٹرگاندھی کا نام لئے بغیر کہا کہ کچھ لوگوںکے ذریعہ جانچ ایجنسی کے ایک سینئر افسر کے خلاف بے بنیاد الزام لگائے گئے ہیں۔

ترجمان نے کہا کہ ’جانچ ایجنسی کی جانب سے بار بار یہ واضح کیا گیا ہے کہ وجے مالیہ کے خلاف ’’لک آؤٹ سرکلر‘‘ (ایل او سی) میں تبدیلی کا فیصلہ اجتماعی عمل کا حصہ ہے نہ کہ مذکورہ افسر کا فیصلہ۔ انہوں نے کہا کہ ’’اس سے قبل بھی کئی بار کہا جاچکا ہے کہ ایل او سی میں تبدیلی کا فیصلہ اس لئے کیا گیا تھا کہ مالیہ کو حراست میں لینے اور گرفتار کرنے کی کوئی مناسب وجہ نہیں تھی۔


یو این آئی اور نیوز 18 کے ان پٹ کے ساتھ

First published: Sep 15, 2018 11:59 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading