ہوم » نیوز » No Category

جھارکھنڈ میں نکسلیوں نے اڑائی پولیس وین ، 7 جوان شہید ، 6 زخمی

پلامو : پلامو میں كالاپهاڑي کے نزدیک نکسلیوں نے پولیس کی ایک گاڑی کو اڑا دیا ہے، جس میں 3 جوان شہید جبکہ 6 دیگر زخمی ہوگئے ہیں۔ شہیدوں میں پولیس کا ڈرائیور بھی شامل ہے۔ یہ واقعہ چھتر پور اورحسین آباد کے درمیان پیش آیا ۔ خبر ملنے پر ڈی آئی جی اور ایس پی جائے حادثہ کے لئے روانہ ہو گئے ہیں۔

  • News18
  • Last Updated: Jan 28, 2016 12:26 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
جھارکھنڈ میں نکسلیوں نے اڑائی پولیس وین ، 7 جوان شہید ، 6 زخمی
فائل تصویر

پلامو : پلامو میں كالاپهاڑي کے نزدیک نکسلیوں نے پولیس کی ایک گاڑی کو اڑا دیا ہے، جس میں 7 جوان شہید جبکہ 6 دیگر زخمی ہوگئے ہیں۔ شہیدوں میں پولیس کا ڈرائیور بھی شامل ہے۔ یہ واقعہ چھتر پور اورحسین آباد کے درمیان پیش آیا ۔ خبر ملنے پر ڈی آئی جی اور ایس پی جائے حادثہ کے لئے روانہ ہو گئے ہیں۔


ریاست کے پولیس ڈائریکٹر جنرل ڈی کے پانڈے کل جائے حادثہ کا دورہ کریں گے۔وزیر اعلی رگھوور داس نے اعلی حکام سے پورے معاملے کے بارے میں معلوم کیا۔ مارے گئے پولیس اہلکاروں میں سریندر یادو، انگیش مہتا، انج مشرا، اجیت وشوکرما، ڈرائیور سنجے شرما، سنتو یادو اور ایک چوکیدار شامل ہے۔


خیال رہے کہ اسی علاقے میں اس سے قبل 2008 میں بھی ڈپٹی ایس پی بی رائے اور انسپکٹر ورون کمار کو نکسلیوں نے دھماکہ کر کے اڑا دیا تھا۔


آپ کو بتا دیں کہ کچھ گھنٹے پہلے ہی پلامو پولیس نے ٹي پی سی کے زونل کمانڈر منا سنگھ عرف منا گنج کو مناتو تھانہ حلقہ سے گرفتار کیا تھا۔ واقعہ کی معلومات دیتے ہوئے پلامو کے ڈی ایس پی ہیرالال روی نے بتایا کہ گرفتار نکسلی پر منا تھانے پر حملہ سمیت درجنوں واقعات میں ملزم ہے۔


منا کی گرفتاری سے علاقے میں نکسلی سرگرمیوں میں کمی آنے کی امید ہے۔ انہوں نے بتایا کہ گرفتار نکسلی سے پوچھ گچھ کی جا رہی ہے ، جس سے اہم معلومات ملنے کا امکان ہے۔

First published: Jan 27, 2016 09:53 PM IST