ہوم » نیوز » وسطی ہندوستان

بدعنوانی کے خلاف پھر مورچہ کھولیں گے انا، دہلی میں دیں گے دھرنا

بھوپال۔ الیکشن تجزیہ کار اورمعروف سماجی کارکن یوگیندر یادو نے کہا ہے کہ بدعنوانی کے خلاف جنگ لڑنے والے انا ہزارے اگلے ماہ 27 فروری سے دہلی میں دو روزہ دھرنے میں شامل ہوں گے۔

  • IBN7
  • Last Updated: Jan 14, 2016 09:44 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
بدعنوانی کے خلاف پھر مورچہ کھولیں گے انا، دہلی میں دیں گے دھرنا
بزرگ سماجی کارکن اناہزارے: فائل فوٹو۔

بھوپال۔ الیکشن تجزیہ کار اورمعروف سماجی کارکن یوگیندر یادو نے کہا ہے کہ بدعنوانی کے خلاف جنگ لڑنے والے انا ہزارے اگلے ماہ 27 فروری سے دہلی میں دو روزہ دھرنے میں شامل ہوں گے۔ عام آدمی پارٹی سے نکالے گئے یادو نے کہا کہ سوراج سنکلپ مہم کی طرف سے بدعنوانی کے خلاف دہلی میں منعقد دھرنا میں انا ہزارے بھی شامل ہوں گے۔ یادو نے بتایا کہ اس دھرنے میں جسٹس ہیگڑے اور پرشانت بھوشن بھی شامل ہوں گے۔


یوگیندر یادو نے 'انڈیا اگینسٹ کرپشن' پر کہا کہ یہ معاشرے کا سفر ہے۔ انہوں نے دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کا نام لئے بغیر کہا کہ اس سفر میں کچھ لوگ درخت کے سائے میں بیٹھ جاتے ہیں، کچھ تھک جاتے ہیں اور کچھ کرسی پر بیٹھ جاتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ مدھیہ پردیش اور اتر پردیش کے بندیل کھنڈ علاقے میں خشک سالی کی صورت حال ہے اگر اس سال کافی بارش نہیں ہوئی اور اس سے نمٹنے کے موثر اقدامات نہیں کئے گئے تو وہاں قحط کی صورت حال ہونے کا خدشہ ہے۔


یادو نے بتایا کہ سوراج مہم کے 30 ارکان کے وفد نے گزشتہ ہفتے مدھیہ پردیش کے بندیل کھنڈ علاقے میں دتيا، ٹیکم گڑھ، پنا، چھتر پور اور دموہ اضلاع کے تقریبا 30 سے ​​40 گاووں کا دورہ کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ بندیل کھنڈ میں خشک سالی کی وجہ سے لوگوں کی حالت تشویشناک ہے، کیونکہ اس علاقے میں مختلف وجوہات سے مسلسل چوتھے سال کسانوں کی فصلیں تباہ ہو گئیں۔ اس بار ربیع کے رواں سیزن میں بڑی تعداد میں کسانوں نے یہاں فصلیں نہیں بوئی ہیں۔

First published: Jan 14, 2016 09:42 AM IST