اپنا ضلع منتخب کریں۔

    Delhi MCD Election Results 2022: عام آدمی پارٹی اور بی جے پے کے بیچ کانٹے کی ٹکر

    Youtube Video

    دہلی میونسپل کارپوریشن (ایم سی ڈی) کے 250 وارڈ ہیں اور 1349 امیدواروں کی قسمت ای وی ایم میں بند ہے۔ ووٹوں کی گنتی کے لیے 42 مراکز قائم کیے گئے ہیں۔ دہلی میونسپل کارپوریشن کے 250 وارڈوں کے لیے گنتی جاری ہے۔ ابتدائی رجحانات میں عام آدمی پارٹی اور بی جے پی کے درمیان کانٹے کی ٹکر جاری ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      Delhi MCD Election Results 2022: دہلی میونسپل کارپوریشن انتخابات کے ووٹوں کی گنتی کے ابتدائی رجحانات میں عام آدمی پارٹی آگے ہے، لیکن ایگزٹ پول کے امکانات کے برعکس اسے یک طرفہ جیت ملتی دکھائی نہیں دے رہی ہے۔ بی جے پی دوسرے نمبر پر ضرور ہے لیکن وہ عام آدمی پارٹی سے بہت کم فرق سے پیچھے ہے۔

      کانگریس کی حالت خراب ہے اور وہ دونوں پارٹیوں سے بڑے فرق سے پیچھے ہے اور تیسرے نمبر پر چل رہی ہے۔ ایم سی ڈی انتخابات کے ایگزٹ پول میں، تقریباً تمام سروے ایجنسیوں نے عام آدمی پارٹی (اے اے پی) کی جیت اور بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے 15 سالہ دور اقتدار کے خاتمے کی پیش گوئی کی تھی۔ ایم سی ڈی الیکشن کو بڑے پیمانے پر ایک پرجوش AAP، ایک پراعتماد بی جے پی اور ایک پرامید کانگریس کے درمیان سہ رخی مقابلے کے طور پر دیکھا گیا۔ دہلی میونسپل کارپوریشن (ایم سی ڈی) کے 250 وارڈ ہیں اور 1349 امیدواروں کی قسمت ای وی ایم میں بند ہے۔ ووٹوں کی گنتی کے لیے 42 مراکز قائم کیے گئے ہیں۔


      تب عورتوں کو بھی ہو ایک ساتھ کئی شوہر رکھنے کا حق، مسلم پرسنل لا پر جاوید اختر بولے

      شادی سےپہلے 2-3ناجائز بیویاں رکھتےہیں ہندو، بیان پرگھرے بدرالدین اجمل، BJP نےکیاجوابی حملہ

      دہلی میونسپل کارپوریشن کے 250 وارڈوں کے لیے گنتی جاری ہے۔ ابتدائی رجحانات میں عام آدمی پارٹی اور بی جے پی کے درمیان  کانٹے کی ٹکر جاری ہے۔ کبھی AAP اور کبھی بی جے پی اکثریت کے نشان کو چھو رہی ہے۔ لیکن صورتحال واضح نہیں ہے کیونکہ اعداد و شمار ہر لمحہ بدل رہے ہیں۔ کانگریس کے کھاتے میں ایک سیٹ 6 اور دیگر کے کھاتے میں نظر آرہی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: