உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Earthquake in Rajasthan: بیکانیر کے شمال مغرب میں 4.1 شدت کا زلزلہ، جانیے تفصیلات

     نیشنل سینٹر فار سیسمولوجی نے ٹوئٹ کیا کہ زلزلہ کی شدت 4.1 ہے۔

    نیشنل سینٹر فار سیسمولوجی نے ٹوئٹ کیا کہ زلزلہ کی شدت 4.1 ہے۔

    اس سے پہلے ہفتہ کو لکھنؤ کے شمال-شمال مشرق میں ریکٹر اسکیل پر 5.2 شدت کا زلزلہ آیا تھا۔ نیشنل سینٹر فار سیسمولوجی (National Center for Seismology) نے ٹوئٹ کیا کہ زلزلہ ہفتہ کی صبح 1.12 بجے آیا۔ زلزلے کی گہرائی زمین سے 82 کلومیٹر نیچے تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Rajasthan | Mumbai | Hyderabad | Maharajpur | Delhi
    • Share this:
      نیشنل سینٹر فار سیسمولوجی (National Center for Seismology) نے بتایا کہ پیر کی صبح راجستھان کے بیکانیر کے شمال مغرب میں ریکٹر اسکیل پر 4.1 کی شدت کا زلزلہ آیا۔ زلزلہ پیر کی صبح 2:01 بجے آیا۔ زلزلے کی گہرائی زمین سے 10 کلومیٹر نیچے تھی۔ نیشنل سینٹر فار سیسمولوجی نے ٹوئٹ کیا کہ زلزلہ کی شدت 4.1 ہے۔ جو کہ 22 اگست یعنی پیر کی صبح آیا۔ جس کی چوڑائی 29.38، لمبائی 71.45، گہرائی 10 کلومیٹر، مقام بیکانیر کے 236 کلومیٹر قریب یہ زلزلہ آیا۔

      مزید تفصیلات کا انتظار ہے۔ اس سے پہلے ہفتہ کو لکھنؤ کے شمال-شمال مشرق میں ریکٹر اسکیل پر 5.2 شدت کا زلزلہ آیا تھا۔ نیشنل سینٹر فار سیسمولوجی (National Center for Seismology) نے ٹوئٹ کیا کہ زلزلہ ہفتہ کی صبح 1.12 بجے آیا۔ زلزلے کی گہرائی زمین سے 82 کلومیٹر نیچے تھی۔

      نیشنل سینٹر فار سیسمولوجی نے ٹویٹ کیا کہ شدت کا زلزلہ کی کی شدت 5.2 تھی، جو کہ 20 اگست ہب آیا تھا۔ جس کی چوڑائی 28.07 اور لمبی 81.25، گہرائی 82 کلومیٹر، مقام: 139 کلومیٹر لکھنؤ، اتر پردیش میں یہ زلزلہ آیا۔ مزید برآں جمعہ کو اتراکھنڈ کے پتھورا گڑھ علاقے میں ہلکے جھٹکے محسوس کیے گئے جو ریکٹر اسکیل پر 3.6 شدت کے زلزلے سے متاثر ہوا۔ زلزلہ رات 12:55 پر آیا۔

      شدت کی زلزلہ 3.6 تھی، جو کہ 19 اگست کو آیا تھا۔ چبڑائی: 29.96 اور لمبائی: 80.12، گہرائی: 5 کلومیٹر، مقام: 43 کلومیٹر پتھورا گڑھ، اتراکھنڈ، اتراکھنڈ میں زلزلہ آیا۔ این سی ایس نے کہا کہ ریکٹر اسکیل پر 3.1 کی شدت کا ایک اور زلزلہ جموں و کشمیر کے ہینلے گاؤں کے جنوب جنوب مغرب میں آیا۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      RBI Warns:آر بی آئی نے کیا حکومت کوخبردار-بڑے پیمانے پرسرکاری بینکوں کاپرائیوٹائزیشن ۔۔۔

      Android 13:ان اسمارٹ فون کو سب سے پہلے ملے گا اپ ڈیٹ، فہرست میں شامل ہیں یہ فون

      Atal Pension Yojana: اٹل پنشن یوجناکیلئے انکم ٹیکس دہندگان نہیں ہوں گے اہل! جانیے تفصیل

      National Pension System: اب یو پی آئی کے ذریعے نیشنل پنشن سسٹم کے کھاتوں میں جمع ہوگی رقم

      ٹوئٹ میں بتایا گیا ہے کہ شدت کی زلزلہ: 3.1 تھی۔ جو کہ 19 اگست کو آیا۔ جس کی چوڑائی : 31.89 اور طویل: 78.67، گہرائی: 5 کلومیٹر، مقام: جموں و کشمیر سے 92 کلو میٹر دور یہ زلزلہ آیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: