ہوم » نیوز » وسطی ہندوستان

آر جے ڈی سپریمو لالو پرساد کی سیکورٹی میں اضافہ ، اب تین لیئر کی سیکورٹی کی گئی فراہم

لالو پرساد کی سیکورٹی کے متعلق سٹی ایس پی سوربھ نے کہا کہ لالو یادو کے لئے تین لیئرس میں سیکورٹی کے انتظامات کیے گئے ہیں ۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے بتایا کہ جب لالو یادو اپنے کمرے کے باہر چہل قدمی کے لئے نکلیں گے تو مزید سیکورٹی گارڈ ہوں گے ۔ تاکہ لالو یادو کے آس پاس کوئی بیرونی آدمی نہ آسکے۔

  • Share this:
آر جے ڈی سپریمو لالو پرساد کی سیکورٹی میں اضافہ ، اب تین لیئر کی سیکورٹی کی گئی فراہم
آر جے ڈی سپریمو لالو پرساد کی سیکیورٹی میں اضافہ ، اب تین لیئر کی سیکورٹی کی گئی فراہم

آر جے ڈی سپریمولالو پرساد یادو کی سیکورٹی میں اضافہ کردیا گیا ہے۔ چارہ گھوٹالہ معاملہ میں سزایافتہ لالو پرساد ریمس کے پیئنگ وارڈ میں زیرعلاج ہیں ۔ انہیں تھری لیئر کی سیکورٹی فراہم کرائی گئی ہے ۔ پہلا سیکورٹی انتظام ادائیگی وارڈ کے مین گیٹ پر ہے جبکہ دوسرا ادائیگی وارڈ کے اندر اور تیسرا لالو یادو کے اے 11 کمرے کے قریب کیا گیا ہے۔


لالو پرساد کی سیکورٹی کے متعلق سٹی ایس پی سوربھ نے کہا کہ لالو یادو کے لئے تین لیئرس میں سیکورٹی کے انتظامات کیے گئے ہیں ۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے بتایا کہ جب لالو یادو اپنے کمرے کے باہر چہل قدمی کے لئے نکلیں گے تو مزید سیکورٹی گارڈ ہوں گے ۔ تاکہ لالو یادو کے آس پاس کوئی بیرونی آدمی نہ آسکے۔ لالو یادو کی سیکورٹی کمانڈ ڈی ایس پی سطح کے افسر کے حوالے کردی گئی ہے۔ وقتا فوقتا رانچی کے ایس ایس پی اور سٹی ایس پی لالو یادو کی حفاظت کی نگرانی کریں گے۔ اسی کے ساتھ ہی لالو کی سیکورٹی میں 3 درجن سے زیادہ سیکورٹی اہلکار تعینات کردئے گئے ہیں ۔


واضح رہے چارہ گھوٹالہ معاملہ میں سزایافتہ لالو پرساد ایک درجن سے زائد امراض میں ملوث ہیں ۔ عدالت کے حکم نامہ اور رانچی سینٹرل جیل انتظامیہ کی اجازت سے ان کا علاج ریمس میں چل رہا ہے ۔ چند ماہ قبل کورونا کے خطرات کے پیش نظر لالو پرساد یادو کو ریمس کے پیئنگ وارڈ سے ریمس ڈائریکٹر کے بنگلہ میں منتقل کیا گیا تھا ۔ حالیہ دنوں بہار اسمبلی اسپیکر کے انتخابات سے قبل بہار کے بی جے پی رکن اسمبلی للن پاسوان کے ساتھ لالو پرساد کی بات چیت سے متعلق آڈیو وائرل ہوئی تھی ، جس کے ذریعہ لالو پرساد نے آر جے ڈی کے حق میں قدم اٹھانے کے لئے لالچ دینے کی بات کی تھی ۔ تاہم اس آڈیو کے منظر عام پر آنے کے بعد لالو پرساد تنازع کے شکار ہو گئے ۔


ایک جانب جہاں اس آڈیو کی حقیقت کی جانچ کی جا رہی ہے وہیں دوسری جانب لالو پرساد کو پھر سے ریمس کے پیئنگ وارڈ میں شفٹ کر دیا گیا ہے ۔ تاکہ لالو پرساد کے قریب کوئی بھی شخص بغیر اجازت ملاقات نہیں کر سکے اور جیل مینول کی خلاف ورزی نہ ہو سکے ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Nov 30, 2020 12:00 PM IST