உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بھارت ماتا کی جے  بولنے کیلئے منی شنکر تیار ، لیکن لگائی یہ شرط

    کانگریس سے معطل سینئر لیڈر اور سابق مرکزی وزیر منی شنکر ائیر: فائل فوٹو۔

    کانگریس سے معطل سینئر لیڈر اور سابق مرکزی وزیر منی شنکر ائیر: فائل فوٹو۔

    بھوپال : سابق مرکزی وزیر اور کانگریس کے سینئر لیڈر منی شنکر ایئر نے کہا کہ بھارت ماتا کی جے کا مطلب عوام کی جے ہے تو میں بھی اس کے ساتھ اپنی آواز ملانے کو تیار ہوں ۔

    • Agencies
    • Last Updated :
    • Share this:
      بھوپال : سابق مرکزی وزیر اور کانگریس کے سینئر لیڈر منی شنکر ایئر نے کہا کہ  بھارت ماتا کی جے کا مطلب عوام کی جے ہے تو میں بھی اس کے ساتھ اپنی آواز ملانے کو تیار ہوں ۔

      کانگریس کارکنوں کے تربیتی پروگرام میں خطاب کرنے یہاں آئے ایئر نے نامہ نگاروں سے کہا کہ مجھ کو انتظار نہیں کرنا پڑا کہ کوئی خاکی کی نكر پہن کر مجھے یہ بتائے ۔ ہم تو برسوں سے بھارت ماتا کی جے کہتے آ رہے ہیں ، اس کے ساتھ ساتھ ہم جے ہند اور جے بھارت بھی کہتے آئے ہیں ۔

      انہوں نے پنڈت جواہر لال نہرو کو یاد کرتے ہوئے کہا کہ نہرو نے  ڈسکوری آف انڈیا  کے تیسرے باب میں لکھا ہے کہ وہ گاؤں گاؤں گھومتے تھے ، تو لوگ ان کا استقبال بھارت ماتا کی جے کے نعرے سے کرتے تھے ۔  نہرو نے لوگوں سے پوچھا یہ جے  ہے کیا ؟ کیا یہ درخت ہے ، پهاڑ ہے یا مٹی ہے اور آخر میں انہوں نے لوگوں کو بتایا کہ  بھارت ماتا کی جے  یعنی  عوام کی جے  ہے ۔

      ایئر نے بی جے پی اور آر ایس ایس کا نام لئے بغیر کہا کہ اگر بھارت ماتا کی جے  سے آپ کا مطلب  عوام کی جے  ہے تو میں بھی اس کے ساتھ اپنی آواز ملانے کو تیار ہوں ۔ انہوں نے سبھاش چند بوس کو یاد کرتے ہوئے کہا کہ بوس نے اپنی فوج کا نام آزاد ہند فوج رکھا تھا ۔ انہوں نے اپنی فوج کا نام آزاد ہندوستان فوج نہیں رکھا کیونکہ ان کی سوچ تھی کہ ہمارے ملک کی آبادی کے ہر فرقہ اور ہر زبان کو آزادی کی تحریک میں شامل کیا جاسکے۔
      First published: