ہاردک پٹیل کا مودی پر تیکھا حملہ ، 56 انچ کی چھاتی والے ماں کی یاد میں رونے کے بجائے ساتھ کیوں نہیں رکھتے '

رتلام:گجرات میں پاٹيدار ریزرویشن تحریک کی قیادت کر رہے ہاردک پٹیل نے وزیر اعظم مودی پر تیکھا حملہ کیا ہے۔

Oct 12, 2015 08:33 AM IST | Updated on: Oct 12, 2015 08:33 AM IST
ہاردک پٹیل کا مودی پر تیکھا حملہ ، 56 انچ کی چھاتی والے ماں کی یاد میں رونے کے بجائے ساتھ کیوں نہیں رکھتے '

رتلام:گجرات میں پاٹيدار ریزرویشن تحریک کی قیادت کر رہے ہاردک پٹیل نے وزیر اعظم مودی پر تیکھا حملہ کیا ہے۔ ہاردک پٹیل نے کہا ہے کہ بیرون ملک جاکر ماں کو یاد کر کے رونے کے بجائے انہیں اپنی ماں کو ساتھ رکھنا چاہئے۔ 22 سالہ پاٹيدار لیڈر ہاردک نے وزیر اعظم مودی کا نام لئے بغیر کہا کہ 56 انچ کی چھاتی بتانے والا بیرون ملک میں رو کر کہتا ہے کہ ماں کی بہت یاد آتی ہے۔ اگر ماں کی اتنی فکر ہے، تو وہ اپنے ساتھ کیوں نہیں رکھ لیتے۔

واضح رہے کہ گزشتہ ماہ امریکہ کے دورہ کے دوران سوشل نیٹ ورکنگ ویب سائٹ فیس بک کے ٹاؤن ہال میں اپنی ماں کو یاد کر کے مودی کی آنکھوں میں آنسو آ گئے تھے۔

پاٹيدار انامت تحریک کمیٹی کے کنوینر نے مزید کہا کہ جس گجرات ماڈل کی دہائی دے کر ملک کا وزیر اعظم بن گئے، اس کی حالت واقعی میں بہار اور اتر پردیش جیسی ہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ دو ماہ میں گجرات میں کئی کسان مر گئے ہیں۔ وہاں قابل نوجوانوں کو ڈاکٹر اور انجینئر بننے کا موقع نہیں ملتا۔

ہاردک پٹیل نے کہا کہ لوگ گجرات کو کافی امیر ریاست سمجھتے ہیں لیکن وہاں کچھ لوگ ہی امیر ہیں۔ ہاردک نے مدھیہ پردیش میں پاٹيدارو ںکو 14 فیصد اور دیگر ریاستوں میں 27 فیصد ریزرویشن ملنے پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ کیا مدھیہ پردیش پاکستان میں ہے۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے سوال کیا کہ مدھیہ پردیش کے کچھ اضلاع میں پاٹيداروں کو او بی سی کا فائدہ نہیں مل رہا ہے تو کیا یہ اضلاع چین میں ہیں۔

Loading...

ہاردک نے کہا کہ آزادی کے بعد ایک بھی پاٹيدار راجیہ سبھا کا رکن نہیں بنا، جبکہ پورے ملک کو ایک فارمولے میں باندھنے والے لیڈر سردار بلبھ بھائی پٹیل ہی تھے۔ انہوں نے کہا کہ 80 فیصد پاٹيدار بی جے پی کے ساتھ ہیں، تو وہ انہیں بے وقوف سمجھ رہی ہے۔ اگر پاٹيدار برادی کو مناسب عزت نہیں ملے گی تو پردیش کیا مستقبل میں ملک میں بھی کبھی کمل نہیں كھلےگا۔

Loading...
Listen to the latest songs, only on JioSaavn.com