چھتیس گڑھ کے بستر میں ایس ٹی ایف پر نکسلیوں کا حملہ، ایک جوان شہید

رائے پور۔ چھتیس گڑھ کی جھيرم گھاٹی میں دربھا کیمپ کے پاس ایس ٹی ایف کے جوان نکسلیوں کی طرف سے لگائے گئے آئی ای ڈی دھماکے کی زد میں آ گئے جس میں ایک جوان کے شہید ہونے کی خبر ہے۔

Aug 22, 2015 11:07 AM IST | Updated on: Aug 22, 2015 11:07 AM IST
چھتیس گڑھ کے بستر میں ایس ٹی ایف پر نکسلیوں کا حملہ، ایک جوان شہید

رائے پور۔ چھتیس گڑھ کی جھيرم گھاٹی میں دربھا کیمپ کے پاس ایس ٹی ایف کے جوان نکسلیوں کی طرف سے لگائے گئے آئی ای ڈی دھماکے کی زد میں آ گئے جس میں ایک جوان کے شہید ہونے کی خبر ہے۔ تازہ معلومات کے مطابق سیکورٹی ایجنسیوں نے ماؤنواز کیمپ تباہ کر دیا ہے۔ ماؤنواز باغیوں نے تین ٹفن بم لگائے تھے، جنہیں جوانوں نے ناکارہ بنا دیا ہے۔

ذرائع کے مطابق، رات سے پولیس اور نکسلیوں کے درمیان تصادم جاری رہا۔ بتایا جا رہا ہے کہ نكسلیوں نے جمعرات دیر رات نیشنل ہائی وے -30 کو کاٹنے کے بعد سیکورٹی اہلکاروں پر گھات لگا کر حملہ کر دیا ہے۔

Loading...

نکسلی وقفے وقفے سے فائرنگ کر رہے ہیں۔ نکسلیوں نے کئی راستے بھی کھود دیے ہیں۔ نکسلی بڑی واردات کرنے کی فراق میں تھے ۔ ابھی تک اس حملے میں کسی کے زخمی ہونے کی خبر نہیں مل رہی ہے۔

بتایا جا رہا ہے کہ رات 2 سے 4 بجے کے درمیان جھيرم گھاٹی میں نکسلیوں نے سکیورٹی کو نشانہ بنانے کے لئے آئی ای ڈی دھماکے کئے، جس میں ایس ٹی ایف میں اسسٹنٹ پلاٹون کمانڈر کرشن پرتام سنگھ شہید ہو گئے۔ شہید جوان مدھیہ پردیش کے بھنڈ ضلع کے رہائشی بتائے گئے ہیں۔ ایس ٹی ایف نے نوجوانوں کے شہید ہونے کی تصدیق کر دی ہے۔

 

 

 

 

 

 

 

 

Loading...