وياپم گھوٹالے کا انکشاف کرنے کی سزا، آرٹی آئی کارکن کی بیوی کا ایک ماہ میں دوسری بار تبادلہ

بھوپال۔ ویاپم گھپلہ میں وہسل بلوور ڈاکٹر آنند رائے کی بیوی ڈاکٹر گوری رائے کا ایک ماہ میں دوسری بار تبادلہ کیا گیا ہے۔

Aug 03, 2015 03:23 PM IST | Updated on: Aug 03, 2015 03:30 PM IST
وياپم گھوٹالے کا انکشاف کرنے کی سزا، آرٹی آئی کارکن کی بیوی کا ایک ماہ میں دوسری بار تبادلہ

بھوپال۔ ویاپم گھپلہ میں وہسل بلوور ڈاکٹر آنند رائے کی بیوی ڈاکٹر گوری رائے کا ایک ماہ میں دوسری بار تبادلہ کیا گیا ہے۔ ڈاکٹر آنند رائے کی بیوی کا مہو سے اجین تبادلہ کیا گیا تھا۔ اب اجین سے ان کی پوسٹنگ دھار کر دی گئی ہے۔

کورٹ میں داخل کی مفاد عامہ کی عرضی

Loading...

وياپم گھوٹالے کا انکشاف کرنے والے ڈاکٹر آنند رائے کی بیوی ڈاکٹر گوری رائے نے زچگی کی چھٹی بڑھانے کو لے کر کورٹ میں مفاد عامہ کی عرضی داخل کی ہے۔ حکومت نے گزشتہ ماہ مہو سے ان کا تبادلہ اجین کر دیا تھا۔ سرکاری سطح پر مسلسل انہیں اجین میں واقع ضلع اسپتال جوائن کرنے کی ہدایت دی جا رہی تھی۔ اس دوران انہوں نے اندور میں ہی حکم چند پالی کلینک، پی سی سیٹھی اسپتال یا ریزیڈنسی کلینک میں بطور ماہر امراض نسواں تعینات کرنے کی مانگ کی تھی۔

دو دن پہلے چیف سکریٹری سے ملاقات

ڈاکٹر گوری رائے نے دو دن پہلے طبی تعلیم محکمہ کی پرنسپل سیکرٹری گوری سنگھ سے ملاقات کی تھی۔ ملاقات کے بعد ڈاکٹر سے آنند رائے نے کہا تھا کہ جب تک وياپم گھوٹالے کی سی بی آئی جانچ چل رہی ہے بیوی 2 سال کے بچے کو اکیلا چھوڑ کر اجین اپ ڈاون نہیں کر سکتی۔ ڈاکٹر رائے نے وياپم گھوٹالہ اجاگر کرنے کی وجہ سے اپنی جان کو خطرہ بتایا تھا۔ اس دوران انہوں نے اندور میں ہی حکم چند پالی کلینک، پی سی سیٹھی ہسپتال یا ریزیڈنسی کلینک میں بطور ماہر امراض نسواں تعینات کرنے کی مانگ کی تھی۔

گزشتہ اتوار کو شوہر کا تبادلہ

دھار کے ضلع اسپتال میں میڈیکل آفیسر کے طور پر تعینات کیا گیا تھا۔ محکمہ صحت نے سارے اٹیچمنٹ ختم کر دعوی کیا کہ تمام متعلقہ حکام اور ملازمین کو ان کے اصل محکمے میں بھیجا جا رہا ہے۔ اس میں ڈاکٹر رائے کا نام بھی شامل ہے۔ ڈاکٹر رائے کے تبادلے پر سوال اس لئے اٹھ رہے ہیں کیونکہ انہیں ریليو کرنے کا آرڈر اتوار کو چھٹی کے دن سائن ہو گیا تھا۔

مدھیہ پردیش حکومت سے براہ راست لڑائی

وياپم معاملے میں وہسل بلوور گزشتہ سات سال سے مدھیہ پردیش حکومت سے براہ راست لڑائی لڑ رہے ہیں۔ انہوں نے سب سے پہلے ڈرگ ٹرائل معاملے کو اجاگر کیا تھا۔ اس انکشاف کے بعد حکومت نے انہیں میڈیکل کالج سے برطرف کر دیا تھا۔ ڈاکٹر رائے اس فیصلے کے خلاف ہائی کورٹ میں گئے۔ کورٹ نے ان کے حق میں فیصلہ دیا۔ حکومت نے ڈاکٹر رائے کو بحال کرنے کے بجائے سنگل بینچ کے اس فیصلے کو ڈبل بینچ میں چیلنج دے دیا۔

 

 

 

Loading...