உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Zydus Cadila: مرکزنےدیازائڈس کیڈیلاویکسین کی1کروڑخوراکوں کاآرڈر، 265 روپےفی خوراک خریداری

    حکومت نے زائڈس کیڈیلا کووڈ۔19 ویکسین زائکو۔ڈی (ZyCoV-D) کی ایک کروڑ خوراکوں کا آرڈر دیا ہے۔

    حکومت نے زائڈس کیڈیلا کووڈ۔19 ویکسین زائکو۔ڈی (ZyCoV-D) کی ایک کروڑ خوراکوں کا آرڈر دیا ہے۔

    پچھلے مہینے احمد آباد کی کمپنی زائڈس کیڈیلا (Zydus Cadila) نے حکومت کی طرف سے مسلسل بات چیت کے بعد ویکسین کی قیمت کو 265 روپے فی خوراک تک لانے پر اتفاق کیا۔ اسی کے بعد مرکزی حکومت نے زائڈس کیڈیلا کووڈ۔19 ویکسین زائکو۔ڈی (ZyCoV-D) کی ایک کروڑ خوراکوں کا آرڈر دیا ہے۔

    • Share this:
      گجرات کے شہر احمد آباد میں قائم زائڈس کیڈیلا (Zydus Cadila) کمپنی نے پیر کو ایک بیان میں کہا کہ مرکزی حکومت نے زائڈس کیڈیلا کووڈ۔19 ویکسین زائکو۔ڈی (ZyCoV-D) کی ایک کروڑ خوراکوں کا آرڈر دیا ہے، جو دنیا کی پہلی پلاسمڈ ڈی این اے ویکسین (plasmid DNA vaccine) ہے۔ جس کی قیمت 265 روپے فی خوراک کے حساب سے خریداری ہوئی ہے۔

      سوئی سے محفوظ اس ویکسین کی قیمت 93 روپے فی خوراک ہوگی۔ جس پر جی ایس ٹی الگ سے ہوگا۔ کمپنی نے کہا کہ قیمت کا تعین مرکز کے ساتھ مشاورت سے کیا گیا ہے۔

      زائیڈس کیڈیلا کی ڈی این اے ویکسین کے تین خوراکوں کے لیے حکومت کی طرف سے کل 1,128 روپے خرچ کیے جائیں گے۔ جس میں مکمل ویکسین کے لیے 265 روپے، درخواست دینے والے کے لیے 93 روپے اور 18 روپے پر 5 فیصد جی ایس ٹی ہوگا۔

      پچھلے مہینے احمد آباد کی کمپنی نے حکومت کی طرف سے مسلسل بات چیت کے بعد ویکسین کی قیمت کو 265 روپے فی خوراک تک لانے پر اتفاق کیا۔

      ایک ذریعہ نے پہلے خبر رساں ایجنسی پی ٹی آئی کے حوالے سے بتایا تھا کہ کمپنی نے حکومت کی طرف سے بار بار بات چیت کے بعد ہر خوراک کے لیے قیمت کو کم کر کے 358 روپے کر دیا ہے، جس میں 93 روپے ایک ڈسپوزایبل جیٹ ایپلی کیٹر کی قیمت شامل ہے‘‘۔

      واضح رہے کہ تین خوراکیں 28 دن کے وقفے سے دی جانی ہیں، ہر خوراک میں دونوں بازوؤں میں ایک خوراک شامل ہے۔ سوئی سے پاک ZyCov-D ویکسین کے انتظام کے لیے ہر خوراک کے لیے 93 روپے کی لاگت کا ایک ڈسپوزایبل پینس لیس جیٹ ایپلی کیٹر درکار ہے، جس کی قیمت فی خوراک 358 روپے ہو جائے گی۔

      احمد آباد میں مقیم فارما کمپنی نے اس سے قبل اپنے تین خوراکوں کے طریقہ کار کے لیے 1,900 روپے کی قیمت تجویز کی تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: