உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UP News:وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ کا اعلان-ریاست میں پٹرول-ڈیزل پر نہیں بڑھے گا ویٹ

     پٹرول۔ڈیزل پر ویٹ نہیں بڑھانے کا وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے کیا اعلان۔

    پٹرول۔ڈیزل پر ویٹ نہیں بڑھانے کا وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے کیا اعلان۔

    UP News: محصولات کی وصولی کی صورتحال پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ٹیکس کی شکل میں عوام سے جمع کی گئی رقم ریاست کی ترقی پر خرچ کی جائے گی۔

    • Share this:
      UP News:لکھنو: وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے ریاست میں پٹرول اور ڈیزل پر ویٹ نہ بڑھانے کا اعلان کیا ہے۔ وزیر اعلیٰ نے کہا کہ مستقبل قریب میں بھی پٹرول اور ڈیزل پر ویٹ میں کوئی اضافہ نہیں کیا جائے گا۔ نہ ہی عوام پر کوئی نیا ٹیکس عائد کیا جائے گا۔ جمعہ کو وزیر اعلیٰ کی رہائش گاہ پر ریاستی ٹیکس محکمہ کے حکام کے ساتھ محصولات کی وصولی کے جائزہ اجلاس میں وزیر اعلیٰ نے رواں مالی سال میں 1.50 لاکھ کروڑ روپے کے جی ایس ٹی اور ویٹ کی وصولی کے ہدف کو پورا کرتے ہوئے رجسٹرڈ تاجروں کی تعداد 26 سے بڑھا کر 30 کرنے کے احکامات دئیے ہیں۔ کرنے کی ہدایت دی گئی۔

      وزیر اعلیٰ نے کہا کہ عوامی مفاد کو ذہن میں رکھتے ہوئے اس وقت پٹرول اور ڈیزل کی سب سے کم قیمت یوپی میں ہے۔ انہوں نے کہا کہ مستقبل قریب میں بھی ویٹ میں کوئی اضافہ نہیں ہوگا۔ وزیراعلیٰ نے رواں مالی سال میں ریونیو کی وصولی کے لیے زون وائز کا جائزہ لیتے ہوئے مختلف زونز کی استعداد کے مطابق ریونیو وصولی بڑھانے کی ہدایت کی۔ انہوں نے کہا کہ منصوبہ بند کوششوں سے ریاست کے محصولات کی وصولی میں مسلسل اضافہ ہوا ہے۔ مالی سال 2017-18 میں ریاست کی کل آمدنی 58,700 کروڑ روپے تھی، جو سال 2021-22 میں بڑھ کر تقریباً 1 لاکھ کروڑ روپے تک پہنچ گئی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      ادھو ٹھاکرے کی ‘شیو سینا‘ کو بڑا جھٹکا، بھتیجے نے تھاما باغی ایکناتھ شندے گروپ کا دامن

      یہ بھی پڑھیں:
      Google Maps: گوگل میپس کی پیش رفت، ہندوستان کے 10 شہروں کے ساتھ حیدرآباد میں اسٹریٹ......!

      رواں مالی سال کی پہلی سہ ماہی کے لیے 31,786 کروڑ روپے کے ہدف کے مقابلے میں 32,386 کروڑ روپے کا مجموعہ کیا گیا ہے۔ محصولات کی وصولی کی صورتحال پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ٹیکس کی شکل میں عوام سے جمع کی گئی رقم ریاست کی ترقی پر خرچ کی جائے گی۔ اس میٹنگ میں وزیر خزانہ سریش کھنہ، ایڈیشنل چیف سکریٹری ایس پی گوئل، ایڈیشنل چیف سکریٹری فینانس پرشانت ترویدی، پرنسپل سکریٹری اسٹیٹ ٹیکس نتن رمیش گوکرن، سنجے پرساد اور دیگر افسران موجود تھے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: