உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jobs in Telangana: تلنگانہ میں سرکاری ملازمت کیلئے بھرتیاں، کوچنگ سنٹر اور بک اسٹورز پر ہجوم

    نامپلی میں منعقدہ اورینٹیشن پرگرام کا ایک منظر (تصویر: Mohammed Rahman Pasha)

    نامپلی میں منعقدہ اورینٹیشن پرگرام کا ایک منظر (تصویر: Mohammed Rahman Pasha)

    ان دنوں اضلاع کے علاوہ حیدرآباد کے متعدد مقامات پر مسابقتی امتحانات سے متعلق تیاری کے سلسلے میں مواد کی طلب میں اضافہ ہوگیا ہے۔ شہر کے کتب فروش جلد از جلد کتابوں اور پرانے پریکٹس پیپرز کا ذخیرہ کرنے کے منتظر ہیں۔ کوٹھی اور سلطان بازار میں امیدوار مسابقتی امتحانات کی تیاری کے مواد کو خریدنے کے لیے قطار میں کھڑے ہیں۔

    • Share this:
    تلنگانہ میں سرکاری ملازمتوں میں بھرتی کا عمل شروع ہونے سے قبل ہی ایک خاص ہلچل مچ گئی ہے۔ بجٹ اجلاس 23-2022 کے دوران چیف منسٹر کے سی آر (KCR) کی جانب سے سرکاری ملازمتوں کے اعلان کے بعد سے ہی ریڈنگ رومز، کوچنگ سینٹرز اور یہاں تک کہ کتابوں کی دکانوں پر ہجوم نظر آرہا ہے۔ ریڈنگ رومز بھرے ہوئے ہیں۔

    حیدرآباد میں واقع دو مشہور کوچنگ سینٹرز کے اہم مراکز اشوک نگر اور امیر پیٹ میں طلبا و طالبات کی کثیر تعداد میں آمد و رفت ہورہی ہے۔ شہر کے متعدد بک اسٹالس اور خاص طور پر کوٹھی میں واقع کتابوں کی دوکانوں میں مسابقتی امتحانات سے متعلق کتب کی خریداری بڑھ گئی ہے۔ وہیں کوچنگ سینٹرز نہ صرف شہر بلکہ ضلعی ہیڈکوارٹرز میں پڑھنے اور تیاری کے مواد کی متوقع اعلیٰ مانگ کو پورا کرنے کے لیے مکمل طور پر تیار ہیں۔

    کتب فروشوں کے یہاں عام دنوں کے مقابلے میں کتابوں کا زیادہ ہی ذخیرہ نظر آرہا ہے۔ سرکاری پوسٹوں کی زیادہ تعداد کے پیش نظر اسٹڈی میٹیریل میں بھی ریکارڈ اضافہ کیا گیا ہے۔ اب سرکاری ملازمتوں کے خواہشمند امیدواروں کی تعداد میں تیزی سے اضافے کی توقع ہے۔ ان دنوں اضلاع کے علاوہ حیدرآباد کے متعدد مقامات پر مسابقتی امتحانات سے متعلق تیاری کے سلسلے میں مواد کی طلب میں اضافہ ہوگیا ہے۔

    مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ اسٹیٹ پبلک سروس کمیشن امتحانات کی کیسے کریں تیاری، Current Affairs سے متعلق رہنمائی


     گورنمنٹ بی سی اسٹڈی سرکل کے سابقہ ڈائریکٹر محمد خواجہ امیدواروں کو تفصیلات سے آگاہ کرتے ہوئے (تصویر: Mohammed Rahman Pasha)
    گورنمنٹ بی سی اسٹڈی سرکل کے سابقہ ڈائریکٹر محمد خواجہ امیدواروں کو تفصیلات سے آگاہ کرتے ہوئے (تصویر: Mohammed Rahman Pasha)


    شہر کے کتب فروش جلد از جلد کتابوں اور پرانے پریکٹس پیپرز کا ذخیرہ کرنے کے منتظر ہیں۔ کوٹھی اور سلطان بازار میں امیدوار مسابقتی امتحانات کی تیاری کے مواد کو خریدنے کے لیے قطار میں کھڑے ہیں۔ پبلک لائبریریاں پہلے ہی نوجوانوں سے بھری پڑی ہیں، جہاں یہ نوجوان اپنے بہتر مستقبل کے لیے تیاریاں کررہے ہیں۔ یہ سب بے صبری سے نوٹیفیکیشن جاری ہونے کا انتظار کررہے ہیں۔

    مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: سرکاری ملازمت کے حصول کیلئے تیز دوڑ، امتحانات کی تیاریاں زور و شور سے جاری

    یہ امیدوار اپنے کام کے نظام الاوقات کو ترتیب دینے، تیاری کی حکمت عملیوں کو ترتیب دینے اور صحیح کوچنگ مراکز سے رجوع کرنے اور اندراج کروانے میں مصروف ہیں۔ مختلف مضامین کے ماہرین جو کہ پریلیمز اور مین ایگزام کا حصہ بھی ہوں گے، نہ صرف کوچنگ سینٹرز سے وابستہ ہونے کے لیے بلکہ خود امیدواروں کے چھوٹے گروپوں کی رہنمائی کے لیے بھی سرگرم ہوچکے ہیں۔
    Published by:Mohammad Rahman Pasha
    First published: