உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Pegasus Case:اسپائی ویئر پیگاسس معاملے پر تشکیل دی گئی کمیٹی نے سونپی جانچ رپورٹ، سپریم کورٹ میں آج سماعت

    پیگاسس معاملے میں سپریم کورٹ میں سماعت آج۔

    پیگاسس معاملے میں سپریم کورٹ میں سماعت آج۔

    Pegasus Case: جسٹس آر وی رویندرن کی صدارت میں تشکیل دی گئی کمیٹی میں سابق آئی پی ایس افسر آلوک جوشی اور سافٹ ویئر اور سسٹم انجینئرنگ کے چیئرمین ڈاکٹر سندیپ اوبرائے کے مشیر ہیں۔ اس کے علاوہ تکنیکی کمیٹی میں ڈاکٹر نوین کمار چودھری، ڈاکٹر پربھرن پی اور ڈاکٹر اشون انل گماستے ہیں۔

    • Share this:
      Pegasus Case: اسپائی ویئر پیگاسس کی تحقیقات کے لیے قائم کی گئی اعلیٰ سطحی کمیٹی، جس نے گزشتہ سال پارلیمنٹ کے پورے مانسون اجلاس کو برباد کر دیا تھا، اپنی رپورٹ پیش کر دی ہے۔ سپریم کورٹ آج جمعہ کو اس معاملے کی سماعت کرے گی۔ تقریباً چھ ماہ کی تحقیقات کے دوران صرف 13 افراد نے کمیٹی کے سامنے اپنے بیانات ریکارڈ کرائے ہیں۔ باوثوق ذرائع کے مطابق سپریم کورٹ کے سابق جج جسٹس آر وی رویندرن کی صدارت میں تشکیل دی گئی کمیٹی نے جمعرات کو اپنی رپورٹ سیل بند لفافے میں سپریم کورٹ میں پیش کی تھی۔

      جانچ کے دوران تقریباً 20 موبائلوں کی تکنیکی جانچ کی گئی، جن میں سے 10 موبائل فون براہ راست این آئی اے کی تحویل سے لے لیے گئے۔ یہ موبائل فون این آئی اے نے بھیما کوریگاؤں کیس میں درج اربن نکسل کیس کے ملزمین سے ضبط کئے تھے۔ ایسے الزامات تھے کہ حکومت نے ان کی سرگرمیوں کے بارے میں معلومات اکٹھا کرنے کے لیے پیگاسس اسپائی ویئر کو غیر قانونی طور پر استعمال کیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Amit Shah:یونیورسٹیوں کو نظریاتی لڑائی کا مقام نہیں بننا چاہیے:وزیرداخلہ امیت شاہ

      اس کے علاوہ کمیٹی کے سامنے بیانات ریکارڈ کرانے والے 13 افراد میں سے 10 کے قریب افراد نے تحقیقات کے لیے اپنے موبائل فون کمیٹی کو جمع کرائے تھے۔ ویسے ٹیسٹ شدہ موبائل میں پیگاسس پایا گیا ہے یا نہیں، اس کی تصدیق نہیں ہو سکی۔ معاملے کی حساسیت اور سپریم کورٹ کی کڑی نگرانی کو دیکھتے ہوئے اسے سختی سے خفیہ رکھا جا رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      5G Technology:ہندوستان نے5جی کال کی کامیاب ٹیسٹنگ کی، IIT مدراس میں کیا گیا تجربہ

      مانا جا رہا ہے کہ کمیٹی کی رپورٹ میں ریاستی حکومتوں کے جوابات بھی شامل ہو سکتے ہیں۔ غور طلب ہے کہ جسٹس آر وی رویندرن کی صدارت میں تشکیل دی گئی کمیٹی میں سابق آئی پی ایس افسر آلوک جوشی اور سافٹ ویئر اور سسٹم انجینئرنگ کے چیئرمین ڈاکٹر سندیپ اوبرائے کے مشیر ہیں۔ اس کے علاوہ تکنیکی کمیٹی میں ڈاکٹر نوین کمار چودھری، ڈاکٹر پربھرن پی اور ڈاکٹر اشون انل گماستے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: