ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

کانگریس کے رکن پارلیمنٹ راجیو ستاؤ چل بسے، کووڈ۔19 سے متاثر ہونے بعد پونے میں چل رہا تھا علاج

اے آئی سی سی (AICC ) کے رکن اور 46 سالہ ستاو نے 22 اپریل کو ویدربھا اور مراٹھواڑہ علاقوں (Vidarbha and Marathwada regions) میں اپنی پارٹی کے لیے اور عوام کے لیے کئی کام کیے۔ ان کی طبیعت خراب ہونے کے بعد انہیں شہر کے جہانگیر اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا اور وینٹیلیٹر کی مدد سے علاج کیا جارہا تھا۔

  • Share this:
کانگریس کے رکن پارلیمنٹ راجیو ستاؤ چل بسے، کووڈ۔19 سے متاثر ہونے بعد پونے میں چل رہا تھا علاج
کانگریس کے رکن پارلیمنٹ راجیو ستاؤ چل بسے

کانگریس کے سینئر لیڈر اور راجیہ سبھا رکن پارلیمنٹ راجیو ستاؤ (Rajiv Satav) کو اپریل میں ہی کووڈ 19 مثبت ہوا تھا۔ اسی دوران پونے کے ایک نجی اسپتال میں وینٹی لیٹر کی مدد سے کئی دن تک ان کا علاج چلتا رہا۔اس کے بعد اتوار کے روز ان کا انتقال ہو گیا۔ ستاو کو ایک نئے وائرل انفیکشن کی علامات کا انکشاف ہوا تھا اور وہ تشویشناک حالت میں تھے۔اے آئی سی سی (AICC ) کے رکن اور 46 سالہ ستاو نے 22 اپریل کو ویدربھا اور مراٹھواڑہ علاقوں (Vidarbha and Marathwada regions) میں اپنی پارٹی کے لیے اور عوام کے لیے کئی کام کیے۔ ان کی طبیعت خراب ہونے کے بعد انہیں شہر کے جہانگیر اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا اور وینٹیلیٹر کی مدد سے علاج کیا جارہا تھا۔



ان کے انتقال کے بعد غم کا اظہار کرتے ہوئے کانگریس کے رہنما رندیپ سنگھ سرجے والا (Randeep Singh Surjewala) نے ٹویٹر پر کہا کہ ان کے انتقال سے مجھے بڑٓا دکھ ہوا ہے۔ستاو نے سنہ 2014 کے عام انتخابات میں شیوسینا کے اس وقت کے رہنما سبھاش وانکھیڈے (Shiv Sena leader Subhash Wankhede) کو سخت مقابلہ لڑنے میں شکست دے کر ہنگولی (Hingoli ) لوک سبھا حلقہ جیت لیا تھا۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 16, 2021 09:08 PM IST