உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    راہل گاندھی کا اعلان- اقتدار میں آئے تو اگلے سال 31 مارچ تک بھر دیں گے 22 لاکھ خالی عہدے

    کانگریس صدر راہل گاندھی: فوٹو یو این آئی۔

    کانگریس صدر راہل گاندھی: فوٹو یو این آئی۔

    اقتدار میں آنے کے بعد سرکاری خالی عہدوں کو بھرنے کا وعدہ لوک سبھا انتخابات میں کانگریس صدر کی طرف سے کئے گئے وعدوں کی قطار میں سب سے تازہ ترین ہے۔

    • Share this:
      کانگریس صدر راہل گاندھی نے اتوار کو یہ وعدہ کیا کہ آئندہ لوک سبھا انتخابات میں اقتدار میں آنے پر ان کی پارٹی 31 مارچ 2020 تک تمام سرکاری عہدے خالی عہدوں پر بحالی کر دے گی۔  راہل راہل گاندھی نے سوشل میڈیا پر اپنی ایک پوسٹ میں روزگار بحران کا حوالہ دیتے ہوئے یہ وعدہ کیا۔ انہوں نے ساتھ ہی یہ بھی وعدہ کیا کہ صحت، تعلیم وغیرہ کے لئے مرکز سے ہر ریاستی حکومت کو فنڈ کی منتقلی کو بھی ان خالی عہدوں سے جوڑا جائے گا۔
      انہوں نے کہا کہ "آج، 22 لاکھ سرکاری نوکریوں کے عہدے خالی ہیں۔ ہمیں 31 مارچ، 2020 تک ان خالی عہدوں کو بھرنے کا وقت ہو گا۔ صحت، تعلیم وغیرہ کے لئے مرکز سے ہر ریاستی حکومت کو فنڈ کی منتقلی ان خالی جگہوں کو بھرنے سے بھی مشروط کی جائے گي۔
      اقتدار میں آنے کے بعد سرکاری خالی عہدوں کو بھرنے کا وعدہ لوک سبھا انتخابات میں کانگریس صدر کی طرف سے کئے گئے وعدوں کی قطار میں سب سے تازہ ترین ہے۔  اس سے پہلے، کانگریس صدر نے کم از کم آمدنی گارنٹی اسکیم ( نیاے) کو لاگو کرنے کا اعلان کیا ہے جس کے ذریعے ہر سال 72،000 روپے ملک کے غریب ترین 20 فیصد خاندانوں کے اکاؤنٹس میں منتقل کئے جائیں گے۔


       
      First published: