உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کوروناوائرس کےمضراثرات کیاہیں؟کیوں مرکز نےاس پرفوری توجہ دینے کوکہا؟جائنے تفصیلات

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    مرکزی حکومت نے ویکسین کے معمولی ضمنی اثرات کی ایک فہرست جاری کی جس پر فوری توجہ کی ضرورت ہے۔ ویکسینیشن کے بعد بخار، بدحالی ، بازو میں درد سب سے زیادہ عام لیکن بے ضرر علامات ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      ناول کورونا وائرس ہماری زندگیوں کو کئی طرح سے متاثر کرتا رہتا ہے۔ نئی ابھرتی ہوئی شکلوں اور تیسری کورونا لہر کے امکان کے ساتھ ویکسینیشن وقت کی ضرورت بن گئی ہے۔ یہ نہ صرف آپ کو شدید بیماریاں پیدا کرنے اور ہسپتال میں داخل ہونے کے خطرے کو کم کرتا ہے، بلکہ یہ وائرس کے پھیلاؤ کو بھی روکتا ہے۔ تاہم ویکسین کے ضمنی اثرات اور کامیابیوں کی تعداد میں اضافے کی وجہ سے COVID ویکسین اور اس کی تاثیر کے ارد گرد بڑھتے ہوئے شکوک و شبہات میں اضافہ ہوا ہے اور مزید خدشات پیدا ہوئے ہیں۔

      کورونا وائرس ویکسینیشن کے ضمنی اثرات عام ہیں۔ جیسا کہ ویکسین کے ضمنی اثرات سے متعلق کچھ لوگوں میں دیکھا گیا ہے۔ یہ عام سے بات ہے۔ بخار، سردی، تھکاوٹ اور انجکشن سائٹ پر درد سب سے زیادہ عام ضمنی اثرات ہیں، جو مدافعتی ردعمل کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔ تاہم ایسے لوگ ہیں جو غیر علامات ہیں اور کوئی علامات ظاہر نہیں کرتے ہیں۔ اس نے لوگوں کو پہلے سے زیادہ حساس بنادیا ہے اور وہ کئی سوالات پوچھ رہے ہیں کہ آیا کورونا ویکسین کے ضمنی اثرات وائرس کے خلاف تحفظ کی سطح کا تعین کرتے ہیں یا نہیں۔

      مختلف ریاستوں میں کورونا کے نئے معاملوں میں اضافہ
      مختلف ریاستوں میں کورونا کے نئے معاملوں میں اضافہ


      اس کے علاوہ یہ سمجھا جانا چاہیے کہ ضمنی اثرات ہونے کا یہ مطلب نہیں ہے کہ آپ انفیکشن پیدا کر رہے ہیں۔ اس کے بجائے یہ بتانا ضروری ہے کہ کہ آپ کے جسم کے مدافعتی نظام نے غیر ملکی پیتھوجین کو پہچاننا شروع کر دیا ہے یا کورونا ویکسین کی صورت میں SARs-COV-2 وائرس کے اصل اسپائیک پروٹین سے ملتا جلتا ایک ٹکڑا اور ان وائرل ذرات سے لڑنے کے لیے اینٹی باڈیز بنانا شروع کر دیتا ہیں۔

      یہ ضمنی اثرات قابل انتظام ہیں اور اکثر تشویش کا باعث نہیں ہوتے ہیں۔ اگرچہ ویکسین کے مضر اثرات کورونا وائرس کے انفیکشن کی طرح سنجیدہ یا متعلقہ نہیں ہیں۔ مرکزی حکومت نے ویکسین کے معمولی ضمنی اثرات کی ایک فہرست جاری کی جس پر فوری توجہ کی ضرورت ہے۔ ویکسینیشن کے بعد بخار، بدحالی ، بازو میں درد سب سے زیادہ عام لیکن بے ضرر علامات ہیں۔ مرکز کا دعویٰ ہے کہ اگر کوئی شخص ویکسینیشن کے 20 دن کے اندر اندر درج کسی بھی نئی علامات کا تجربہ کرتا ہے تو انہیں توجہ کی ضرورت ہوگی اور انہیں فوری طور پر ڈاکٹر سے ملنا چاہیے۔

      مرکز کے مطابق نئی علامات کی ایک فہرست موجود ہے جو لوگوں کو ان کی ویکسینیشن کے بعد محسوس ہو سکتی ہے، جو کہ تشویشناک ہو سکتی ہے اور فوری طور پر طبی امداد کا مطالبہ کر سکتی ہے۔ ان میں سے کچھ درج ذیل ہیں:

      - سانس لینے میں دشواری۔

      - سینے کا درد

      - متلی ، قے ​​یا پیٹ کے علاقے میں مسلسل درد۔

      - دورے۔

      - اعضاء میں درد یا بازوؤں یا پیروں میں سوجن۔

      - دھندلی نظر

      - شدید یا مسلسل سر درد۔

      - جسم کے کسی بھی حصے میں کمزوری۔

      - انجکشن کی جگہ پر داغ۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: