ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

کوونا وائرس : دہلی میں انفیکشن کی پازیٹیویٹی ریٹ میں معمولی کمی ، جانئے کیا ہے اس کی وجہ 

دہلی میں کورونا کی موجودہ حالت کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے دہلی کے وزیر صحت ستیندر جین نے بتایا کہ کل دہلی میں کورونا کے 25،986 نئے کیس رپورٹ ہوئے تھے اور انفیکشن کی شرح 31.76 فیصد تھی۔ دہلی میں پچھلے 10 سے 12 دن سے 20 ہزار سے زیادہ کیسز آرہے ہیں ۔ تاہم پازیویٹی ریٹ کورونا کے کنٹرول کے حوالے سے امید کی کرن ہے۔

  • Share this:
کوونا وائرس : دہلی میں انفیکشن کی پازیٹیویٹی ریٹ میں معمولی کمی ، جانئے کیا ہے اس کی وجہ 
کوونا وائرس : دہلی میں انفیکشن کی پازیٹیویٹی ریٹ میں معمولی کمی ، جانئے کیا ہے اس کی وجہ 

نئی دہلی : دہلی کے وزیر صحت ستیندر جین نے کہا کہ کورونا کے انفیکشن ریٹ میں کمی کی وجہ سے دہلی میں کووڈ کے کنٹرول کی امید کی کرن پیدا ہوئی ہے۔  چار دن پہلے تک وائرس پھیلنے کی شرح 35 فیصد سے زیادہ تھی جو اب کم ہوکر 31.76 فیصد ہوگئی ہے۔  دہلی کے اندر  آکسیجن کی ڈیمانڈ میں اضافہ ہوا ہے۔  لہذا ہماری سب سے زیادہ توجہ آکسیجن اور بستروں کو بڑھانے پر ہے ۔ ویکسینیشن کے حوالے سے انہوں نے کہا کہ دہلی حکومت کی تیاری مکمل ہے۔  جیسے ہی ہمیں کمپنیوں سے ویکسین مل جائے گی ، ہم ہر ایک کو ویکسین لگانا شروع کردیں گے۔  انہوں نے کہا کہ یہ وقت سیاست کرنے کا نہیں ہے۔  دہلی میں سب کچھ شفاف ہے۔  ہم کبھی بھی کچھ نہیں چھپاتے ۔  دہلی کے عوام کی فلاح و بہبود میں جو بھی رکاوٹیں آئیں گی ،  ہم اپنا کام اسے مثبت انداز میں کریں گے۔


دہلی میں کورونا کی موجودہ حالت کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے دہلی کے وزیر صحت  ستیندر جین نے بتایا کہ کل دہلی میں کورونا کے 25،986 نئے کیس رپورٹ ہوئے تھے اور انفیکشن کی شرح 31.76 فیصد تھی۔  دہلی میں پچھلے 10 سے 12 دن سے 20 ہزار سے زیادہ کیسز آرہے ہیں ۔ تاہم پازیویٹی ریٹ کورونا کے کنٹرول کے حوالے سے امید کی کرن ہے۔  چار دن پہلے دہلی میں وائرس کی مثبت شرح 35 فیصد سے زیادہ چل رہی تھی اور ایسا لگتا تھا کہ یہ شرح 40 سے 45 فیصد تک بڑھ جائے گی ۔  لیکن اب انفیکشن کی شرح قدرے کم ہو رہی ہے اور اب یہ 31.76 فیصد ہے۔


وزیر صحت نے گراف کے ذریعہ کورونا کی موجودہ صورتحال کی وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ انفیکشن کی شرح پچھلے ڈیڑھ ماہ سے مسلسل بڑھ رہی ہے ، لیکن اب اس کی شرح کم ہونے لگی ہے۔  اس کی وجہ سے امید کی کرن ہے اور ایسا لگتا ہے کہ اب انفیکشن کی شرح آہستہ آہستہ کم ہوجائے گی۔


دہلی میں کورونا ٹسٹ کی تعداد کم ہونے کے سوال پر وزیر صحت نے کہا کہ لاک ڈاؤن کی وجہ سے لوگ جانچ کے لئے کم آرہے ہیں ۔  پہلے ہمارے تمام اسپتالوں اور ڈسپنسریوں کا وہاں پر استعمال کیا جارہا تھا ۔  اب لاک ڈاؤن کی وجہ سے وہاں  ٹیسٹ قدرے کم ہوگئے ہیں ۔

انہوں نے کہا کہ ٹیسٹ کے  لیے آنے والے لوگوں کی تعداد میں کمی آئی ہے ، لہذا ٹسٹ کی تعداد کم معلوم ہوتی ہے ، بصورت دیگر جو بھی ٹسٹ کے لئے آرہے ہیں ، ان کی جانچ کی جارہی ہے۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Apr 29, 2021 10:32 PM IST