உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Covid-19: آپ کا مدافعتی نظام کیسے پڑتا ہے کمزور؟ کیا ہیں اس کی نشانیاں؟

    Covid-19: کئی ممالک میں کورونا کی نئی لہر، ہندوستان کی حکومت اٹھائے گی اب یہ بڑا قدم

    Covid-19: کئی ممالک میں کورونا کی نئی لہر، ہندوستان کی حکومت اٹھائے گی اب یہ بڑا قدم

    صرف ایک صحت مند جسم ہی پرسکون دماغ رکھتا ہے۔ جب آپ ٹھیک نہیں ہوں گے تو یہ یقینی طور پر آپ کی ذہنی صحت پر ظاہر ہوگا۔ اس کے علاوہ چڑچڑاپن کی کچھ اقساط بھی ہو سکتی ہیں جو کہ کسی روگجنک انفیکشن کا نتیجہ ہو سکتا ہے جس کی علامات باہر سے ظاہر نہ ہوں۔

    • Share this:
      کمزور مدافعتی نظام ہمارے جسم پر حملہ کرنے کے لیے جراثیم کو مدد فراہم کرتا ہے۔ یہ ایک غیر فعال دعوت کی طرح ہے۔ جسم کا واحد دفاعی طریقہ کار مدافعتی نظام غیر ملکی حملے کے خلاف ہمیشہ چوکنا رہتا ہے۔ یہ پیتھوجین کو یاد رکھتا ہے اور جسم کو مستقبل کے حملوں سے بچاتا ہے۔
      عام طور پر یہ یادداشت قدرتی طور پر جسم کے روگجن کے سامنے آنے کے بعد پیدا ہوتی ہے ورنہ مدافعتی نظام کی یادداشت مصنوعی طور پر ویکسین کی مدد سے تیار کی جاتی ہے۔ ایک کمزور مدافعتی نظام جسم کو متعدد جراثیموں اور پیتھوجینز کی وجہ سے ہونے والے انفیکشن سے گزرتا ہے۔ یہ تمام جراثیم کو افزائش اور افزائش کے لیے ایک افزائش گاہ فراہم کرتا ہے۔ کمزور مدافعتی نظام کی علامات سے ہمیشہ آگاہ رہنا چاہیے اور جسم کو پیتھوجین حملوں کے خلاف تیار رکھنا چاہیے۔

      صرف ایک صحت مند جسم ہی پرسکون دماغ رکھتا ہے۔ جب آپ ٹھیک نہیں ہوں گے تو یہ یقینی طور پر آپ کی ذہنی صحت پر ظاہر ہوگا۔ اس کے علاوہ چڑچڑاپن کی کچھ اقساط بھی ہو سکتی ہیں جو کہ کسی روگجنک انفیکشن کا نتیجہ ہو سکتا ہے جس کی علامات باہر سے ظاہر نہ ہوں۔ لہذا اگر آپ کو مسلسل چڑچڑاپن اور ذہنی تھکن کا سامنا ہے تو ڈاکٹر سے رجوع کریں ورنہ خود چیک اپ کروائیں۔ اپنے جسم میں ہونے والے عام انفیکشن کا ریکارڈ رکھیں۔

      مزید پڑھیں: Jaisalmer Road Accident: چلتی بس میں آیا خطرناک کرنٹ، 3مسافروں کی موقع پر ہی موت، 5 کی حالت نازک، مچا ہنگامہ

      یہ کمزور مدافعتی نظام کی ایک اور سنگین علامت ہے۔ چونکہ آپ کا جسم ہمیشہ غیر ملکی حملوں کے خلاف لڑتا رہتا ہے، اس لیے جسم کے اندر ہونے والے رد عمل کو آپ کی توانائی کی سطح کو متاثر کرنا چاہیے۔ پیتھوجینز کے خلاف مدافعتی نظام کا ردعمل جسم کی توانائی کو استعمال کرتا ہے اور یہی وجہ ہے کہ باقاعدگی سے سونے کے باوجود آپ تھکاوٹ محسوس کرتے ہیں۔

      مہاراشٹر: مسجدوں پر لگے لاؤڈاسپیکر ہٹانے کا راج ٹھاکرے کا مطالبہ، مساجد کے سامنے ایم این ایس نے ہنومان چالیسا بجایا

      کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ یہ کٹ ہمیشہ کے لیے ٹھیک ہونے میں کیوں لگ رہی ہے؟ یا وہ جلن جو آپ کو ایک ہفتہ پہلے لگی تھی ابھی تک ٹھیک کیوں نہیں ہو رہی؟ اس کی وجہ یہ ہے کہ آپ کی قوت مدافعت کمزور ہے جس کی وجہ سے زخمی جلد دوبارہ پیدا ہونے اور ٹھیک ہونے سے قاصر ہے۔ ایک جسم کی شفا یابی کا عمل مدافعتی نظام پر منحصر ہے؛ قوت مدافعت جتنی مضبوط ہوگی، شفا یابی کے لیے جسم کا ردعمل اتنا ہی تیز ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: