ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

راحت کی خبر :24 گھنٹوں میں کبھی بھی لی جاسکتی ہے کوروناویکسین کی خوراک، مرکزی وزیرصحت ہرشوردھن

اب شہری اپنی سہولت کے مطابق 24 گھنٹوں میں کبھی بھی کورونا ویکسین کی خوراک لے سکتے ہیں ۔ جب یکم مارچ سے ویکسی نیشن کا دوسرا مرحلہ شروع ہونے والا تھا ۔تب ہر مرکز میں صبح 9 بجے سے شام 3 بجے کے درمیان ویکسی نیشن کے لئے وقت طے کیا گیا تھا۔

  • Share this:
راحت کی خبر :24 گھنٹوں میں کبھی بھی لی جاسکتی ہے کوروناویکسین کی خوراک، مرکزی وزیرصحت ہرشوردھن
شہری اپنی سہولت کے مطابق 24 گھنٹوں میں کبھی بھی کورونا ویکسین کی خوراک لے سکتے ہیں ۔

نئی دہلی: مرکزی وزیر ہرشوردھن نے کہا ہے کہ حکومت نے کورو نا سے بچاؤ کے لیے کورونا ویکسین اب کسی بھی وقت لی جاسکتی ہے۔ اب شہری اپنی سہولت کے مطابق 24 گھنٹوں میں کبھی بھی کورونا ویکسین کی خوراک لے سکتے ہیں ۔ جب یکم مارچ سے ویکسی نیشن کا دوسرا مرحلہ شروع ہونے والا تھا ۔تب ہر مرکز میں صبح 9 بجے سے شام 3 بجے کے درمیان ویکسی نیشن کے لئے وقت طے کیا گیا تھا۔وزیر صحت نے ٹویٹ کیا کہ حکومت نے قطرے پلانے کی رفتار بڑھانے کے لئے وقت کی رکاوٹیں ختم کردی ہیں۔ ملک کے شہری اب اپنی سہولت کے مطابق 24x7 ٹیکے لگاسکتے ہیں۔ وزیر اعظم نریندر مودی شہریوں کی صحت کو لیکر کافی سنجیدہ ہے۔


آج تک ، کوویڈ 19 ویکسین کی 1.54 کروڑ خوراکیں مستفید افراد کو دی گئیں ہیں۔ اس اعداد و شمار میں منگل کو دی جانے والی 6،09،845 خوراکیں بھی شامل ہیں۔ مرکزی وزارت صحت نے اپنے عارضی اعداد و شمار میں یہ معلومات دی۔ کوویڈ ۔19 کی ملک گیر ویکسی نیشن مہم 16 جنوری کو صحت کارکنوں کو قطرے پلانے سے شروع ہوئی۔ اسی کے ساتھ ہی ، فرنٹ لائن ورکرس کی ویکسی نیشن 2 فروری سے شروع ہوئی۔


مرکزی وزیر صحت ڈاکٹر ہرش وردھن ۔ فائل فوٹو ۔
مرکزی وزیر صحت ڈاکٹر ہرش وردھن ۔ فائل فوٹو ۔


اس کے بعد ، 1مارچ سے60 سال سے زیادہ عمر کے افراد اور 45 سال سے زیادہ عمر کے ایسے افراد جو سنگین بیماریوں میں مبتلا ہے کو کورونا سے بچاؤ کے لیے ویکسین دی جارہی ہے۔ وزارت نے بتایا کہ شام 7 بجے تک کے عارضی اعداد و شمار کے مطابق ، ویکسین کی کل 1،54،61،864 خوراکیں دی جا چکی ہیں۔

ان میں 60 سال سے زیادہ عمر کے 4،34،981 افراد اور 45 سال سے زیادہ عمر کے 60،020 شدید بیماریوں میں مبتلا افراد شامل ہیں۔ وزارت صحت کے عارضی اعداد و شمار کے مطابق ، ویکسی نیشن کے 46 ویں روز منگل کی شام 7 بجے تک کل 6،09،845 افراد کو ویکسین کی خوراکیں دی گئیں۔ ان میں سے 5،21،101 مستحقین کو پہلی خوراک دی گئی ، جبکہ 88،744 صحت کارکنوں اورفرنٹ لائن ورکرس کو دوسری خوراک دی گئی۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Mar 03, 2021 03:23 PM IST