உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Defense Deal:فوج کو ملیں گے سوارم ڈرون، کاربائن اور بلیٹ پروف جیکٹ،28732کروڑ کی ڈیل منظور

    ہندوستانی فوج کو ملے گی مضبوطی۔ اس ڈیل کو ملی منظوری۔

    ہندوستانی فوج کو ملے گی مضبوطی۔ اس ڈیل کو ملی منظوری۔

    Defense Deal: سوارم ڈرونز فوج کی نگرانی کی صلاحیت میں اضافہ کریں گے۔ وزارت نے کہا کہ ڈرون ٹیکنالوجی نے فوجی کارروائیوں میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ اس سے فوج کی طاقت میں اضافہ ہوا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: وزارت دفاع نے مسلح ڈرون، کاربائن اور بلٹ پروف جیکٹس سمیت دفاعی افواج کے لیے 28,732 کروڑ روپے سے زیادہ کے ہتھیاروں کی خریداری کو منظوری دی ہے۔ وزارت دفاع نے کہا کہ راج ناتھ سنگھ کی زیر صدارت ڈیفنس ایکوزیشن کونسل کی میٹنگ نے دشمن کے اسنائپرز کے خطرے اور قریبی جنگی کارروائیوں میں انسداد بغاوت کی کارروائیوں کے خلاف سیکورٹی میں اضافہ کے پیش نظر ایل او سی پر تعینات فوجیوں کے لیے بلٹ پروف جیکٹس کی تجویز کو منظوری دے دی ہے۔

      ڈیفنس ایکوزیشن کونسل (ڈی اے سی) نے ہائبرڈ جنگ کی تیاری کے لیے 28,000 کروڑ روپے سے زیادہ کی دفاعی خریداری کو منظوری دی ہے۔ اس کے تحت فوج سوارم ڈرون، کاربائن اور بلٹ پروف جیکٹس خریدے گی۔ خریداری ملکی دفاعی صنعت سے کی جائے گی۔ وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ کی سربراہی میں ڈی اے سی نے لداخ میں پچھلے دو سالوں سے جاری کشیدگی کے درمیان اس خریداری کو منظوری دی ہے۔
      وزارت دفاع کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان کے مطابق، ڈی اے سی نے 28,732 کروڑ روپے کے مسلح افواج کے ہتھیاروں کی خریداری کے لیے قبولیت کی تجویز (AON) کو منظوری دے دی ہے۔ اس کے تحت چار لاکھ کلوز کوارٹر کمبیٹ کاربائن خریدی جائیں گی۔ ان کے ذریعے فوج کو روایتی اور ہائبرڈ جنگ میں مضبوط کیا جائے گا۔ وزارت نے کہا کہ اس خریداری سے شمالی اور مغربی سرحدوں پر تعینات ہمارے جوانوں کی جنگی صلاحیت میں اضافہ ہوگا۔ اس سے گھریلو دفاعی صنعت کو بھی تقویت ملے گی اور سمال آرڈیننس فیکٹری میں خود انحصار ہندوستان مہم کو فروغ ملے گا۔

      دشمن کی گولیوں سے بچائے گا بلیٹ پروف جیکٹ
      ڈی اے سی نے ایل او سی پر تعینات فوجیوں کی جانوں کو لاحق خطرے کے پیش نظر بلٹ پروف جیکٹس کی مانگ کو بھی تسلیم کرلیا۔ بلٹ پروف جیکٹس ہمارے جوانوں کو دشمنوں اور دہشت گردوں کی گولیوں سے محفوظ رکھیں گی۔ یہ جیکٹس ہندوستانی معیاری بی آئی ایس 6 سطح کا تحفظ فراہم کریں گی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      CPEC: چین پاکستان اقتصادی کوریڈور میں دیگر ممالک کو شامل ہونے کیلئے بلانے پر ہندوستان سخت

      یہ بھی پڑھیں:
      Indian Navy Recruitment: نیوی اگنی ویر کے لیے بھرتیوں کا اعلان، جانیے مکمل تفصیلات

      ڈرون نگرانی کو بنائیں گے مضبوط
      سوارم ڈرونز فوج کی نگرانی کی صلاحیت میں اضافہ کریں گے۔ وزارت نے کہا کہ ڈرون ٹیکنالوجی نے فوجی کارروائیوں میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ اس سے فوج کی طاقت میں اضافہ ہوا ہے۔ اس کے پیش نظر سرحدوں پر چوکسی بڑھانے کے لیے سوارم ڈرونز کی خریداری کو گرین سگنل دے دیا گیا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: