உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Armed Forces:اسالٹ رائفل کے لئے29ہزار’نائٹ سائٹ‘خریدے گی فوج، ڈیک پر مبنی جنگی جہاز خریدنے کی تیاری میں بحریہ

    ہندوستانی فوج کو ملے گی مضبوطی۔

    ہندوستانی فوج کو ملے گی مضبوطی۔

    Armed Forces: دونوں طیاروں نے گوا کے ایک نیول سینٹر میں اپنی آپریشنل صلاحیتوں کا مظاہرہ کیا تھا اور بحریہ اب ان کی کارکردگی پر ایک تفصیلی رپورٹ تیار کر رہی ہے۔اس عمل سے وابستہ لوگوں مین سے ایک نے کہا’ رپورٹ کی بنیاد پر ہم خریدی کے عمل پر آگے بڑھیں گے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: Armed Forces:وزارت دفاع نے منگل کو ہندوستانی فوج کی 7.62x51 ایم ایم اسالٹ رائفلز کے لیے 29,762 'نائٹ سائٹس' کاٹینڈر جاری کیا ہے۔ 'نائٹ سائیٹ' ایک آپٹیکل آلہ ہے جو کم روشنی میں چمکتا ہے تاکہ سپاہی بہتر طریقے سے نشانہ لگاسکے۔

      ٹینڈر میں کہا گیا ہے کہ، ’وزارت دفاع 7.62x51 ایم ایم اسالٹ رائفلیں تیار کرنے کا ارادہ رکھتی ہے، جس میں ہر رائفل کے لیے مددگار آلات (لینس کور، آئی گارڈ، کلیننگ کٹ، بیٹری پیک چارجر اور ضروری بیٹریوں کے تین سیٹ، نائٹ وکٹری کے لیے بیٹریوں کا ہر سیٹ) شامل ہیں ، اس کے ساتھ 29,762 نائٹ سائٹ (II) خریدنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

      ٹینڈر کے مطابق، نائٹ سائٹ میں 50فیصد مواد ہندوستانی ہونا چاہیے۔ اس ٹینڈر کے لیے بولی جمع کرانے کی آخری تاریخ 27 ستمبر ہے۔

      ہندوستانی بحریہ اپنے مقامی طیارہ بردار بحری جہاز (IAC) وکرانت کے لیے حکومت سے حکومتی راستے کے تحت ڈیک پر مبنی لڑاکا طیاروں کے بیڑے کی خریداری کے عمل میں ہے۔

      بوئنگ کے ایف/اے-18 ای سوپر ہارنیٹ اور رافیل ایم طیارہ شارٹ لسٹ
      انہوں نے کہا کہ بحریہ نے فرانسیسی ایرو اسپیس کمپنی ڈسالٹ ایرواسپیس کے تیار کردہ بوئنگ کے F/A-18E سپر ہارنیٹ اور رافیل ایم طیاروں کو خریداری کے لیے شارٹ لسٹ کیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

       بھگوان کرشن کی طرح ہندوستان نے روس-یوکرین جنگ کو روکنے کے لئے سب کچھ کیا: ایس جے شنکر

      یہ بھی پڑھیں:

      ریاسی میں گرفتار Terrorist طالب حسین کی تصویریں شوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد تنازعہ

      بوئنگ سوپر ہارنیٹ اور رافیل دونوں طیاروں نے گوا کے ایک نیول سینٹر میں اپنی آپریشنل صلاحیتوں کا مظاہرہ کیا تھا اور بحریہ اب ان کی کارکردگی پر ایک تفصیلی رپورٹ تیار کر رہی ہے۔اس عمل سے وابستہ لوگوں مین سے ایک نے کہا’ رپورٹ کی بنیاد پر ہم خریدی کے عمل پر آگے بڑھیں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: