உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اروندکجریوال نے پنجاب کے وزیر اعلی بھگونت مان کے فیصلوں کی تعریف کی، کہی یہ بڑی بات

    اروندکجریوال نے پنجاب کے وزیر اعلی بھگونت مان کے فیصلوں کی تعریف کی

    اروندکجریوال نے پنجاب کے وزیر اعلی بھگونت مان کے فیصلوں کی تعریف کی

    پنجاب میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بننے کے بعد، عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروندکیجریوال نے آج پارٹی کے تمام اراکین اسمبلی کے ساتھ ایک ورچوئل میٹنگ کے دوران کہا کہ پنجاب میں عام آدمی پارٹی کی حکومت صرف ان کی ہے۔ تین دن میں کمال کردیا جس کی ملک بھر میں بحث ہو رہی ہے۔

    • Share this:
    نئی دہلی: پنجاب میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بننے کے بعد، عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے آج پارٹی کے تمام اراکین اسمبلی کے ساتھ ایک ورچوئل میٹنگ کے دوران کہا کہ پنجاب میں عام آدمی پارٹی کی حکومت صرف ان کی ہے۔ تین دن میں کمال کردیا جس کی ملک بھر میں بحث ہو رہی ہے۔ آپ حکومت نے پرانے وزراء سے سیکورٹی واپس لے کر، تباہ شدہ فصلوں کا معاوضہ، اینٹی کرپشن ہیلپ لائن اور 25,000 سرکاری نوکریوں کا اعلان کرکے لوگوں میں اعتماد پیدا کیا۔ یہ ایک بہترین آغاز ہے اور لوگوں کی توقعات آہستہ آہستہ ایمان میں بدل رہی ہیں۔ پنجاب میں بھی ہماری حکومت بنی اور کام شروع کردیا، لیکن چار ریاستوں میں جیتنے والی بی جے پی نے ابھی تک حکومتیں نہیں بنائی ہیں، تو وہ کیا کرے گی؟

    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروندکیجریوال نے کہا کہ کسی کو چندی گڑھ میں بیٹھنے کی ضرورت نہیں ہے۔ ہمارا ہر ایم ایل اے اور وزیر عوام کے درمیان مسلسل گھومتا رہے گا۔ ہمیں ایسا کرنا ہے کہ لوگ ہم سے زندگی بھر پیار کریں۔ ہمیں عوام کے دل جیتنے ہیں۔ ہمیں ایسا ماحول بنانا ہے کہ اس بار تو دوسری پارٹیوں کے لیڈروں کے بچے اور ان کی بیویاں ہمیں ووٹ دیں، لیکن اگلی بار ہمیں بھی ووٹ دینا ہے۔

     بھگونت مان پنجاب کے وزیر اعلیٰ کا حلف اٹھاچکے ہیں اور کئے سارے اہم فیصلے کرچکے ہیں۔ (فائل فوٹو)
    بھگونت مان پنجاب کے وزیر اعلیٰ کا حلف اٹھاچکے ہیں اور کئے سارے اہم فیصلے کرچکے ہیں۔ (فائل فوٹو)


    پنجاب کے لوگوں سے ملنے والی بے مثال محبت سے کیجریوال خوش

    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج پنجاب کے عام آدمی پارٹی کے تمام اراکین اسمبلی کے ساتھ ورچوئل میٹنگ کی۔ پنجاب میں عام آدمی پارٹی کی زبردست جیت کے بعد آپ کے کنوینر اروند کیجریوال کی یہ پہلی ورچوئل میٹنگ تھی۔ اس ورچوئل میٹنگ میں پنجاب کے چیف اور وزیر اعلی بھگونت مان، پارٹی کے شریک انچارج راگھو چڈھا اور تمام اراکین اسمبلی میٹنگ میں موجود تھے۔

    یہ بھی پڑھیں۔

     جامعہ ملیہ اسلامیہ کی وائس چانسلر پروفیسر نجمہ اختر کو  پدم شری سے نوازیں گے صدر جمہوریہ

    اس دوران عام آدمی پارٹی کے کنوینر اروند کیجریوال نے ایم ایل اے کو ان کی جیت پر مبارکباد دی اورکہا کہ میں آج بہت خوش اور جذباتی محسوس کر رہا ہوں۔ اس کی دو وجوہات ہیں۔ سب سے پہلے پنجاب کے عوام نے بے مثال محبت دی ہے۔ ہمیں اتنے ووٹ، اتنی سیٹیں دیں اور تمام پرانے لیڈروں کو شکست دیں۔ دوسرا، بھگوت مان نے گزشتہ چند دنوں میں جس طرح پنجاب کے اندر زبردست کام کیا ہے۔

    انہوں نے 16 مارچ کو حلف اٹھایا تھا اور آج 20 تاریخ ہے۔ تین دن ہی ہوئے، تین دن میں مان صاحب نے کمال کر دیا ہے۔ صرف پنجاب میں ہی نہیں پورے ملک میں بھگونت مان جی کی چرچا ہو رہی ہے کہ مان صاحب نے کیا شاندار کام کیا ہے۔ ہمیں آپ پر فخر ہے، جس طرح آپ نے حلف برداری کی تقریب میں پورے پنجاب کے لوگوں کو بلایا اور پنجاب کے تین کروڑ لوگوں نے حلف اٹھایا۔ مجھے بہت سے میسجز اور کالز آئے کہ آج میں نے بھی ٹی وی کے سامنے بیٹھ کر حلف اٹھایا ہے۔ پنجاب کے عوام کو پہلی بارلگا کہ وہ وزیر اعلیٰ بن رہے ہیں۔ پنجاب کے لوگوں میں یہ بہت بڑا احساس تھا۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: