உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi News: دہلی میں اب تین روپے یونٹ پر چارج کریں اپنی الیکٹرک گاڑی، ایپ بتائے گا نزدیکی چارچنگ اسٹیشن

    Delhi News: دہلی میں اب تین روپے یونٹ پر چارج کریں اپنی الیکٹرک گاڑی، ایپ بتائے گا نزدیکی چارچنگ اسٹیشن

    Delhi News: دہلی میں اب تین روپے یونٹ پر چارج کریں اپنی الیکٹرک گاڑی، ایپ بتائے گا نزدیکی چارچنگ اسٹیشن

    Electric vehicle sales increase in Delhi: وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ گزشتہ دو سالوں میں دہلی میں 60846 الیکٹرک گاڑیاں خریدی گئی ہیں۔ 2020 میں جب ہم نے EV پالیسی شروع کی۔ جب اسے بنایا گیا تو ہمیں امید نہیں تھی کہ ہمیں اتنا زبردست رسپانس ملے گا۔

    • Share this:
    نئی دہلی: وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج دہلی میں ملک کے پہلے سات مکمل طور پر لیس ای وی چارجنگ اسٹیشنوں کا افتتاح کیا۔ یہ چارجنگ اسٹیشن ڈی ٹی سی کے راج گھاٹ ڈپو کے علاوہ آئی پی اسٹیٹ، کالکاجی، نہرو پلیس، مہرولی، دوارکا سیکٹر-2 اور دوارکا سیکٹر-8 میں بنائے گئے ہیں۔ راج گھاٹ ڈپو میں منعقدہ افتتاحی تقریب کے دوران وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ دہلی والوں نے الیکٹرک گاڑیوں کو اپنانا شروع کر دیا ہے۔ دہلی تیزی سے ملک کی ای وی کی راجدھانی بن رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ سلو چارجنگ پر تین روپے اور فاسٹ چارجنگ پر 10 روپے۔فی یونٹ فیس روپے وصول کی جائے گی۔ عوام کی سہولت کے لیے ایک ایپ بھی بنایا گیا ہے۔ اس کی مدد سے لوگ اپنے قریب واقع چارجنگ اسٹیشن کو تلاش کر سکیں گے۔

    وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ گزشتہ دو سالوں میں دہلی میں 60846 الیکٹرک گاڑیاں خریدی گئی ہیں۔ 2020 میں جب ہم نے EV پالیسی شروع کی۔ جب اسے بنایا گیا تو ہمیں امید نہیں تھی کہ ہمیں اتنا زبردست رسپانس ملے گا۔ پچھلے سال 25809 ای وی خریدے گئے تھے جبکہ اس سال پچھلے سات مہینوں میں 29848 ای وی خریدے گئے ہیں۔

     

    یہ بھی پڑھئے: نوئیڈا اور غازی آباد میں ملے منکی پاکس کے تین مشتبہ مریض


    انہوں نے کہا کہ ہم نے 2020 میں دہلی میں الیکٹرک وہیکل پالیسی بنائی۔ جب ہم نے پالیسی بنائی تو ہمیں امید نہیں تھی کہ ہمیں اتنا زبردست ردعمل ملے گا۔ گزشتہ دو سالوں میں دہلی میں 60846 الیکٹرک گاڑیاں خریدی گئی ہیں۔ گزشتہ سال 25809 ای وی گاڑیاں خریدی تھیں۔اور اس سال صرف سات ماہ ہوئے ہیں اور ان سات مہینوں میں 29848 گاڑیاں خریدی گئی ہیں۔ گزشتہ سال کے مقابلے اس سال الیکٹرک گاڑیوں کی فروخت میں 115 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

    2022 میں دہلی میں خریدی گئی 9.3 فیصد گاڑیاں الیکٹرک گاڑیاں تھیں۔ اس میں زیادہ سے زیادہ دو پہیہ الیکٹرک گاڑیاں خریدی جارہی ہیں۔ پچھلے سال کے مقابلے اس سال دو پہیوں والی الیکٹرک گاڑیوں کی خریداری میں 57 فیصد اضافہ ہوا ہے۔ جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں کہ ہم تقریباً 150 الیکٹرک بسیں بھی خریدی گئی ہیں اور 75 مزید اگلے ہفتے آنے والی ہیں۔ اس کے علاوہ 2023 کے آخر تک دو ہزار مزید الیکٹرک بسیں دہلی آئیں گی۔

     

    یہ بھی پڑھئے: monkeypox کے خطرے کو دیکھتے ہوئے مرکز کا بڑا فیصلہ، ویکسین بنانے کیلئے نکالا ٹینڈر


    دہلی میں اگلے تین مہینوں میں 500 چارجنگ پوائنٹس اور بیٹری سویپنگ اسٹیشن قائم کیے جائیں گے

    دہلی حکومت نے پبلک ٹرانسپورٹ میں الیکٹرک بسوں کو بھی شامل کیا ہے۔ اس وقت دہلی میں 150 سے زیادہ الیکٹرک بسیں چل رہی ہیں اور 2023 کے آخر تک دو ہزار مزید الیکٹرک بسیں شامل کی جائیں گی۔ الیکٹرک گاڑیوں کو فروغ دینے کے لیے دہلی حکومت چارجنگ پوائنٹس کو بھی بڑھا رہی ہے۔ دہلی میں اب تقریباً 2000چارجنگ پوائنٹس اور بیٹری سویپنگ پوائنٹس ہیں۔ اس کے ساتھ ہی سنگل ونڈو سہولت کے تحت اب تک 500 چارجنگ پوائنٹس لگائے گئے ہیں۔

    اس کے علاوہ ای وی گاڑیوں کے مالکان کی سہولت کے لیے پبلک چارجنگ انفراسٹرکچر کو مزید بڑھایا جا رہا ہے۔ اس کے لیے اگلے تین مہینوں میں دہلی کے ہر کونے میں 100 چارجنگ اسٹیشن بنائے جانے ہیں۔جس میں 500 چارجنگ پوائنٹس اور بیٹری سویپنگ اسٹیشن لگائے جائیں گے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: