உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jahangirpuri Violence: دہلی کی عدالت نے کیا تسلیم-سازش کے تحت کروایا گیا تھا جہانگیرپوری تشدد

    Jahangirpuri Violence : سازش کے تحت کروایا گیا تھا جہانگیرپوری میں تشدد۔

    Jahangirpuri Violence : سازش کے تحت کروایا گیا تھا جہانگیرپوری میں تشدد۔

    Jahangirpuri Violence: دہلی پولیس کی کرائم برانچ نے 14 جولائی کو جہانگیر پوری تشدد کے سلسلے میں 16 اپریل کو چارج شیٹ داخل کی تھی۔ چارج شیٹ میں دہلی پولیس نے اس معاملے میں 37 گرفتار اور 8 مفرور ملزمین کو نامزد کیا ہے۔

    • Share this:
      Jahangirpuri Violence: جہانگیرپوری تشدد کیس میں روہنی عدالت نے تسلیم کیا ہے کہ پہلی نظر میں یہ ایک سازش تھی۔ ملزمان کے خلاف سازش، اقدام قتل سمیت دیگر دفعات کے تحت مقدمہ چلانے کے لیے کافی شواہد موجود ہیں۔ عدالت نے جمعرات کو پولیس چارج شیٹ کا نوٹس لیتے ہوئے تمام ملزمان کو 6 اگست کو پیش ہونے کی ہدایت کی۔ یہ مقدمہ اس سال 16 اپریل کو ہنومان جنم اتسو کے موقع پر نکالے گئے جلوس کے دوران ہونے والے تشدد سے متعلق ہے۔

      پولیس نے چارج شیٹ میں کہا ہے کہ تشدد سی اے اے مخالف مظاہروں کی بنیاد پر کیا گیا تھا۔ چیف میٹروپولیٹن مجسٹریٹ دیپیکا سنگھ نے تمام گواہوں کے بیانات اور دستاویزات کا مطالعہ کرنے کے بعد چارج شیٹ کا نوٹس لیا اور ملزمین کے پروڈکشن وارنٹ جاری کئے۔ چارج شیٹ میں محمد انصار اور تبریز انصاری کو مرکزی سازش کار بنایا گیا ہے جب کہ تیسرا سازشی اسرافیل مفرور ہے۔

      دہلی پولیس کی کرائم برانچ نے 14 جولائی کو جہانگیر پوری تشدد کے سلسلے میں 16 اپریل کو چارج شیٹ داخل کی تھی۔ چارج شیٹ میں دہلی پولیس نے اس معاملے میں 37 گرفتار اور 8 مفرور ملزمین کو نامزد کیا ہے۔ ان کے علاوہ دو نابالغوں کا بھی چارج شیٹ میں نام ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      2020 Delhi Riots: ’واٹس ایپ گروپ کی محض رکنیت کسی کومجرمانہ طورپرذمہ دارنہیں بناسکتی‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Karnataka: منگلورو میں مسلم نوجوان کا گلا گھونٹ کر قتل، دفعہ 144 نافذ

      دہلی پولیس نے دفعہ 307 (قتل کی کوشش)، دفعہ 120B (مجرمانہ سازش)، دفعہ 34 (مشترکہ ارادے کو آگے بڑھانے میں متعدد افراد کے ذریعہ کئے گئے اعمال)، دفعہ 186 آئی پی سی (کوئی بھی سرکاری ملازم اپنی عوامی خدمت میں رضاکارانہ طور پر رکاوٹ ڈالنا) کا مقدمہ درج کیا ہے۔ سیکشن 353 (سرکاری ملازم کو اپنی ڈیوٹی انجام دینے سے روکنے کے لیے حملہ یا مجرمانہ طاقت) سیکشن 332 (سرکاری ملازم کو اپنی ڈیوٹی انجام دینے سے روکنے کے لیے رضاکارانہ طور پر تکلیف پہنچانا)، سیکشن 323(رضاکارانہ طور پر تکلیف پہنچانا) سیکشن 436 (آگ سے شرارت کرنا) یا گھر کو تباہ کرنے کے ارادے سے دھماکہ خیز مواد) دفعہ 147 (فساد کی سزا) دفعہ 148 (فساد، مہلک ہتھیار سے لیس) دفعہ 149 (آئی پی سی کے استغاثہ میں سرزد ہونے والے جرم کا مجرم عام اعتراض کی غیر قانونی اسمبلی کا ہر رکن) اور دفعہ 427(انڈین پینل کوڈ (آئی پی سی) کی شرارت اور آرمس ایکٹ کی مختلف دفعات کے تحت نقصان پہنچانے کے الزام میں چارج شیٹ دائر کی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: