اپنا ضلع منتخب کریں۔

    ایم سی ڈی انتخابات کےلیےاسٹیچ تیار، سکیورٹی کےسخت انتظامات،60ہزارڈرونس کاکیاجائے گااستعمال

    Youtube Video

    پولیس کا کہنا ہے کہ حساس علاقوں میں امن و امان برقرار رکھنے کے لیے 60 ڈرون استعمال کیے جائیں گے۔ ایم سی ڈی کے 250 وارڈوں کے انتخابات کے لیے پولس کی پہلی ترجیح فرقہ وارانہ کشیدگی کے امکان کو روکنا اور امیدواروں کو غیر قانونی طریقوں سے ووٹروں کو اپنی طرف متوجہ کرنے کی کوششوں سے روکنا ہوگا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • New Delhi, India
    • Share this:
      دہلی میونسپل کارپوریشن (ایم سی ڈی) کے کل یعنی اتوار کو ہونے والے انتخابات کو پْر امن اور منظم کرانے کے لیے تقریباً 40,000 پولیس اہلکار، 20,000 ہوم گارڈز اور نیم فوجی اور ریاستی مسلح پولیس فورس کی 108 کمپنیاں تعینات کی جائیں گی۔ پولیس کا کہنا ہے کہ حساس علاقوں میں امن و امان برقرار رکھنے کے لیے 60 ڈرون استعمال کیے جائیں گے۔ ایم سی ڈی کے 250 وارڈوں کے انتخابات کے لیے پولس کی پہلی ترجیح فرقہ وارانہ کشیدگی کے امکان کو روکنا اور امیدواروں کو غیر قانونی طریقوں سے ووٹروں کو اپنی طرف متوجہ کرنے کی کوششوں سے روکنا ہوگا۔

      پولیس، نیم فوجی دستوں اور ہوم گارڈز کے لیے بھی ریہرسل کا اہتمام کیا گیا ہے۔ شمالی دہلی کے ڈپٹی کمشنر آف پولیس (ڈی سی پی) ساگر سنگھ کلسی نے کہا کہ اہلکاروں کو منصفانہ طرز عمل کا مظاہرہ کرنے، شرپسندوں کے خلاف چوکس رہنے اور ماڈل ضابطہ اخلاق کی تعمیل میں فرائض انجام دینے کی ترغیب دی گئی۔ اسپیشل کمشنر آف پولیس (لا اینڈ آرڈر) زون-2 ساگر پریت ہڈا نے کہا کہ تمام حساس پولنگ اسٹیشنوں کا سروے کیا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      ایم سی ڈی انتخابات کے لیے سخت حفاظتی انتظامات


      زون-1 میں اسپیشل کمشنر (امن و امان) دیپیندر پاٹھک نے کہا کہ پولیس ایم سی ڈی انتخابات پر گزشتہ6 سے8 ہفتوں سے نظر رکھے ہوئے ہے۔ انہوں نے کہا کہ ضلعی سطح کے سینئر افسران سے کہا گیا ہے کہ وہ رات کو اپنے دفاتر میں رہیں۔ اس کے ساتھ ہی پولیس انسپکٹرز کو ہدایت دی گئی ہے کہ وہ گروپس میں تصادم یا کسی بھی تنازعہ سے متعلق کسی بھی فون کال پر کارروائی کریں جو فرقہ وارانہ شکل اختیار کرسکتا ہے۔

      پاٹھک نے کہا، "ہم امن و امان کو برقرار رکھنے اور الیکشن کمیشن اور انتخابات کے انعقاد میں شامل ایجنسیوں کے درمیان ہم آہنگی کے لیے ایک انتہائی محفوظ ماحول پیدا کرنے پر خصوصی توجہ دے رہے ہیں۔ امن میں خلل ڈالنے کی کوئی سرگرمی ہوئی تو پیشہ ور پولیس اور قانونی کارروائی کی جائے گی۔

      دہلی ایم سی ڈی انتخابات کے لیے 40,000 پولیس اہلکار تعینات


      دہلی کے اسپیشل سی پی (لا اینڈ آرڈر) ساگر پریت ہڈا نے کہا ہے کہ دہلی میں 4 تاریخ کو ایم سی ڈی انتخابات ہوں گے، جس کے لیے پولیس نے جنوبی اور مغربی خطہ کے 7 اضلاع میں مکمل تیاریاں کی ہیں۔ تمام بوتھوں کا تجزیہ کیا گیا ہے، تمام احاطے میں پولیس تعینات کی جائے گی۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: