உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اب دہلی میں مندر کے پاس نہیں بیچا جا سکے گا Non Veg کھانا، NDMC اٹھانے جارہی ہے یہ بڑا قدم

     Non Veg near Temples:  ستیش اپادھیائے نے کہا کہ این ڈی ایم سی NDMC  کے تحت آنے والے تمام علاقوں کا سروے کیا جانا چاہئے اور یہ دیکھا جانا چاہئے کہ کیا مذہبی مقامات کے قریب گوشت کی دکانیں ہیں اور انہیں دوسری جگہوں پر منتقل کیا جانا چاہئے۔

    Non Veg near Temples: ستیش اپادھیائے نے کہا کہ این ڈی ایم سی NDMC کے تحت آنے والے تمام علاقوں کا سروے کیا جانا چاہئے اور یہ دیکھا جانا چاہئے کہ کیا مذہبی مقامات کے قریب گوشت کی دکانیں ہیں اور انہیں دوسری جگہوں پر منتقل کیا جانا چاہئے۔

    Non Veg near Temples: ستیش اپادھیائے نے کہا کہ این ڈی ایم سی NDMC کے تحت آنے والے تمام علاقوں کا سروے کیا جانا چاہئے اور یہ دیکھا جانا چاہئے کہ کیا مذہبی مقامات کے قریب گوشت کی دکانیں ہیں اور انہیں دوسری جگہوں پر منتقل کیا جانا چاہئے۔

    • Share this:
      ملک کی راجدھانی دہلی میں اب کسی بھی مذہبی مقامات کے آس پاس نان ویجیٹیرین کھانے پینے کی جگہوں کا پتہ لگانے کے لیے ایک سروے ہوگا۔ نئی دہلی میونسپل کونسل (این ڈی ایم سی) اس کے تحت آنے والے علاقوں میں مذہبی مقامات کے قریب نان ویجیٹیرین کھانا پیش کرنے والے کھانے پینے والوں کا پتہ لگانے کے لیے ایک سروے کرے گی۔ ایسا مانا جارہا ہے کہ مندروں کے قریب نان ویج کھانے والے کھانے پینے کی اشیاء کو وہاں سے ہٹا دیا جائے گا۔ حکام نے یہ جانکاری دی۔

      سروے کے بعد بنے گا منصوبہ
      نائب صدر وینکٹیشورا سوامی- تروپتی بالاجی مندر گئے تھے اور دیکھا کہ مندر کے قریب بہت سے دکاندار نان ویجیٹیرین کھانا بیچ رہے ہیں اور پیش کر رہے ہیں۔ کونسل نے اس سلسلے میں ایک سروے کرنے کا فیصلہ کیا ہے تاکہ ان دکانوں کو دوسری جگہ منتقل کرنے کا منصوبہ بنایا جا سکے۔

      یہ بھی پڑھئے: Juma Masjid 144 جمعہ مسجد کے باہر دفعہ 144 نافذ، تعمیر کے دوران ملا تھا مندر جیسا ڈیزائن

      NDMC کے وائس چیئرمین ستیش اپادھیائے نے کہا، "میں صدر-NDMC کے ساتھ سری وینکٹیشورا سوامی-تروپتی بالاجی مندر اسپشلااور دیکھا کہ بہت سے دکاندار مندر سے متصل دیوار کے ساتھ نان ویجیٹیرین کھانا بیچ رہے ہیں اور پیش کر رہے ہیں جو کہ اچھا نہیں ہے۔" انہوں نے کہا کہ اس طرح کے مسائل کو برداشت نہیں کیا جائے گا اور میں محکموں کے سربراہان کو متنبہ کرتا ہوں کہ وہ اس پر فوری ایکشن لیں۔

      دکانیں دوسری جگہوں پر منتقل کی جائیں گی۔
      ستیش اپادھیائے نے کہا کہ این ڈی ایم سی NDMC  کے تحت آنے والے تمام علاقوں کا سروے کیا جانا چاہئے اور یہ دیکھا جانا چاہئے کہ کیا مذہبی مقامات کے قریب گوشت کی دکانیں ہیں اور انہیں دوسری جگہوں پر منتقل کیا جانا چاہئے۔ کونسل کے ایک اور اعلیٰ عہدیدار نے کہا، ’’اہلکاروں کو سروے کرنے کی ہدایت دی گئی ہے‘‘۔ پچھلے مہینے، اس وقت کے جنوبی اور مشرقی دہلی میونسپل کارپوریشنوں نے نوراتری کے دوران گوشت کی دکانوں کو بند کرنے کا حکم دیا تھا۔

      مزید پڑھئے:  Kupwara Encounter: لشکر طیبہ کے 3دہشت گرد ڈھیر، دراندازی کی کررہے تھےکوشش، فوج نے کی ناکام

      دہلی کی ایک میونسپلٹی کے میئر نے نوراتری تہوار کے دوران گوشت کی دکانوں پر پابندی لگانے کا مطالبہ کیا تھا، جس پر سوشل میڈیا پر شدید ردعمل سامنے آیا تھا۔ اگرچہ پابندی قانونی طور پر لازمی نہیں ہے لیکن یہ اس طرح کے مطالبات کی عکاسی کرتا ہے جو ہندستان کے مختلف حصوں میں وقتاً فوقتاً سامنے آتے رہتے ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: