உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شاہین باغ میں بلڈوزر کی مخالفت کرنے والوں کو پولیس نے حراست میں لیا، غیرقانونی تعمیر پر MCD کا ایکشن، موقع پر امانت اللہ خان

    Youtube Video

    غور طلب ہے کہ شاہین باغ کے علاقے میں جیسے ہی بلڈوزر تجاوزات ہٹانے آئے تو ہنگامہ شروع ہوگیا۔ مقامی لوگوں اور کانگریس کارکنوں نے مہم کی مخالفت کی اور بلڈوزر کے سامنے بیٹھ کر احتجاج شروع کردیا۔ یہ سبھی شاہین باغ علاقے میں بلڈوزر چلنے کے خلاف ہیں۔ پچھلی بار اضافی نفری کی کمی کی وجہ سے آپریشن نہیں چل سکا تھا لیکن آج دہلی پولیس نے کافی فورس تعینات کر دی ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں کہ شاہین باغ میں کیا ہو رہا ہے۔

    • Share this:
    نئی دہلی: دہلی کے شاہین باغ علاقے میں ایم سی ڈی کی کارروائی کا عمل جاری ہے۔ شاہین باغ سے جسولا تک غیر قانونی قبضوں کو ہٹانے کے لیے بلڈوزر علاقے میں موجود ہیں اور ساؤتھ ایم سی ڈی نے پوری تیاری کر لی ہے۔ جنوبی دہلی میونسپل کارپوریشن کی ٹیم شاہین باغ جی بلاک سے جسولا تک مہم چلا رہی ہے، جس میں غیر قانونی تجاوزات کو ہٹایا جا رہا ہے۔ پچھلی بار اضافی نفری کی کمی کی وجہ سے آپریشن نہیں چل سکا تھا لیکن آج دہلی پولیس نے کافی فورس تعینات کر دی ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں کہ شاہین باغ میں کیا ہو رہا ہے۔

    وہیں عام آدمی پارٹی کے مقامی ایم ایل اے امانت اللہ خان ایم سی ڈی کی کارروائی کو روکنے کے لیے شاہین باغ پہنچے۔ ایم ایل اے کا کہنا ہے کہ یہاں کوئی غیر قانونی تعمیر نہیں ہے، تجاوزات کہاں ہیں، ایم سی ڈی بتائے، ہم نے خود تجاوزات کو ہٹایا تھا ، ایم سی ڈی کو یہاں سے واپس جانا چاہیے۔



    شاہین باغ علاقے کے مقامی لوگ جنوبی دہلی میونسپل کارپوریشن کی انسداد تجاوزات مہم کے خلاف احتجاج کر رہے ہیں۔ مقامی لوگ پہلے ہی سڑک پر بیٹھ گئے اور انہوں نے بلڈوزر روک دیا۔ تاہم موقع پر پولیس کی بھاری نفری موجود ہے۔ تصاویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ لوگ بلڈوزر کے سامنے کیسے جمع ہو گئے ہیں۔

    غور طلب ہے کہ شاہین باغ کے علاقے میں جیسے ہی بلڈوزر تجاوزات ہٹانے آئے تو ہنگامہ شروع ہوگیا۔ مقامی لوگوں اور کانگریس کارکنوں نے مہم کی مخالفت کی اور بلڈوزر کے سامنے بیٹھ کر احتجاج شروع کردیا۔ یہ سبھی شاہین باغ علاقے میں بلڈوزر چلنے کے خلاف ہیں۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: