உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi News: دہلی کے اسکولوں میں عام آدمی اسکول کلینک کا آغاز  ، جانئے کیا ہیں اس کی خصوصیات

    Delhi News: دہلی کے اسکولوں میں عام آدمی اسکول کلینک کا آغاز  ، جانئے کیا ہیں اس کی خصوصیات

    Delhi News: دہلی کے اسکولوں میں عام آدمی اسکول کلینک کا آغاز  ، جانئے کیا ہیں اس کی خصوصیات

    نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے وزیر صحت ستیندر جین کے ساتھ موتی باغ کے سروودیا کنیا ودیالیہ میں منعقدہ ایک پروگرام میں 20 عام آدمی اسکول کلینک کا افتتاح کیا۔ یہ 20 کلینک ایک پائلٹ پروجیکٹ کا حصہ ہیں جسے دہلی حکومت نے ہنس فاؤنڈیشن کے تعاون سے نافذ کیا ہے۔

    • Share this:
    نئی دہلی : کیجریوال حکومت نے پیر کو عام آدمی اسکول ہیلتھ کلینک کا آغاز کیا، جو بچوں کی جسمانی اور ذہنی صحت کو بہتر بنانے کے لیے ملک کا پہلا ایسا کلینک ہے۔ پیر کو نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے وزیر صحت ستیندر جین کے ساتھ موتی باغ کے سروودیا کنیا ودیالیہ میں منعقدہ ایک پروگرام میں 20 عام آدمی اسکول کلینک کا افتتاح کیا۔ یہ 20 کلینک ایک پائلٹ پروجیکٹ کا حصہ ہیں جسے دہلی حکومت نے ہنس فاؤنڈیشن کے تعاون سے نافذ کیا ہے۔  اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے اسکول کے احاطے میں طلبہ کے لیے ذہنی صحت کی مدد کی ضرورت پر روشنی ڈالی اور کہا کہ یہ پہل تعلیم اور صحت کے میدان میں سب سے بڑی کامیابیوں میں سے ایک ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے :  این سی آر کو ملے گی جام سے نجات، 15دنوں میں شروع ہو جائے گا آشرم انڈر پاس


    وزیر صحت مسٹر ستیندر جین نے اس بات پر توجہ مرکوز کی کہ ذہنی صحت کی خدمات اس ملک کے مستقبل کو کس طرح متاثر کریں گی۔ انہوں نے کہا کہ عام آدمی اسکول کلینک محلہ کلینک کے ماڈل کی توسیع ہے اور اس کا آغاز ہمارے اسکول کے طلبہ کو صحت کی بہتر خدمات فراہم کرنے کے مقصد سے کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ پہلی بار عام آدمی اسکول کلینک کے ذریعے جسمانی صحت کے ساتھ ساتھ ذہنی صحت پر بھی توجہ دی جائے گی۔  ایک صحت مند ذہن ایک صحت مند معاشرے اور بالآخر ایک صحت مند قوم کی تعمیر میں کردار ادا کرے گا۔

    عام آدمی اسکول کلینک کیا ہے؟

    عام آدمی اسکول کلینک ایک پرتعیش کلینک ہے جو اسکول کے احاطے میں ایک پورٹا کیبن میں قائم کیا گیا ہے۔ ہر کلینک میں ایک تربیت یافتہ ڈاکٹر، نرس، نفسیاتی معالج اور مدد کرنے والا عملہ ہوگا۔ نرس کے ذریعہ طلبہ کی جسمانی اور ذہنی صحت کے مسائل کی جانچ کی جائے گی۔ جسمانی صحت کے مسئلے کی صورت میں، نرس طالب علم کو ڈاکٹر کے پاس بھیجتی ہے اور اگر طالب علم کو ذہنی صحت سے متعلق مدد کی ضرورت ہو تو، ماہر نفسیات کے پاس۔

    عام آدمی اسکول کلینک کی خصوصیات

    عام آدمی اسکول کلینک میں خصوصیات کی ایک وسیع رینج ہوگی جن میں ڈاکٹر کے ساتھ ماہر نفسیات کی دستیابی، اسکول کے احاطے میں آسانی سے قابل رسائی صحت کی خدمات،  جلد تشخیص اور علاج پر خصوصی توجہ،  مفت مشاورت، مفت ادویات، مفت چیک اپ، مفت علاج، مفت ابتدائی طبی خدمات اسپتالوں کے لیے ایک مضبوط ریفرل سسٹم کے ساتھ قابل اور تربیت یافتہ عملہ ، ہر طالب علم کی دو سالہ پیروی ، خون کی کمی، غذائیت کی کمی، اضطراری غلطیوں اور ماہواری کی صفائی پر خصوصی توجہ ، دماغی صحت کے مسائل کی تشخیص پر خصوصی توجہ، ذہنی صحت سے متعلق تناؤ، کیریئر، کووڈ وبائی امراض کی وجہ سے ذہنی تناؤ وغیرہ اور اس کے لیے طلبہ کو مشاورتی خدمات فراہم کرنا۔

     

    یہ بھی پڑھئے : دہلی حکومت نے منڈکا اور سونیا وہار میں زیر زمین پانی کے دو بڑے ذخائر کا کیا افتتاح


    عام آدمی اسکول کلینک تمام سہولیات سے آراستہ ہیں جو طلباء کے مسائل کی نشاندہی کرنے میں مدد فراہم کریں گے۔ ان کلینکس میں روزانہ 30 طلبہ کی اسکریننگ کی جائے گی۔ دوسری طرف عام آدمی اسکول کے کلینک طلبہ کے لیے ادویات کی مناسب فراہمی سے لیس ہیں۔ یہ کلینک بچوں میں پیش آنے والی کسی بھی بیماری کی جلد تشخیص کے لیے ڈاکٹروں سے لیس ہیں۔ عام آدمی اسکول کلینک کا ایک مقصد طویل مدتی کمیوں اور عوارض جیسے کہ خون کی کمی، نوعمر ذیابیطس، اضطراری غلطیوں، کیڑے کے انفیکشن، ماہواری کی صفائی، غذائیت کی کمی، جلد کے انفیکشن اور دیگر بیماریوں پر بھی کام کرنا ہے۔

    عام آدمی اسکول کلینک پورے ملک میں سب سے زیادہ جدید منصوبوں میں سے ایک ہے۔ یہ اسکول کے احاطے میں جسمانی اور ذہنی صحت کے بچاؤ، فروغ دینے والے، علاج کے پہلوؤں پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔ کم عمری میں ذہنی مسائل کی تشخیص ضروری ہے تاکہ طلباء کا جلد از جلد علاج کیا جا سکے۔ عام آدمی اسکول کلینک طلباء کو ہیلتھ کارڈ فراہم کریں گے تاکہ ان کے ہیلتھ پورٹ فولیو کی دیکھ بھال کو یقینی بنایا جاسکے۔ یہ کلینک ڈیجیٹل طور پر کام کرتے ہیں اور تمام کام آن لائن ویب پورٹل پر الیکٹرانک ٹیبلٹ کے ذریعے کیا جاتا ہے۔ ای ریکارڈ اسی پورٹل پر عام آدمی اسکول کلینک کے ذریعے رکھا جائے گا۔

     

    ذہنی صحت کے پہلو میں، یہ کلینک گروپ سیشنز اور انفرادی مشاورتی سیشنز پر زور دیتے ہیں۔  گروپ سیشن مختلف موضوعات پر توجہ مرکوز کرتے ہیں جیسے طلباء کی خود آگاہی، باہمی تعلقات، تناؤ کا انتظام، پریشانی کے مسائل وغیرہ۔  طلبہ انفرادی مشاورتی سیشن کے لیے ماہر نفسیات سے بھی رجوع کر سکتے ہیں۔ ماہر نفسیات کو نوعمروں کی ذہنی صحت کے شعبے میں تربیت دی جاتی ہے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: