உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi News: دہلی میں 13 جون تک اینٹی اوپن برننگ مہم، کھلی جگہ میں کوڑا جلایا تو لگے گا بھاری جرمانہ

    Delhi News: دہلی میں 13 جون تک اینٹی اوپن برننگ مہم، کھلی جگہ میں کوڑا جلایا تو لگے گا بھاری جرمانہ

    Delhi News: دہلی میں 13 جون تک اینٹی اوپن برننگ مہم، کھلی جگہ میں کوڑا جلایا تو لگے گا بھاری جرمانہ

    Delhi News:  اینٹی اوپن برننگ کو اگلے ایک ماہ یعنی 13 مئی سے 13 جون تک بڑھانے کی ہدایات جاری کی گئی ہیں۔ دہلی میں سمر ایکشن پلان کے تحت شروع کی گئی اینٹی اوپن برننگ مہم کے پہلے مرحلے (12 اپریل سے 12 مئی) کی رپورٹ بھی محکمہ نے جاری کی ہے۔

    • Share this:
    نئی دہلی : دہلی کے وزیر ماحولیات گوپال رائے نے آج کہا کہ اینٹی اوپن برننگ کو اگلے ایک ماہ یعنی 13 مئی سے 13 جون تک بڑھانے کی ہدایات جاری کی گئی ہیں۔ دہلی میں سمر ایکشن پلان کے تحت شروع کی گئی اینٹی اوپن برننگ مہم کے پہلے مرحلے (12 اپریل سے 12 مئی) کی رپورٹ بھی محکمہ نے جاری کی ہے۔ اس مہم کے تحت 5241 مقامات کا معائنہ مکمل کیا گیا۔ اس کے ساتھ ساتھ 23 افراد/ تنظیموں کو نوٹس دیے گئے اور 6 افراد کے خلاف کارروائی کی گئی ہے۔ رپورٹ پر روشنی ڈالتے ہوئے دہلی کے وزیر ماحولیات گوپال رائے نے کہا کہ سمر ایکشن پلان کے تحت شروع کی گئی اینٹی اوپن برننگ مہم کے پہلے مرحلے کا آج آخری دن ہے۔ دہلی میں اینٹی اوپن برننگ کے واقعات کو دیکھتے ہوئے 13 مئی سے 13 جون تک کھلے میں جلانے کے خلاف مہم کو بڑھانے کی ہدایات بھی جاری کی گئی ہیں۔  رپورٹ کے مطابق گزشتہ ایک ماہ میں تقریباً 5241 سائٹس کا معائنہ کیا گیا اور لینڈ فل سائٹس کے تقریباً 442 انسپکشنز بھی مکمل کیے گئے ہیں۔

     

    یہ بھی پڑھئے : دہلی پولیس نے عام آدمی پارٹی کے ممبر اسمبلی امانت اللہ خان کو کیا گرفتار، یہ ہے الزام


    اس کے ساتھ ساتھ 23 افراد/ اداروں کو نوٹس/ چالان جاری کیا گیا ہے اور 6 افراد کے خلاف کارروائی بھی کی گئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اینٹی اوپن پرننگ مہم کے تحت 10 محکموں کی 500 ٹیمیں دہلی میں مختلف مقامات پر معائنہ کر رہی ہیں۔ جو دہلی میں 24 گھنٹے کھلے عام جلانے کے واقعات کی نگرانی اور روک تھام کے لیے فوری اقدامات کر رہی ہے۔ جس کی رپورٹ محکمہ ماحولیات کو بھی وقتاً فوقتاً جاری کی جاتی رہی ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے : پاکستان کی بوکھلاہٹ، کشمیر میں حد بندی کے خلاف پارلیمنٹ میں پاس کی تجویز، لگایا یہ بڑا الزام


    نیز، MCD کو لینڈ فل سائٹس پر آگ لگنے کے واقعات پر قابو پانے کے لیے تمام مناسب اقدامات کرنے کی ہدایت دی گئی ہے۔
    ماحولیات کے وزیر گوپال رائے نے کہا کہ گرین دہلی ایپ نے اینٹی اوپن برننگ سے متعلق شکایات کو دور کرنے میں بھی بہت تعاون کیا ہے۔  اس ایپ کے ذریعے 374 شکایات میں سے تقریباً 347 شکایات کا ازالہ کیا گیا ہے۔

    وزیر ماحولیات گوپال رائے نے کہا کہ اب تک اس مہم کے ذریعے حکومت دہلی میں اینٹی اوپن برننگ کے واقعات پر قابو پانے اور سخت کارروائی کرنے میں کامیاب رہی ہے۔  مستقبل میں بھی یہ مہم دہلی کی ماحولیاتی بہتری اور آلودگی پر قابو پانے میں اہم کردار ادا کرتی رہے گی۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: