உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi News: الیکٹرک گاڑیوں کی چارجنگ کیلئے دہلی حکومت نے تیار کیا ماڈل، جانئے کیا ہوگا فائدہ

    Delhi News: الیکٹرک گاڑیوں کی چارجنگ کیلئے دہلی حکومت نے تیار کیا ماڈل، جانئے کیا ہوگا فائدہ

    Delhi News: الیکٹرک گاڑیوں کی چارجنگ کیلئے دہلی حکومت نے تیار کیا ماڈل، جانئے کیا ہوگا فائدہ

    Delhi News: دہلی حکومت رہائشی علاقوں میں ای وی چارجنگ کو فروغ دینے کے لیے گائیڈ بک لانچ کرنے والی دہلی کی پہلی ریاستی حکومت بنے گی ۔ ڈی ڈی سی اور ڈبلیو آر آئی انڈیا پیر کو 'رہائشی الیکٹرک وہیکل (ای وی) چارجنگ گائیڈ بک' لانچ کریں گے ۔

    • Share this:
    نئی دہلی : رہائشی علاقوں میں الیکٹرک گاڑیوں کی چارجنگ کو آسان بنانے کے لیے، 'رہائشی الیکٹرک وہیکل (EV) چارجنگ گائیڈ بک' دہلی کے ڈائیلاگ اینڈ ڈیولپمنٹ کمیشن (DDC) WRI انڈیا کے تعاون سے پیر کو لانچ کی جائے گی۔ گائیڈ بک 28 فروری کو دوپہر 12 بجے وزیر ٹرانسپورٹ کیلاش گہلوت، ڈی ڈی سی کے نائب صدر جاسمین شاہ، مہرولی کے ایم ایل اے نریش یادو، ڈبلیو آر آئی انڈیا کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر (انٹیگریٹڈ ٹرانسپورٹ) امیت بھٹ اور آر ڈبلیو اے کے نمائندوں کی موجودگی میں جاری کی جائے گی۔ گائیڈ بک لانچ تقریب میں، مہمان خصوصی کیلاش گہلوت دہلی حکومت کی سنگل ونڈو سہولت کے تحت پاکٹ بی اینڈ سی، وسنت کنج میں تیار کردہ دو ای وی چارجنگ کا افتتاح کریں گے۔ بی ایس ای ایس راجدھانی پاور لمیٹڈ (بی آر پی ایل)، یونائیٹڈ آر ڈبلیو اے جوائنٹ ایکشن (یو آر جے اے)، دہلی اور فیڈریشن آف سی جی ایچ ایس، دوارکا لمیٹڈ کے سربراہ بھی رہائشی علاقوں میں ای وی چارجنگ کو فروغ دینے کے طریقوں پر تبادلہ خیال کریں گے۔

    یہ گائیڈ بک لوگوں کو ای وی چارجنگ کی اہمیت کو سمجھنے میں مدد دے گی۔ اس کے علاوہ لوگوں اور آر ڈبلیو اے کو سوسائٹیوں کے پارکنگ ایریاز میں ای وی چارجنگ اسٹیشنز کے قیام کے بارے میں معلومات حاصل ہوں گی۔  اس سے کچھ عام مسائل پر قابو پانے میں بھی مدد ملے گی (جیسے جگہ کی رکاوٹیں، سرمائے کی سرمایہ کاری، پاور لوڈ مینجمنٹ وغیرہ)۔ اس گائیڈ بک کے ذریعے، دہلی حکومت تمام ہاؤسنگ سوسائٹیوں (پرانے علاقے، منصوبہ بند کالونیوں، ڈی ڈی اے فلیٹس، کوآپریٹو گروپ ہاؤسنگ سوسائٹیز، سرکاری ہاؤسنگ سوسائٹیز وغیرہ) کو ای وی چارجنگ کو اپنا کر الیکٹرک وہیکلز (ای وی) کو فروغ دینے کے لیے حوصلہ افزائی کرنا چاہتی ہے۔

    ڈی ڈی سی کی نائب صدر جاسمین شاہ نے کہا کہ دہلی کو ہندوستان کی ای وی کی راجدھانی بنانے کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کے ویژن کو پورا کرنے کے لیے، دہلی حکومت نے ای وی کو فروغ دینے اور بڑے پیمانے پر چارجنگ انفراسٹرکچر بنانے کے لیے کئی اقدامات کیے ہیں۔  اس گائیڈ بک کو شروع کرنے سے، دہلی حکومت ہندوستان کی پہلی ریاستی حکومت بن جائے گی جس نے RWAs اور رہائشی علاقوں کو EV تحریک کا اٹوٹ حصہ بنایا ہے۔  دہلی بھر کے آر ڈبلیو اے نے ای وی انقلاب میں شامل ہونے کے لیے اپنی رضامندی ظاہر کی ہے۔ اس سے دہلی کی تمام کالونیوں میں ای وی چارجنگ پوائنٹس قائم کرنے میں مدد ملے گی۔

    ڈبلو آر آئی انڈیا کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر (انٹیگریٹڈ ٹرانسپورٹیشن) امیت بھٹ نے کہا کہ امریکی محکمہ توانائی کے مطابق، 80 فیصد سے زیادہ الیکٹرک گاڑیاں گھر پر چارج کی جاتی ہیں۔ ایسے میں الیکٹرک گاڑیوں کو فروغ دینے کے لیے ہوم چارجنگ کا ہونا ضروری ہے۔ دہلی حکومت نے اگست 2020 میں دہلی الیکٹرک وہیکل پالیسی کا اعلان شہر میں الیکٹرک گاڑیوں کو فروغ دینے اور دہلی کو ہندوستان کا EV دارالحکومت بنانے کے وژن کے ساتھ کیا۔ جس کے تحت 2024 تک رجسٹر ہونے والی کل گاڑیوں میں سے 25 فیصد الیکٹرک گاڑیوں کو رجسٹر کرنے کا ہدف مقرر کیا گیا ہے۔

    اس کے علاوہ الیکٹرک گاڑیوں کو فروغ دے کر دہلی کی ہوا کے معیار کو بہتر بنایا جانا ہے۔ کیجریوال حکومت نے ای وی کو فروغ دینے کے لیے کئی اقدامات کیے ہیں۔ جس میں 100 یا اس سے زیادہ گاڑیوں کی پارکنگ کی گنجائش والے تمام رہائشی اداروں کو ای وی چارجنگ کے لیے 5 فیصد ایریا مختص کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔  دہلی ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے ترمیم شدہ یونائیٹڈ بلڈنگ بائی لاز (2016) کے مطابق، عمارتوں میں پارکنگ کی کل گنجائش کا 20 فیصد الیکٹرک گاڑیوں کے لیے چارجنگ انفراسٹرکچر تیار کیا جانا چاہیے۔رہائشی سوسائٹیوں کے لیے، دہلی حکومت پہلے 30,000 چارجنگ پوائنٹس کے لیے 6,000 روپے فی چارجنگ پوائنٹ تک کی چارجنگ سبسڈی بھی فراہم کرتی ہے۔

    ای وی چارجنگ کے لیے بجلی کے لیے خصوصی ای وی ٹیرف کی شرحیں طے کی گئی ہیں۔ BSES راجدھانی پاور لمیٹڈ، BSES یمنا پاور لمیٹڈ (BYPL) اور Tata Power-DDL کے صارفین آن لائن سنگل ونڈو پورٹل کے ذریعے اپنے گھروں پر پرائیویٹ ای وی چارجنگ پوائنٹس قائم کر سکتے ہیں۔ ان بڑے اور بہتر فیصلوں کی وجہ سے دہلی میں الیکٹرک گاڑیوں کی تعداد تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ ستمبر اور نومبر 2021 میں دہلی میں گاڑیوں کی فروخت میں الیکٹرک گاڑیوں کا حصہ 9 فیصد تھا، جب کہ قومی اوسط 1.6 فیصد ہے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: