உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi News: دہلی اور نوئیڈا کے درمیان سفر ہوگا آسان، کیجریوال حکومت نے 16.03 کروڑ روپے کے پروجیکٹوں کو دی منظوری

    Delhi News: دہلی اور نوئیڈا کے درمیان سفر ہوگا آسان، کیجریوال حکومت نے 16.03 کروڑ روپے کے پروجیکٹوں کو دی منظوری

    Delhi News: دہلی اور نوئیڈا کے درمیان سفر ہوگا آسان، کیجریوال حکومت نے 16.03 کروڑ روپے کے پروجیکٹوں کو دی منظوری

    Delhi News: کیجریوال حکومت نے دہلی کی سڑکوں کی بہتری سے متعلق کاموں پر تیزی سے کام شروع کر دیا ہے۔ اس سمت میں کیجریوال حکومت نے دہلی کی 12 سڑکوں کی بہتری سے متعلق کاموں کے لیے 16.03 کروڑ روپے کے پروجیکٹوں کو منظوری دی ہے۔

    • Share this:
    نئی دہلی : کیجریوال حکومت نے دہلی کی سڑکوں کی بہتری سے متعلق کاموں پر تیزی سے کام شروع کر دیا ہے۔ اس سمت میں کیجریوال حکومت نے دہلی کی 12 سڑکوں کی بہتری سے متعلق کاموں کے لیے 16.03 کروڑ روپے کے پروجیکٹوں کو منظوری دی ہے۔ پی ڈبلیو ڈی کی جانب سے ان سڑکوں کو جدید ٹیکنالوجی کی مدد سے بہتر بنایا جائے گا ۔ تاکہ یہ سڑکیں طویل عرصے تک مضبوط رہیں۔ دہلی کے لوگوں کے لیے نقل و حرکت میں کوئی پریشانی نہیں ہے اور انہیں جام سے نمٹنے کی ضرورت نہیں ہے، اس لیے پی ڈبلیو ڈی کی طرف سے وقتاً فوقتاً ضرورت کے مطابق سڑکوں کی مرمت کا کام کیا جاتا ہے۔  ان سڑکوں کو بہتر بنانے کے لیے پی ڈبلیو ڈی حکام نے صورتحال اور ضروریات کا بغور معائنہ کیا، جس کے بعد ان منصوبوں کو حکومت کی منظوری مل گئی۔

     

    یہ بھی پڑھئے : دہلی کو سنگل یوز پلاسٹک فری شہر بنائے گی کیجریوال حکومت، اٹھایا یہ قدم


    ان 12 سڑکوں میں سے ایک مارجنل ڈیم روڈ ہے، جو نوئیڈا اور دہلی کو جوڑنے والی بڑی سڑک ہے۔ جسے روزانہ لاکھوں مسافر استعمال کرتے ہیں۔ PWD کی بنیادی توجہ اکشردھام مندر کے سامنے کی سڑکوں پر ہے۔ یہ 2 ROBs ، ROB کو جوڑنے والی سڑکوں اور تین یو ٹرن پر مشتمل ہے۔  اس سڑک کی بہتری سے مسافروں کا سفری وقت کم ہو جائے گا اور سفر آسان ہو جائے گا۔ کیجریوال حکومت دہلی کے لوگوں کو محفوظ، ہموار اور خوبصورت سڑکیں فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔

     

    یہ بھی پڑھئے : دہلی میں ٹرانسپورٹ افسران پر پبلک بسوں میں سفر کرنا لازمی قرار دیا گیا


    حکومت کا وژن یہ ہے کہ وہ اپنے شہریوں کو عالمی معیار کی سڑکیں فراہم کر کے سفر کا بہتر تجربہ فراہم کرے۔ اسی وجہ سے پی ڈبلیو ڈی دہلی ان سڑکوں کی بہتری کے لیے جدید ترین ٹیکنالوجی کا استعمال کر رہی ہے۔ تاکہ دہلی کی سڑکیں مسافروں کی آمد و رفت کے لیے زیادہ محفوظ بن سکیں۔ یہ بات قابل ذکر ہے کہ ان سڑکوں کی بہتری سے نہ صرف ٹریفک کی آمدورفت میں بہتری آئے گی ، بلکہ لوگوں کے وقت کی بھی بچت ہوگی اور یہ آلودگی کو روکنے میں بھی مددگار ثابت ہوں گی۔

    دہلی کی ان سڑکوں کی مرمت کی جائے گی

    مارجنل ڈیم روڈ (ITO چونگی تا NH-24)-ڈاکٹر۔  کندن لال مارگ-راجوری اپارٹمنٹ روڈ-مکان نمبر 14/35 سے 13/101 سبھاش نگر-ڈی اے -1 ہری نگر سے DB-1 ہری نگر - شانتی دیوی مارگایودھیا پرساد چوپڑا مارگ-بی اے -بی بی بلاک روڈ-آر  نمبر.  32 تا 17/117 سبھاش نگر-پریم نگر گوردوارہ روڈ-شہید منگل پانڈے مارگبھائی کنہیا جی مارگ (آئی ٹی آئی روڈ)
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: