உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نوپور شرما کی زبان کاٹنے پر 1کروڑ کا انعام کا اعلان کرنے والے بھیم آرمی چیف کو پولیس نے کیا گرفتار

    بی جے پی ترجمان نوپور شرما نے گزشتہ دنوں ایک ٹی وی نیوز چینل پر بحث کے دوران پیغمبر محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے خلاف متنازعہ تبصرہ کیا تھا۔

    بی جے پی ترجمان نوپور شرما نے گزشتہ دنوں ایک ٹی وی نیوز چینل پر بحث کے دوران پیغمبر محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے خلاف متنازعہ تبصرہ کیا تھا۔

    Bhim Army Chief Satpal Tanwar : یہ گرفتاری ایک ایسے وقت میں ہوئی ہے جب گروگرام پولیس نے تنور کے خلاف مختلف گروہوں کے درمیان دشمنی، اکسانے، جان بوجھ کر توہین اور مجرمانہ دھمکی دینے کی دفعات کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ بی جے پی یوتھ ونگ کی صدر سرو پریہ تیاگی نے ستپال تنور کے خلاف شکایت درج کرائی تھی۔

    • Share this:
      دہلی پولیس نے بھیم سینا چیف کے خلاف بی جے پی کی سابق ترجمان نوپور شرما کو مبینہ طور پر پیغمبر اسلام محمد کے خلاف متنازعہ تبصرہ کرنے پر دھمکی دینے پر بڑی کارروائی کی ہے۔ دہلی پولیس کے اسپیشل سیل نے بھیم سینا کے سربراہ نواب ستپال تنور  Bhim Army Chief Satpal Tanwar  کو بی جے پی ترجمان نوپور شرما کے خلاف کال کرنے اور تشدد کو دھمکانے کے الزام میں گرفتار کیا ہے۔ بتا دیں کہ ستپال تنور نے گزشتہ دنوں اعلان کیا تھا کہ جو بھی نوپور شرما کی زبان کاٹ کر لائے گا، اسے ایک کروڑ کا انعام دیا جائے گا۔

      دہلی پولیس کے اسپیشل سیل کی IFSO (انٹیلی جنس فیوژن اینڈ اسٹریٹجک آپریشنز) یونٹ نے جمعرات کو نواب ستپال تنور کو گروگرام میں ان کی رہائش گاہ سے گرفتار کیا۔ یہ گرفتاری ایک ایسے وقت میں ہوئی ہے جب گروگرام پولیس نے تنور کے خلاف مختلف گروہوں کے درمیان دشمنی، اکسانے، جان بوجھ کر توہین اور مجرمانہ دھمکی دینے کی دفعات کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ بی جے پی یوتھ ونگ کی صدر سرو پریہ تیاگی نے ستپال تنور کے خلاف شکایت درج کرائی تھی۔

      سائبر سیل کے ایک سینئر پولیس افسر نے بتایا کہ ہم نے اس ویڈیو کا نوٹس لیا ہے، جس میں انہیں جان سے مارنے کی دھمکیوں کے ساتھ بیانات دیتے ہوئے سنا جا سکتا ہے اور وہ ویڈیو کے ذریعے نفرت پھیلانے کی کوشش کرتا نظر آ رہا ہے۔ ہم نے ستپال تنور کو گروگرام سے گرفتار کیا ہے۔ ان پر آئی پی سی کی دفعہ 506 (مجرمانہ دھمکی)، 509 (عورت کی توہین) اور 153A (مختلف گروہوں کے درمیان دشمنی کو فروغ دینا) کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

      Delhi والوں کیلئے بڑی خبر! بجلی کی سبسڈی جاری رکھنے کیلئے جولائی سے کرنا ہوگا یہ کام

       

      Donkey Milk Farming: انجینئر نے نوکری چھوڑ کھولی گدھی کے دودھ کی ڈیری، لاکھوں ہورہی کمائی

      پولیس نے کہا کہ تنور نے مبینہ طور پر جان سے مارنے کی دھمکیاں دی تھیں اور اس نے پہلے بھی انعام کا اعلان کیا تھا۔ سائبر سیل کی ٹیم اس سے پوچھ گچھ کر رہی ہے۔ بتادیں کہ چند روز قبل گیانواپی مسجد میں مبینہ شیولنگ کے معاملے پر ایک ٹی وی بحث کے دوران نوپور شرما نے پیغمبر اسلام کے بارے میں مبینہ تبصرے کیے تھے، جس کے بعد یہ ہنگامہ شروع ہو گیا تھا۔ اس تبصرے کی وجہ سے بی جے پی نے نوپور شرما کو پارٹی سے معطل کر دیا ۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: