உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دہلی اسکل اینڈ انٹرپرینیورشپ یونیورسٹی 100 خواتین کو سافٹ ویئر پروگرامنگ میں ڈپلومہ دے گی

    دہلی اسکل اینڈ انٹرپرینیورشپ یونیورسٹی 100 خواتین کو سافٹ ویئر پروگرامنگ میں ڈپلومہ دے گی

    دہلی اسکل اینڈ انٹرپرینیورشپ یونیورسٹی 100 خواتین کو سافٹ ویئر پروگرامنگ میں ڈپلومہ دے گی

    دہلی اسکل اینڈ انٹرپرینیورشپ یونیورسٹی (ڈی ایس ای یو) نے نوگروکل فاؤنڈیشن برائے سماجی بہبود کے ساتھ معاہدہ کیا ہے، جس کے تحت سافٹ ویئر انجینئرنگ میں 20 ماہ کا ایڈوانس کورس کیا جائے گا، جس میں دہلی کی خواتین اور 17-30 سال کی عمر کی ٹرانس خواتین اس پروگرام میں درخواست دے سکتی ہیں۔

    • Share this:
    نئی دہلی: دہلی اسکل اینڈ انٹرپرینیورشپ یونیورسٹی (ڈی ایس ای یو) نے نوگروکل فاؤنڈیشن برائے سماجی بہبود کے ساتھ معاہدہ کیا ہے، جس کے تحت سافٹ ویئر انجینئرنگ میں 20 ماہ کا ایڈوانس کورس کیا جائے گا، جس میں دہلی کی خواتین اور 17-30 سال کی عمر کی ٹرانس خواتین اس پروگرام میں درخواست دے سکتی ہیں۔ اس معاہدے کے تحت ڈی ایس ای یو 100 خواتین اور ٹرانس ویمنز کو سافٹ ویئر ڈیولپمنٹ اور کوڈنگ کے حوالے سے سیکھنے کے کورسز فراہم کرے گا۔
    ڈی ایس آئی یو اور نوگروکل کے درمیان معاہدے کے دوران، VC پروفیسر نہاریکا ووہرا نے کہا کہ رسمی اور غیر رسمی نظام کے اپنے فوائد ہیں۔ ڈی ایس ای یو دونوں نظاموں کے بہترین طریقوں کو یکجا کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ ہم نیوگورکول جیسی تنظیم کے ساتھ شراکت داری کرتے ہوئے بے حد خوش ہیں۔ نیوگورکول نہ صرف مہارت پر توجہ مرکوز کرتا ہے بلکہ اپنے طالب علموں کی زندگیوں میں تبدیلی لانا چاہتا ہے۔ اس پروگرام کے تحت، ہم طالب علموں کی انفرادی زندگی اور ان کی برادریوں کی زندگیوں کو بدلنے کی امید بھی رکھتے ہیں۔ پرو وائس چانسلر پروفیسر سنیگدھا پٹنائک نے کہا کہ ہم تعلیم کو تمام برادریوں کے طلباء کے لئے قابل رسائی بنانا چاہتے ہیں۔

    نیوگورکول کے ساتھ شراکت میں، ہم 17-30 سال کی عمر کے درمیان لڑکیوں، خواتین اور ٹرانس خواتین کو کوڈنگ سیکھنے اور سافٹ ویئر کی جگہ میں داخل ہونے کی ترغیب دینا چاہتے ہیں۔ یونیورسٹی کے رجسٹرار اشونی کنسل نے کہا کہ ہم اس پروگرام کی حمایت کرتے ہیں جو کہ پسماندہ طبقات کی لڑکیوں اور ٹرانس خواتین کو روزگار فراہم کرنے کے لئے بنایا گیا ہے۔ ہم سمجھتے ہیں کہ آج کے دور میں طلباء کے لئے ضروری ہے کہ وہ کوڈنگ کی جدید تکنیک سیکھیں۔

    ابھیشک گپتا، شریک بانی اور سی ای او، نوگورکول نے کہا،"اس پروگرام کا اہم نکتہ یہ ہے کہ ہم طلباء پر اعتماد کرتے ہیں کہ وہ اپنے لئے بہترین فیصلے کرنے کے قابل ہوں گے۔ ہم مشکل حالات میں طلباء کی نگرانی اور ان کی تشخیص پر یقین نہیں رکھتے۔ ہم انہیں صنعت سے متعلقہ تعلیم فراہم کرتے ہیں۔ طالب علم کی سیکھنے کی صلاحیت پر منحصر ہے، وہ 4 ماہ سے 20 ماہ کے عرصے میں ملازمت کے لئے تیارہوسکتا ہے۔ انہوں نےکہا کہ نوگروکول ماڈل کے ذریعے ہم نہ صرف طلبہ کو روزگارکے قابل بناتے ہیں بلکہ ان کی اور ان کے خاندانوں کی زندگی بدلنے میں بھی مدد کرتے ہیں۔ جب ایک خاتون ممبر اپنے پیروں پر کھڑی ہوتی ہے تو وہ خاندان کے فیصلہ سازی میں بھی بڑا کردار ادا کرتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس معاہدے کے ذریعے وہ ڈی ایس ای یو کے ساتھ کام کرنے اور دہلی میں تعلیم میں ہونے والی تبدیلی کا حصہ بننے کے لیے پرجوش ہیں۔

    دہلی اسکل اینڈ انٹرپرینیورشپ یونیورسٹی کے ساتھ شراکت کرنا ہمارے لئے اعزاز کی بات ہے کہ نیوگورکول ماڈل متعارف کرایا جائے۔ اس کے ذریعہ طلباء اپنی کوڈنگ سیکھ سکتے ہیں۔ پروگرام میں داخلہ امتحان کے ذریعہ ہوگا۔ یہ پروگرام تعلیم وتربیت کے جامع نقطہ نظرکے ساتھ ڈیزائن کیا گیا ہے۔ تاکہ جب تک پروگرام مکمل ہو جائے، طلباء سافٹ ویئر ڈیولپمنٹ انڈسٹری میں ملازمت کے قابل ہو جائیں۔ پروگرام کے دوران سیکھی گئی مہارتوں کو نوگورکول کے زیر اہتمام پلیسمنٹ پروگراموں میں طلباء استعمال کرسکتے ہیں۔ یہ پروگرام دسمبر 2021 سے شروع ہوگا۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: